Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prazoc's Log

Oke mensen,

Hier ga ik aankomende tijd mijn bevindingen posten.

Ben vandaag begonnen met een Test/Tren kuur (gisteravond al gezet). Verhouding is 500mg/200mg. Kuur gaat 12 weken duren. 12 weken Test en 10 weken Tren. Dit is m'n eerste echte kuur heb vorig jaar wel stanozolol gebruikt.

Bedoeling van deze kuur is natuurlijk zo veel mogelijk spiermassa aankomen maar toch ook zeker wel een paar % BF eraf.

Stats zal ik morgen even precies opmeten. Mijn avatar is precies een jaar geleden (30 mei 2009) daar zijn m'n stats:

20 jaar
    1.70m
    76Kg
    BF 15%

Ben afgelopen jaar veel afgevallen na een gebroken been in de winter en heb afgelopen 2 maanden serieus ge-cut.

Ben niet van plan elke dag te posten wat ik getraind en gegeten heb, Maar als ik dingen te vertellen heb zal ik ze hier posten en ga uiteraard ga ik ook foto's maken.

Gelijk maar m'n eerste bevinding:

Spuiten viel 100% mee, zitten gaat wat lastiger nu . Morgen Trainen maar verwacht natuurlijk nog geen effect te merken.

Succes met je kuur.

Hoe ziet je nakuur eruit?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Standaard na kuur met Nolva. Eventueel nog wat HCG of Aromasin.

Comment

Succes met je kuurtje!
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

succes!

Comment

Succes, dat we lekker gaan knallen in de gym, het is eindelijk zover deze zomer word lachen ^^.

Comment

En natuurlijk ga ik deze volgen!

Exacte data van wat je gegeten hebt en stats boeit me ook minder dan een paar zinnen met ervaringen als je er aan toekomt.

Comment

Kan je je voeddingsschema posten? Ben er wel nieuwsgrierig naar aangezien je bf wil verliezen en massa wilt gainen.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Kan je je voeddingsschema posten? Ben er wel nieuwsgrierig naar aangezien je bf wil verliezen en massa wilt gainen.

Ja idd.. daar heb ik ook over zitten lezen en nadenken, maar dat is vrij moeilijk tot onmogelijk. Tren kan je gebruiken voor zowel bulk als cut, het is alleen het 1 of het ander. Je kan licht spiermassa gainen, en tog een groot percentage bf verliezen, maar dan moet je niet uitgaan van kilos spier massa, kilotje 1 maybe 2 moet lukken, het is echt het 1 of het ander. Je moet uitermate goed op je voeding letten weinig carbs eiwit en vet, maar dat gaat (logisch) ten kosten van gains in spiermassa, maar je bf word wel drastisch minder.

Ik heb wel een idee om het alle 2 te kunnen doen in 1 kuur, maar niet met de middelen die jij nu gebruikt.

Groetjes Tasteless.

Comment

succes kerel.
                    tren=leckah
                    uut grunn!

Comment

EDIT (sorry voor de vervuiling)

Comment

Originally posted by tasteless View Post
                        Ja idd.. daar heb ik ook over zitten lezen en nadenken, maar dat is vrij moeilijk tot onmogelijk. Tren kan je gebruiken voor zowel bulk als cut, het is alleen het 1 of het ander. Je kan licht spiermassa gainen, en tog een groot percentage bf verliezen, maar dan moet je niet uitgaan van kilos spier massa, kilotje 1 maybe 2 moet lukken, het is echt het 1 of het ander. Je moet uitermate goed op je voeding letten weinig carbs eiwit en vet, maar dat gaat (logisch) ten kosten van gains in spiermassa, maar je bf word wel drastisch minder.

Ik heb wel een idee om het alle 2 te kunnen doen in 1 kuur, maar niet met de middelen die jij nu gebruikt.

Groetjes Tasteless.
                        Het was meer naar de TS bedoeld.

Comment

Succes buddy, hoop dat je mooie gains gaat maken.

Comment

Succes kerel!
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

@ Gameface

No problem, Tasteless is een maat van me.

De bedoeling is gewoon redelijk te gaan Bulken, maar natuurlijk wel met de juiste voeding. daarnaast ben ik van plan elke dag na het trainen 20 minuten te gaan cardio'en op zeer lage intensiteit. Hierdoor worden vooral je vetreserves aangesproken en moet het mogelijk zijn vet kwijt te raken zonder dat dit ten koste gaat van je spiermassa. Heb dit overlegt met een PT en volgens hem moet dit kunnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X