Originally posted by powertrainer2007
View Post
Kostelijk ? ja oke, maar er zijn er met een duurdere hobby hoor.Enne ik drink en rook niet ............
De bridge met test is omdat mijn hele systeem plat ligt. De test moet ervoor zorgen dat tijdens de bridge de leuter nog omhooggaat, en voor basis van de anavar om de gains te behouden. Daarbuiten heb ik nog de hgh die doorloopt om de gains te bewaren/zelfs opbouwen tijdens de bridge.
Primo is perfect te gebruiken als bulk of cut steroid, hangt gewoon af van je intake tijdens de kuur. Uit ervaring kan ik je zeggen dat primo ongeveer hetzelfde effect heeft als stromba, alleen iets heftiger dan. De primo injects is ook "gezonder" dan de stromba tabs.
Deca en tren zijn de heftige roids daarom gebruik ik ze nooit achter elkaar. Daarom zet ik de wat mildere primo ertussen. Ik heb een chart met de efficiëntie van elk steroid waarop ik mij baseer. Als je deze wilt hebben pm ik hem wel even. Laat maar iets weten.
Ik ben niet echt iemand die een log gaat bijhouden, en ik denk ook niet dat er iemand op een kuurlog van sharki zit te wachten . Ik zit wel veel op dit forum en als ik kan wil ik wel helpen om iemand verder te helpen met zijn kuur.Ik spreek dan uit eigen ervaringen.
Keep on training, want ik denk dat je een van de weinigen bent die het echt serieus meent en zich 100 % inzet
Karakter hebben en knallen in de gym, ook als het es wat tegenzit
Comment