3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zeg niet dat winstrol niet op je axis drukt, ik zeg dat ik betwijfel of winstrol harder op je axis drukt dan anavar. En gezien jij dat zo expliciet vermeld, ben ik zeer benieuwd naar een bron.

En een bridge is om meer vast te houden dan je normaal doet, als je alles wil vasthouden moet je gewoon "on" blijven.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ik zeg niet dat winstrol niet op je axis drukt, ik zeg dat ik betwijfel of winstrol harder op je axis drukt dan anavar. En gezien jij dat zo expliciet vermeld, ben ik zeer benieuwd naar een bron.

En een bridge is om meer vast te houden dan je normaal doet, als je alles wil vasthouden moet je gewoon "on" blijven.
      Ja je betwijfelt dat oke, maar kun je dat ook hardmaken?
      Uit vele posts op boards die ik lees concludeer ik dat winstrol net een tikkeltje zwaarder drukt dan anavar, oke is nog geen bewijs, maar het zegt wel iets.
      Wat ik dus eigenlijk bedoelde is dat je met een bridge, of het nu winstrol is of anavar, nog steeds je axis plat houdt.
      Anavar is gewoon milder dan winstrol, minder bijwerkingen en daarom adviseerde ik het.

Ik krijg steeds meer de indruk dat het niet uit maakt welk soort steroide je gebruikt in een bridge. Je zult altijd 'on' zijn, ook met anavar.

Comment

True, maar suppresie is relevant in een bridge, omdat je je axis gedeeltelijk wilt laten herstellen.

En ik kan niks hardmaken, daarom dat ik heel duidelijk zeg: "ik betwijfel". Als ik wat hard kon maken zei ik "het is zo".
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

True, maar suppresie is relevant in een bridge, omdat je je axis gedeeltelijk wilt laten herstellen.

En ik kan niks hardmaken, daarom dat ik heel duidelijk zeg: "ik betwijfel". Als ik wat hard kon maken zei ik "het is zo".
          Denk je dat je axis gedeeltelijk herstelt dan?
          Ik bedoel, als je een bridge goed wilt doen start je na je laatste injectie. Op dat moment ligt je zaakje nog helemaal stil. Je gaat dan laten we zeggen 30mg ox per dag slikken tot aan je volgende kuur. Denk je dat in de weken van de bridge je axis weer bijkomt, dat het weer wat herstelt is? En wat is een beetje herstelt? Het draait en produceert of niet right? Of is er ook een middenweg?

Comment

Dit was mijn idee erover:

sigpic

Comment

Dit was mijn idee erover:

Ja maar je start anavar niet wanneer je eigen produktie alweer bijna geheel herstelt is, je start met anavar wanneer het systeem nog steeds plat ligt.
              Dus onderdruk je op een veel lager level.

Comment

Ik denk dat je mijn grafiek niet snapt. De rode lijn is je testosteron (vanuit het nulpunt=begin nakuur) tot waar hij herstelt (in geval van varsuppletie tot de blauwe lijn, in geval van geen bridge een paar standjes daarboven (rechterfiguur)).

sigpic

Comment

Dus jij denkt dat wanneer je tijdens je nakuur anavar slikt je eigen systeem tot een bepaalde hoogte herstelt maar niet in z'n geheel?
                  Denk je niet dat anavar je systeem op het nulpunt houd, dus onderdrukt, ook al gebruik je een SERM?
                  Of is anavar niet that powerfull?
                  En is het bewezen dat je axis tot die hoogte weer herstelt of is het slecht een idee?

Comment

Het is slechts een idee, in zoverre dat er wel bewijs is dat medische doses (+- 10mg) testosteron niet significant onderdrukten.

En ik denk dus inderdaad dat je systeem tot op zekere hoogte herstelt.

sigpic

Comment

ik heb eens zitten tellen... en mijn vorige kuur heeft maar 10 weken geduurd dus dit wil zeggen dat ik sneller kan beginnen aan mijn volgende, dus op woensdag 4 augustus begin ik terug met primo/test
                      deze zal ik dan wss ook 10 weken doen

nu is het zo dat je altijd een beetje verlies hebt per vial van gg

dus ze gaat er zo uit zien:

wk1 tem 10: 500mg test/w
                      wk1 tem 10: 450mg primo/w
                      wk6 tot 12: 50mg winny/dag (40dagen)
                      wk 12 tot 16: 20mg aromasin/20mg nolvadex per dag

450mg primo per week doe ik dus omdat ik 50ml heb, maar deze zal ik er nooit volledig kunnen uithalen dus begin ik op 450per week en werk ik zo op

500mg test is geen probleem want hiervan heb ik 30ml liggen
                      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Ik vind het wel grappig dat je met t/m en tot werkt.
                        Denk je niet dat het zo wat duidelijker is?

wk1 t/m 10: 500mg test/w
                        wk1 t/m 10: 450mg primo/w
                        wk6 t/m 11: 50mg winny/dag (40dagen)
                        wk 12 t/m 15: 20mg aromasin/20mg nolvadex per dag

of

wk1-10: 500mg test/w
                        wk1-10: 450mg primo/w
                        wk6-11: 50mg winny/dag (40dagen)
                        wk 12-15: 20mg aromasin/20mg nolvadex per dag

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ik vind het wel grappig dat je met t/m en tot werkt.
                          Denk je niet dat het zo wat duidelijker is?

wk1 t/m 10: 500mg test/w
                          wk1 t/m 10: 450mg primo/w
                          wk6 t/m 11: 50mg winny/dag (40dagen)
                          wk 12 t/m 15: 20mg aromasin/20mg nolvadex per dag

of

wk1-10: 500mg test/w
                          wk1-10: 450mg primo/w
                          wk6-11: 50mg winny/dag (40dagen)
                          wk 12-15: 20mg aromasin/20mg nolvadex per dag
                          idd! maar snuff...deze keer zat ik wel juist he!!!!

maar oké zo moet het dus zijn!

Comment

Voor je het weet ben je weer aan het knallen.
                            Voor mij nog 13 dagen en dan is het zover, ga ik ook weer ff 14 weekjes beesten hehehe.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Voor je het weet ben je weer aan het knallen.
                              Voor mij nog 13 dagen en dan is het zover, ga ik ook weer ff 14 weekjes beesten hehehe.
                              ja die log ben ik al goed aan het volgen ga je na die kuur weer bridgen of ga je een tijd off gaan?

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                                ja die log ben ik al goed aan het volgen ga je na die kuur weer bridgen of ga je een tijd off gaan?
                                Ik laat dat nog even voor wat het is, ik bedoel ik ben daar nog niet over uit.
                                Wil me daar nog wat meer in verdiepen, ik vind het bridgen met een lage dosering test namelijk wel iets hebben. Tis niet echt een bridge natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X