3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hmm oké, nu overweeg ik dus om morgen te starten met 20mg winny/dag tot aan de 4de augustus want dan begin ik met de test/primo... dus vanaf 4augustus komen er geen orals meer aan te pas, enkel nog injects.

moet ik dan morgenvroeg mijn 20mg nolvadex, 20mg aromasin toch innemen zoals ik anders doe en dit bljven doen tot als ik mijn 4 weken gehad heb?
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
      hmm oké, nu overweeg ik dus om morgen te starten met 20mg winny/dag tot aan de 4de augustus want dan begin ik met de test/primo... dus vanaf 4augustus komen er geen orals meer aan te pas, enkel nog injects.

moet ik dan morgenvroeg mijn 20mg nolvadex, 20mg aromasin toch innemen zoals ik anders doe en dit bljven doen tot als ik mijn 4 weken gehad heb?
      Ja, nakuur afmaken.
      Ben je trouwens al wat aan gain verloren?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Ja, nakuur afmaken.
        Ben je trouwens al wat aan gain verloren?
        het hoogtepunt van kuur was 86.5kg en momenteel hang ik rond 84.5 a 85kg dus het valt nog wel mee allemaal, maar als ik dit kon vasthouden tot aan men volgende kuur zou het ideaal zijn voor me!

Comment

iemand die zegt dat het niet goed is om morgen te starten met winny @20mg/dag? degene die vinden dat het wel goed is mogen ook hun mening zeggen natuulijk!

Comment

Lekker wachten chief.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Lekker wachten chief.
              dus voor jou een no-go? vanwaar?

Comment

Omdat ik de toegevoegde waarde een beetje mis. Het klinkt eerder alsof je zin hebt om al te beginnen, en dan maar iets pakt wat je toch hebt liggen. Schuif dan gewoon je kuur naar voren.
                Daarnaast denk ik niet dat je het op 20mg gaat houden. Ik denk dat je dat een week doet en dan besluit dat 40mg+ toch beter is. En dan in je eigenlijke kuur je kickstart op is voor de gear echt inkickt en je dan gaat klagen dat je niks merkt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Omdat ik de toegevoegde waarde een beetje mis. Het klinkt eerder alsof je zin hebt om al te beginnen, en dan maar iets pakt wat je toch hebt liggen. Schuif dan gewoon je kuur naar voren.
                  Daarnaast denk ik niet dat je het op 20mg gaat houden. Ik denk dat je dat een week doet en dan besluit dat 40mg+ toch beter is. En dan in je eigenlijke kuur je kickstart op is voor de gear echt inkickt en je dan gaat klagen dat je niks merkt.
                  ik begrijp wat je bedoelt maar eigenlijk wil ik wat rechtzetten, ik gebruik de 20mg om de gains van vorige kuur grotendeels te behouden, niet om aan de as te zitten
                  want ik let extra veel op voeding, training, rust tijdens het as-gebruik dus het is meer een opoffering

het echte doel is om die 84kg te behouden en dan tijdens de volgende test/primo kuur de 90kg te bereiken

ik zal de winny dus effectief op 20mg houden en hier niet over gaan, dan gebruik ik geen kickstart tijdens de volgende kuur, wat ik nog nooit gedaan heb dus ik mis niets... wat je niet hebt ervaren kan je niet missen

ik zou dus wel echt verstandig die bridge gaan gebruiken en op 20mg blijven tot aan de 1ste inject, dan ga ik van de orals

Comment

Ah, op die fiets. Mijns inziens zet je je bridge dan wel laat in, maar oké. Je kunt het doen.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Ah, op die fiets. Mijns inziens zet je je bridge dan wel laat in, maar oké. Je kunt het doen.
                      ja ik weet dat ik er laat aan begin... maar beter laat als nooit om nu nog hetgene wat overblijft te behouden!!! jongens... het is dus een go! tenzij iemand nog wat anders te vertellen heeft,

en anders zal ik jullie op de hoogte houden hoe het verloopt!!

Comment

• vanmorgen men 2 winny's genomen en gewogen op 84kg! ik zal hier gaan bijhouden wat er met men gewicht gaat gebeuren, ik hoop enkel goede dingen

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                          vanmorgen men 2 winny's genomen en gewogen op 84kg! ik zal hier gaan bijhouden wat er met men gewicht gaat gebeuren, ik hoop enkel goede dingen
                          Laat ook weten of je gewrichtpijnen krijgt als je wilt.

In mijn 3de week van een winny only kuurtje kreeg ik echte vervelende gewrichtspijnen.Vooral in mijn schouders Ben benieuwd of jij dat ook krijgt.

Comment

• Originally posted by sharki View Post
                            Laat ook weten of je gewrichtpijnen krijgt als je wilt.

In mijn 3de week van een winny only kuurtje kreeg ik echte vervelende gewrichtspijnen.Vooral in mijn schouders Ben benieuwd of jij dat ook krijgt.
                            kan ik je nu al vertellen want het is al de 2de keer dat ik winny gebruik vorige keer geen last van gehad dus ik veronderstel nu ook niet....
                            ik heb wel ooit gelezen als je hier last van hebt dat je glucosamine moet gebruiken!

Comment

• aangezien ik vorige kuur last had van een knobbeltje achter me tepel zou ik deze kuur preventief aromasin willen gebruiken vanaf het begin van de kuur, nu heb ik enkel arofixen (samenstelling tamoxifen, aromasin) dus moet ik mss een potje aromasin apart aanschaffen, hoeveel moet ik gebruiken voor preventie? 25mg eod?

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                                kan ik je nu al vertellen want het is al de 2de keer dat ik winny gebruik vorige keer geen last van gehad dus ik veronderstel nu ook niet....
                                ik heb wel ooit gelezen als je hier last van hebt dat je glucosamine moet gebruiken!
                                Yep , heb toen ook glucosamine genomen maar het hielp niks.
                                De eerste 2 keren heb ik er ook weinig last van gehad. De Derde keer was het wel chinese winny............. Heb toen foto's gepost bij anabolen.

Moet sinsdien niets meer hebben van chinezen, krijg al pijn in mijn schouders als ik een chinees op tv zie

Niet aan arimidex gedacht ? Ik neem een halve tab per dag en ben er heel tevreden over.Hier een link, Artsen enthousiast over Arimidex

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X