oké, tot nu toe gaat het zeer goed met 20mg winny/dag... ik was even afgezakt naar 84 maar ben nu weer op 85kg en stabiel! ik zou dit willen behouden voor te starten in mijn volgende kuur!
3de kuur
Collapse
X
-
hi folks,
vandaag de laatste arofixen genomen, dwz dat ik nu 5 zondagen moet wachten en de 6de zondag gaat er weer een test/primo shot in mijn reet! kan echt niet wachten...
gewicht is momenteel stabiel op 84,5 a 85kg! en ik hoop dat ik dit kan behouden tot aan de volgende kuur
zo moet het makkelijk zijn om de kaap van de 90kg EINDELIJK te behalen!onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Posthi folks,
vandaag de laatste arofixen genomen, dwz dat ik nu 5 zondagen moet wachten en de 6de zondag gaat er weer een test/primo shot in mijn reet! kan echt niet wachten...
gewicht is momenteel stabiel op 84,5 a 85kg! en ik hoop dat ik dit kan behouden tot aan de volgende kuur
zo moet het makkelijk zijn om de kaap van de 90kg EINDELIJK te behalen!
Comment
-
op 31 juli zal ik uitgebreid mijn stats plaatsen, afmetingen in cm'ers, gewicht, vetpercentage etc...
nu ben ik nog op zoek naar toevoegingen voor mijn aanstaande kuur, voeding zit 100% op orde want ik word begeleidt door sportarts en diëtist
nu ben ik nog op zoek naar wat jullie ondervinden uit ervaring als goede toevoegingen om meer spiermassa op te behouden maar ook (voor mij het belangrijkste) spiermassa te behouden na de kuur
dit dan ook als je weet dat voeding helemaal in orde is en mijn trainingsschema is ook goed volgens sportarts en mezelf ook wel (toch wel bijna 4 jaar ervaring )
grtz!onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postop 31 juli zal ik uitgebreid mijn stats plaatsen, afmetingen in cm'ers, gewicht, vetpercentage etc...
nu ben ik nog op zoek naar toevoegingen voor mijn aanstaande kuur, voeding zit 100% op orde want ik word begeleidt door sportarts en diëtist
nu ben ik nog op zoek naar wat jullie ondervinden uit ervaring als goede toevoegingen om meer spiermassa op te behouden maar ook (voor mij het belangrijkste) spiermassa te behouden na de kuur
dit dan ook als je weet dat voeding helemaal in orde is en mijn trainingsschema is ook goed volgens sportarts en mezelf ook wel (toch wel bijna 4 jaar ervaring )
grtz!
Comment
-
Effe nieuwe update... nog 3 weken en de nieuwe kuur start weer, met men bridge gaat het enorm goed.
Mijn gewicht is gestagneerd op 84.5kg en hier ben ik dus enorm blij mee om over te brengen naar start 3de kuur! Hierna wil ik nog eens aan jullie vragen of jullie wat ideeën hebben om toevoegingen te doen aan mijn volgende kuur, waardoor ik makkelijker meer spiermassa kan behouden. Dat de terugval kleiner is dus.onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View PostEffe nieuwe update... nog 3 weken en de nieuwe kuur start weer, met men bridge gaat het enorm goed.
Mijn gewicht is gestagneerd op 84.5kg en hier ben ik dus enorm blij mee om over te brengen naar start 3de kuur! Hierna wil ik nog eens aan jullie vragen of jullie wat ideeën hebben om toevoegingen te doen aan mijn volgende kuur, waardoor ik makkelijker meer spiermassa kan behouden. Dat de terugval kleiner is dus.
HGH gebruiken is volgens mij een must.
Ik ben mij er meer over aan het informeren en opzoeken en ik begin hgh meer als een basis te zien.
Comment
-
Originally posted by sharki View Post[/color]
HGH gebruiken is volgens mij een must.
Ik ben mij er meer over aan het informeren en opzoeken en ik begin hgh meer als een basis te zien.onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postja idd, ik heb er ook al wat over gelezen en moet je gelijk geven! ik ben dan ook aan het overwegen van het bij men 4de kuur toe te voegen, het enigste grote nadeel voor mij is de kostprijs.... als je op 4iu per dag zit (wat volgens de sticky's het minimum is) dan komt het nog duur uit, aangezien je toch wel een 4 tot 6 maand aan het kuren moet
Ik denk dat je als je de kostprijs bekijkt je meer waar voor je geld krijgt dan eender welke andere kuur op test basis.
Met hgh heb je geen terugval en je hebt nieuwe spiercellen .
Lees dit es even ....MGH voor Bodybuilding
MGH als Verbeteringsmiddel bij Bodybuilding
Menselijk groeihormoon (MGH) wordt al jaren door bodybuilders gebruikt om fysieke ontwikkeleing te bevorderen.
Wanneer iemand's hypofyse menselijk groeihormoon vrijgeeft wordt hierdoor de lever aangezet tot het vrijgeven van IGF-1. IGF-1 is op zijn hoogst tijdens de kinderjaren en de hoeveelheid MGH die het lichaam produceert neemt af naarmate een persoon ouder wordt. Normaalgesproken stopt het lichaam met de productie van nieuwe spiercellen na de pubertijd. Het aantal cellen dat u voor de rest van uw leven hebt is genetisch bepaald en het beste wat u kunt doen is de cellen in afmetingen laten toenemen door training met gewichten of steroïden. Echter, door het gebruik van MGH kunt u feitelij nieuwe spiercellen laten groeien. Dit staat u toe om genetische disposities om te keren en een ideale spierdichtheid te bereiken.
Menselijk groeihormoon zorgt voor een toename van uw energieniveau en metabolisme, waardoor u zich zowel meer aktief voelt als vet verbrandt. Tijdens het gebruik van MGH zal in feite zal uw gewicht alleen toenemen door zuiver spierweefsel. In tegenstelling tot steroïden vindt de gewichtstoename door MGH langzaam plaats -- normale resultaten zijn een toename van een halve tot een hele kg van zuiver spierweefsel per twee tot drie weken. Met steroïden neemt uw gewicht hoofdzakelijk toe met het gewicht van water; met menselijk groeihormoon neemt uw gewicht uitsluitend toe met spiermassa. Menselijk groeihormoon dwingt tevens uw lichaam tot het verbranden van vet voor energie. Dit betekent dat bodybuilders veel kunnen eten wanneer dat nodig is en het gewicht niet ongewenst toeneemt door vet.
Als bodybuildingmiddel ,zorgt MGH voor een toename van de zuivere lichaamsmassa, verkort de herstelperiode tussen trainingen, en verbetert de algehele prestaties met minder risico van ontdekking dan andere middelen die de prestaties verbeteren. MGH versterkt de gewrichten en gewrichtsbanden en herstelt beschadigd weefsel.
Andere voordelen voor bodybuilders van menselijk groeihormoon omvatten een toegenomen vermogen tot de opname van proteïnen, een toename van de hoeveelheid insuline en een toename van de hoeveelheid anabole steroïden die een persoon effectief kan gebruiken.
Een mythe rondom het gebruik van menselijk groeihormoon bij bodybuilding is dat het een grotere buik veroorzaakt Dit wordt feitelijk niet door MGH zelf veroorzaakt maar wordt veroorzaakt door te freqente en te grote doses. Zulke misvorming zal niet veroorzaakt worden wanneer u MGH gebruikt zoals voorgeschreven door uw farmaceutische leverancier.
Menselijk groeihormoon zorgt voor een toename van kracht, bevordert gezonde gewichtstoename, bevordert vetverlies en vermindert het verlies van spiermassa tijdens rustperiodes. De bijwerkingen van het gebruik van MGH als een bodybuildingmiddel zijn minimaal en zeldzaam. Gebruikers beweren dat zij de gewenste resultaten behalen. MGH veroorzaakt geen abnormale bottengroei (Acromegalie). Na iemand's periode van natuurlijke groei tijdens de kinderjaren sluiten de uiteinden van de botten zich af en stoppen met groeien.
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postnice stukje! HGH lijkt dus echt HET wondermiddel voor een clean bulk, cut... welke dosis ga jij gebruiken bij je volgende kuur en wat voor groeihormoon?
Zit nu in mijn 4de week van
dinsdag en vrijdag 2ml tren e + 2ml test e is dus 800mg tren / w en 1000mg test/w . Dit van GG
Heb een kick van d-bol 50-60mg( 60mg op trainingsdagen) / dag . Dit van EPL. De kick neem ik niet meer omdat het niet nodig is als ik blijf doorkuren.
Ben toevallig vandaag begonnen met prodigy hgh 5iu / dag op maandag tot en met vrijdag. ( heb wat lang moeten wachten op de levering anders was ik gelijk begonnen met de test en tren ). De hgh trek ik door voor minstens een jaar.
Op zaterdag zet ik 1000 iu hcg. dit 1x per week omdat ik door de week al genoeg naalden in men reet en buik heb
Ik ga niet meer op en afbouwen / nakuren, maar bridgen tussen de kuren. Met anavar en test bridgen denk ik en met primo ,tren, deca massa opbouwen. Ben ook niet echt van plan om een echte cut-cycle te doen, ik pas mijn voeding aan tijdens de kuur als ik merk dat ik te vet word. Maar met de hgh erbij weinig kans op te vet denk ik. Ik wil gewoon constand clean bulken.....
Ik had eerst een naaldfobie, nu een naaldobsessie
Comment
-
Originally posted by sharki View PostIk zal even zeggen waarmee ik nu bezig ben:
Zit nu in mijn 4de week van
dinsdag en vrijdag 2ml tren e + 2ml test e is dus 800mg tren / w en 1000mg test/w . Dit van GG
Heb een kick van d-bol 50-60mg( 60mg op trainingsdagen) / dag . Dit van EPL. De kick neem ik niet meer omdat het niet nodig is als ik blijf doorkuren.
Ben toevallig vandaag begonnen met prodigy hgh 5iu / dag op maandag tot en met vrijdag. ( heb wat lang moeten wachten op de levering anders was ik gelijk begonnen met de test en tren ). De hgh trek ik door voor minstens een jaar.
Op zaterdag zet ik 1000 iu hcg. dit 1x per week omdat ik door de week al genoeg naalden in men reet en buik heb
Ik ga niet meer op en afbouwen / nakuren, maar bridgen tussen de kuren. Met anavar en test bridgen denk ik en met primo ,tren, deca massa opbouwen. Ben ook niet echt van plan om een echte cut-cycle te doen, ik pas mijn voeding aan tijdens de kuur als ik merk dat ik te vet word. Maar met de hgh erbij weinig kans op te vet denk ik. Ik wil gewoon constand clean bulken.....
Ik had eerst een naaldfobie, nu een naaldobsessie
wat ik verder niet begrijp is dat je bridged met test en massa wil opbouwen met eventueel primo? ga je test niet sowieso als basis gebruiken en primo dan voor de clean bulk bijstof? deca of tren lijkt me dan weer heavy om lang door te kuren,maar dat is enkel hoe ik (weinig) ervaring erover denk... so correct me if I'm wrong
je blijkt echt wel te weten wat je wil dus zou ik graag een logje van volgenonderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment