3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
    heb net men shot test e en primo gezet, en had perongeluk een beetje olie verloren. na alles afgerond was rook in aan mijn vinger en rook net de geur van een geurkaars of iets dergelijks, het ruikt een beetje aardbei-achtig? ik ging aan de vials rieken en rook het daar ook aan? WTF?! is dit normaal?
    Misschien handen wassen nadat je aan je vriendin hebt gezeten ???

Nee, maar ik heb ooit gehad dat ik de vial had verwarmd en zo de rubber stop loskwam. Toen heb ik ook de olie kunnen ruiken. En maak je maar geen zorgen is ongeveer zo hoe je zegt. Het ruikt niet naar motorolie nee

Comment

• Originally posted by sharki View Post
      Misschien handen wassen nadat je aan je vriendin hebt gezeten ???

Nee, maar ik heb ooit gehad dat ik de vial had verwarmd en zo de rubber stop loskwam. Toen heb ik ook de olie kunnen ruiken. En maak je maar geen zorgen is ongeveer zo hoe je zegt. Het ruikt niet naar motorolie nee
      hahaha :d ja want mijn vriendin is een wandelende geurkaars nee man, dat stelt me gerust, ik dacht al: wtf is dit?
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• simpel. je heb gebridged, dus je bent waarsch. weinig kwijt geraakt in tussentijd. je kan niet verwachten dat je daarna meteen weer 10kg gaat aanzetten.
        500mg test is zat. pas als je gh gaat doen hoet je meer te zetten, maar GG, jah... leuke verhalen dat daar geen fake van is, maar tis toch echt geen hg shizzle. en IK zet ook geen zak aan van UG meuk, terwijl ik als een wilde groei van 250mg test in 7 dagen!! en ik ben 100kg. als ik NU 1 test per week zet, ben ik over 10 weken zeker 110kg. ra ra hoe kan dat.
        maar zoals ik al zei: je kan niet verwachten dat als je 2x in een jaar een kuur doet met bridge ertussen dat je ook 3x 10kg of meer gained. het zou ook handig zijn een keer een wat langere tijd niet te kuren. dan zie je wat je vasthoudt. anders is terugval wel heel groot als je weet ik hoe lang achtereen kuurt en dan stopt. (tijdelijk of voorgoed). alle drive is dan ook weg.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X