Originally posted by blocktoblock
View Post
3de kuur
Collapse
X
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postjou stats zijn toch ook niet zo super na 15 jaar training.....
90kg bij 1.83 met 14%
dit wil zeggen dat ik 87kg zou moeten wegen bij mijn lengte en mag nog 1% vet bij dan...
ik train nu 4 jaar, dus denk dat ik toch wel een kuur mocht gebruiken
Ik vind zijn stats ook niet bijzonder na meerdere kuren.
Ik ken zat jongens die verder zijn naturell.
Met mijn 6 cm langer ben ik ook al 20kilo zwaarder en ooit zonder verder te kuren die periode zelfs 40kilo zwaarder geweest. Dus waar hebben we het over. Gaat nergens over dus.
Gewoon doen wat jij nodig vindt PT, je weet wat je doet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostHij begon zelf ook op zijn 23e met 1e kuur en zonder knappe basis.
Met mijn 6 cm langer ben ik ook al 20kilo zwaarder en ooit zonder verder te kuren die periode zelfs 40kilo zwaarder geweest. Dus waar hebben we het over. Gaat nergens over dus.
Gewoon doen wat jij nodig vindt PT, je weet wat je doet.onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by marnop View PostHij begon zelf ook op zijn 23e met 1e kuur en zonder knappe basis.
Gewoon doen wat jij nodig vindt PT, je weet wat je doet.
Kan zo natuurlijk niet zeggen waaraan het ligt als jij zegt dat voeding ok is. Blijft er nog training over, want de rust hoeft niet zo lang te zijn met AS.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Posthey, ik zit nu dus in mijn derde kuur, intussen een 7tal weken ver op 500mg test E met 500mg primo
maar ik ben ondertussen nog maar 1 a 2kg bijgekomen!!! kan iemand me helpen?
aan mijn voeding ligt het echt niet.... die is perfect in orde, normaal zat ik op 4000kcal maar omdat ik niet bijkwam zit ik er echt nog boven rond de 4500kcal
het is de 3de keer dat ik met test E kuur op 500mg, 2 eerste malen waren test only... nu in combo met primo, ik begin stilaan te denken dat het de primo is ofwel dat ik gewend ben geraakt aan 500mg test E
vanaf september begin ik aan de hgh maar wil dan echt wel gaan bijkomen, ik zal dan kappen met de primo en de test verhogen naar 750mg, iemand een idee wat ik moet doen om beter bij te komen?
Primo moet je hoog doseren om echt resultaat te zien, en een echt bulk/massa steroid is het ook weer niet. Dan maar aan de deca.
Ik zat op het einde van men kuur op 750mg test-e en 600mg primo. Heb goede droge massa gewonnen zonder veel sides.
Nu zit ik op 1000mg test en nog 2 weken op 800mg tren-e. Test is goed maar tren is te hoog gedoseerd zo. te veel sides tov opbrengst. 600mg tren is zat genoeg.
Comment
-
Originally posted by sharki View PostIk kan je zeggen dat als je in september met de hgh gaat beginnen je ook kg gaat verliezen. Ik had het er erg moeilijk mee maar het is alleen je vet% dat minderd. Dit is wel pas na 2 maanden, bij mij toch.
Primo moet je hoog doseren om echt resultaat te zien, en een echt bulk/massa steroid is het ook weer niet. Dan maar aan de deca.
Ik zat op het einde van men kuur op 750mg test-e en 600mg primo. Heb goede droge massa gewonnen zonder veel sides.
Nu zit ik op 1000mg test en nog 2 weken op 800mg tren-e. Test is goed maar tren is te hoog gedoseerd zo. te veel sides tov opbrengst. 600mg tren is zat genoeg.
moet toch haalbaar zijn op 9 maandonderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by sharki View PostIk kan je zeggen dat als je in september met de hgh gaat beginnen je ook kg gaat verliezen. Ik had het er erg moeilijk mee maar het is alleen je vet% dat minderd. .
Als je zoveel lichter wordt dan heb je iets niet goed gedaan. Maar je wist toch vooraf dat je vet zou kwijtraken?
Als je het goed doet zal je zwaarder gaan worden, ookal duurt het eventjes voor je echt grote massa extra zal gainen, maar lichter worden hoeft niet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Posthey, ik zit nu dus in mijn derde kuur, intussen een 7tal weken ver op 500mg test E met 500mg primo
maar ik ben ondertussen nog maar 1 a 2kg bijgekomen!!! kan iemand me helpen?
aan mijn voeding ligt het echt niet.... die is perfect in orde, normaal zat ik op 4000kcal maar omdat ik niet bijkwam zit ik er echt nog boven rond de 4500kcal
het is de 3de keer dat ik met test E kuur op 500mg, 2 eerste malen waren test only... nu in combo met primo, ik begin stilaan te denken dat het de primo is ofwel dat ik gewend ben geraakt aan 500mg test E
vanaf september begin ik aan de hgh maar wil dan echt wel gaan bijkomen, ik zal dan kappen met de primo en de test verhogen naar 750mg, iemand een idee wat ik moet doen om beter bij te komen?
Of zet de primo even opzij voor iets anders.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostAls je zoveel lichter wordt dan heb je iets niet goed gedaan. Maar je wist toch vooraf dat je vet zou kwijtraken?
Als je het goed doet zal je zwaarder gaan worden, ookal duurt het eventjes voor je echt grote massa extra zal gainen, maar lichter worden hoeft niet.
Dit wilt niet zeggen dat je spiermassa verliest, integendeel je bent extra spiercellen aant kweken. Maar op de naald van de weegschaal staat dat je wat minder weegt. Na een aantal maanden heb je meer spieren gekweekt dan vet verloren en weeg je dus meer.
Begrijp je ? Nie moeilijk toch
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe zal nog veel meer moeten eten PT als je harder wil gaan, primo zet weinig aan, wel kwalitatief goede gains, maar tergend langzaam, Winny is al sneller volgens mij.
Of zet de primo even opzij voor iets anders.
Originally posted by sharki View PostIk wil alleen maar zeggen dat de eerste zichtbare/merkbare werking van hgh de vetverbranding is. En vet weegt ook hé, dus je gaat wat minder wegen .......
Dit wilt niet zeggen dat je spiermassa verliest, integendeel je bent extra spiercellen aant kweken. Maar op de naald van de weegschaal staat dat je wat minder weegt. Na een aantal maanden heb je meer spieren gekweekt dan vet verloren en weeg je dus meer.
Begrijp je ? Nie moeilijk tochonderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
heb net men shot test e en primo gezet, en had perongeluk een beetje olie verloren. na alles afgerond was rook in aan mijn vinger en rook net de geur van een geurkaars of iets dergelijks, het ruikt een beetje aardbei-achtig? ik ging aan de vials rieken en rook het daar ook aan? WTF?! is dit normaal?onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postheb net men shot test e en primo gezet, en had perongeluk een beetje olie verloren. na alles afgerond was rook in aan mijn vinger en rook net de geur van een geurkaars of iets dergelijks, het ruikt een beetje aardbei-achtig? ik ging aan de vials rieken en rook het daar ook aan? WTF?! is dit normaal?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment