Nieuw kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kan ik wel begrijpen. Laatste week heb ik telkens geen zin gehad om voor het slapen wat te eten.
    I live to end the game

Comment

Zit maar één ding op JTB, meer gaan eten en meer drinken! Mariadistel heeft hier geen zin, zolang je ontlasting niet erg licht wordt gaat het inprincipe goed met je lever.

Dus kom op met die discipline en die laatste extra kilo`s

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Komaan he man, de moed niet verliezen, als het eten niet lukt ga dan een weight gainer halen zodat je toch die kostelijke kcal binnen krijgt. Zou zonde zijn van je kuur dat je niet de gewenste kilo's kan nemen

grtz
        stil growing

Comment

Zo ik ben nu halverwege mijn kuur, weeg 103 kg met een gelijkgebleven vet % alle kleren zitten een stukkie strakker, zelfs mijn armen zijn goed voorruit gegaan aangezien dat mijn zwakste spiergroep is, zit nu op 42,5 cm (niet gepompt). Dus dat is een dikke 2 cm erbij. ik krijg al van iedereen opmerkingen (positief) te horen met de vraag of ik weer `veel aan het trainen ben?` Nu nog zes weekjes te gaan begin over twee weken met winstrol, ben dus zeer benieuwd!!
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Kijk dat is positief nieuws man!!
            Heel mooi resultaat 2 centimeter erbij op je armen

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X