Heftig!!!
Vandaag begonnen
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 18 2004,18:09)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 18 2004,18:08)]Daar zit ik nog niet op hoor..
Klasse man!
Greets...
greetzzzz
Ik heb ooit maar da`s al ff geleden 51,5cm omvang gehad... I`ll be back...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 18 2004,19:50)]jij zal er eerder zijn dan ik,bro.
als je al 51 hebt gehad moet dat geen probleem zijn!
meeste wat ik heb gehad(ik heb nu geen meetlint jamergenoeg)was 47cm dus niet echt om over naar huis te schrijven
greetzzz
Klote is dat het niet toont, heb het zelf ook een beetje maar bij jou zeker. Kortere mannetjes met 45cm lijken mega dikke armen te hebben.
Comment
-
gelukkig compenseren mn schouders dat wel een beetje maar zou graag ooit eens die 50cm willen hebben....
ach ja....je kan niet alles hebben.
das ook het hele eieren eten met dat kl*tebankdrukken,door die lange armen kan je veel minder gewicht verzetten dan iemand met kortere armen.
las laatst een interview van peter v veen dat ie ook niet over de 200 drukt vanwege zn armen,hij is ook zo lang.
maar ####;wat ziet die gozer er enorm goed uit zeg....
heb em al een paar x gesproken en het is nog een leuke vent ook om een babbeltje mee te maken.
greetzzz
Comment
-
Klopt helemaal van die armen.
Wat schouders betreft dat is mijn sterkste punt en meteen een nadeel voor mijn bovenarmen. Die lijken veel minder doordat ik grote ronde schouderkoppen heb.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (100%N @ Okt. 18 2004,17:29)]Net rechter biceps (koud, net uit werk) gemeten ... 50.5 cm
Eerst met rolmaat, echter dat ding is hardstikke stug dus dat werkte niet !
Daarna maar een rijg-lusje van touw gemaakt en toen later dat gemeten.
Ben zelf te onhandig om de linker te meten, maar zal het eens aan mijn vriendin vragen.
Nadeel is als vrouwen iets gaan meten dat het altijd kleiner blijkt
Grtz 100%
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 18 2004,22:11)]Klopt helemaal van die armen.
Wat schouders betreft dat is mijn sterkste punt en meteen een nadeel voor mijn bovenarmen. Die lijken veel minder doordat ik grote ronde schouderkoppen heb.
Greets...
effe eentje voor tussendoor,ben erg benieuwd nl!
greetzzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (100%N @ Okt. 18 2004,17:29)]Net rechter biceps (koud, net uit werk) gemeten ... 50.5 cm
Eerst met rolmaat, echter dat ding is hardstikke stug dus dat werkte niet !
Daarna maar een rijg-lusje van touw gemaakt en toen later dat gemeten.
Ben zelf te onhandig om de linker te meten, maar zal het eens aan mijn vriendin vragen.
Nadeel is als vrouwen iets gaan meten dat het altijd kleiner blijkt
Grtz 100%
Zal eens wat meer met dumbells gaan doen Â
(Komt goed uit heb net nieuwe voor m´n verjaardag gekregen !
Grtz 100%Alias Homer Simpson ...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 18 2004,18:08)]Daar zit ik nog niet op hoor..
Klasse man!
Greets...
Arie en jij zijn idd een stuk langer en is het dus wat moeilijker om "omvang" te kweken.
Maar als ik mocht kiezen was ik toch liever een stuk langer !!
Omvang kan je kweken en lengte niet ! Â (misschien met schop-sessie ? Â )
Bovendien wegen jullie resp 120+ en 140+ kilo !!!!!!!!! Â
Grtz 100%Alias Homer Simpson ...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment