Eerste kuur dboll/sust/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is wel heel erg veel zwaardeer squatten hoor nu... Misschien toch een deel ook psychologisch?
    Hoe dan ook zeker erg netjes allemaal, gewoon doorgaan gaat helemaal prima.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 25 2004,14:12)]Dat is wel heel erg veel zwaardeer squatten hoor nu... Misschien toch een deel ook psychologisch?
      Hoe dan ook zeker erg netjes allemaal, gewoon doorgaan gaat helemaal prima.  
      tenzij je nooit squatte voor de tijd.
      ik deed nooit squat.
      en toen (zonder kuren) ging ik van puffend paar keer 90
      naar 1x 170 in maar 4 of 5 weken tijd.
      als je deze oef. nooit doet, is het veel om tegenop te zien, maar als je hem paar weken doet, gaat het als een speer. het is even de juiste houding vinden.
      blijft net resultaat overigens
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mooie resultaten en gewoon lekker doorknallen
        kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]als je deze oef. nooit doet, is het veel om tegenop te zien, maar als je hem paar weken doet, gaat het als een speer. het is even de juiste houding vinden
          helemaal mee eens. ik ging ook in 6 weken van 90 naar 160kilo alleen ben er nu weer mee gestopt want je benen groeien wel erg hard door sqautten en broeken die ik niet meer dicht kan doen hou ik ook niet echt van
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

lekkere instelling,dino....

stel je toch eens voor dat je wat spieren gaat zien

greetzz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,09:56)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]als je deze oef. nooit doet, is het veel om tegenop te zien, maar als je hem paar weken doet, gaat het als een speer. het is even de juiste houding vinden
              helemaal mee eens. ik ging ook in 6 weken van 90 naar 160kilo alleen ben er nu weer mee gestopt want je benen groeien wel erg hard door sqautten en broeken die ik niet meer dicht kan doen hou ik ook niet echt van
              en die t shirt en hemden enzo dan, kan je daar nog wel in dan. Gewoon een ander model van broek kopen en het probleem is opgelost, stretch broeken kopen , heb ik ook moeten doen

Grtz
              stil growing

Comment

ja daar pas ik nog wel in
                ook niet alles meer maar shirts vind ik leuk om te kopen en broeken niet en stretch broeken dat is wel een goed idee. En hou me benen nu gewoon bij door middel van leg extensions en leg press vind ze dik genoeg.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,12:47)]ja daar pas ik nog wel in
                  ook niet alles meer maar shirts vind ik leuk om te kopen en broeken niet en stretch broeken dat is wel een goed idee. En hou me benen nu gewoon bij door middel van leg extensions en leg press vind ze dik genoeg.
                  Je wil toch een beest worden dino...Gewoon keihard doorstampen

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]Je wil toch een beest worden dino...Gewoon keihard doorstampen
                    dat vind me vriendin al
                    maar wil geeen beest worden hoor xeno heb me gewicht bereikt dat ik wil zijn alleen nu hard en droog worden op dit gewicht.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,14:55)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] ]Je wil toch een beest worden dino...Gewoon keihard doorstampen
                      dat vind me vriendin al
                      maar wil geeen beest worden hoor xeno heb me gewicht bereikt dat ik wil zijn alleen nu hard en droog worden op dit gewicht.
                      wat was je doel dan als ik vragen mag ?? ?

Comment

weeg nu 88 en vind het mooi opzich alleen me vetpercentage is hoog en wil dit gewicht houden en dan naar 9% gaan. dan is me doel wat ik nu voor ogen hou behaald

maaaaaar je weet natuurlijk nooit of ik daarna me doel ga verleggen.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,15:26)]weeg nu 88 en vind het mooi opzich alleen me vetpercentage is hoog en wil dit gewicht houden en dan naar 9% gaan. dan is me doel wat ik nu voor ogen hou behaald

maaaaaar je weet natuurlijk nooit of ik daarna me doel ga verleggen.
                          hmm......man....kom op 100 kilo is mooi getal voor jouw.... 88 is toch niks ....

Comment

haha 100 kilo bij 9% bij 1.76 dan pas ik niet meer door deur man
                            my name is not xeno:P
                            heb jij wel wedstrijdambities xeno?

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,17:13)]haha 100 kilo bij 9% bij 1.76 dan pas ik niet meer door deur man
                              my name is not xeno:P
                              heb jij wel wedstrijdambities xeno?
                              Geen id...Dino heb ik niet overnaged8 ga nog wel ff flink naturel door trainen tot me 21ste en kijken hoe ik dan ben...mocht ik gaan kuren en ik ken wel wat worden dan zou ik het wel willen proberen... maar nu sta ik er helemaal los van.Nu ook nog beetje tussendoor genieten van het leven door om de paar weken lekker wat drank te matigen... Ben al heel erg serrieus bezig dus wie weet ooit..

Greetz

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,17:13)]heb jij wel wedstrijdambities xeno?
                                Zeker wel dat 'ie die heeft: wedstrijden frikandellen eten...
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X