Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zaterdag weeg ik me weer dan weet ik meer. Wilde het wekelijks doen maar moest afgelopen weekend werken dus had helaas geen tijd.

Heb vandaag borst en biceps getraind en heb een vreselijke pomp. Beetje te eigenlijk...
    Kan mijn oefeningen nauwelijks afmaken en hoewel ik merkbaar sterker wordt komt het er door die pomp niet echt uit. Moet meer rust nemen tussen de sets en dat is iets wat ik niet gewend ben. Spierspanning is ook weer maximaal en dat is een lekker gevoel.

Hou op het moment wel wat vocht vast maar dat kan niet anders met oxy`s. Al met al valt het me mee overigens heb nog geen vochtkop ofzo.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja dat van die vochtkop vind ik ook altijd wel meevallen, omdat je jezelf vaak ziet! Maar kom je iemand tegen die je niet heel vaak ziet zeggen ze meteen dat je een dikke plofkop hebt!!!
      Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ben ook benieuwd wat ik zaterdag te horen krijg...
        Is op mijn "oude" sportschool waar ik alleen op zaterdag nog train. Ben dan 2 weken niet geweest en ook 2 weken met mijn kuur bezig...

Zal het maar op creatine gooien denk ik...

Greets...

Comment

sth koop je toch per 10 iu, je zet 5iu per dag.En het andere bewaar je in de koelkast.
          Ik heb eens even na gevraagd wat sth kost,ik ben er niet bekent mee vandaar...Maar dat is niet misselijk wat het totaal kost
          Als ik dan nog kijk wat er nog aan a.s. bijkomt is het helemaal prijzig...
          Doordat er veel over gepraat wordt tegenwoordig was ik ook wel een beetje geintereseerd maar nu toch niet meer zo..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

De mijne is inderdaad 10iu maar je hebt ook andere doseringen.
            Volgens mijn kit kan de STH 7-8 dagen op kamertemperatuur bewaart worden. Ik maak 10iu om de andere dag klaar en bewaar dus 5iu.
            Het is inderdaad erg duur spul en dan nog het risico dat je troep koopt of niet goed bewaard spul...
            Je moet heel erg zeker zijn van je supplieër dat het goed bewaard is geweest en het laten testen.

Greets...

Comment

precies maar als je dan de resultaten ziet ben je de kosten snel vergeten.
              Mits je goed spul hebt.
              En cur heeft dat

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Okt. 11 2004,16:59)]sth koop je toch per 10 iu, je zet 5iu per dag.En het andere bewaar je in de koelkast.
                Ik heb eens even na gevraagd wat sth kost,ik ben er niet bekent mee vandaar...Maar dat is niet misselijk wat het totaal kost
                Als ik dan nog kijk wat er nog aan a.s. bijkomt is het helemaal prijzig...
                Doordat er veel over gepraat wordt tegenwoordig was ik ook wel een beetje geintereseerd maar nu toch niet meer zo..

Grtz..
                De enige oplossing is een jaartje niet kuren en al uw geld opsparen en het jaar erop sth kuurtje nemen.Ik denk het zo te zullen doen, of er moest zich nog iemand geroepen voelen om mij te sponseren, als experiment bij wijze van spreken

Voor de rest gaat de kuur lekker Mr C , kan ook niet anders als je perfect weet waarmee je bezig bent,en als je iemand achter u hebt staan dat de voeding in de gaten houd

Grtz
                stil growing

Comment

Dit geloof je niet maar ik wordt zelfs begeleid tijdens het trainen. Een gozer van 17/18 die op de sportacademie zit. Kijken of hij een ouwe rot nog wat kan leren wat betreft trainen..
                  Hij beweerde van wel en voor mij werkt het super motiverend dus helemaal top!

Begeleiding wat betreft voeding is in handen van een lieftallige jongedame beter bekend als Shannasse...

Begeleiding wat betreft AS doe ik zelf maar leer dagelijks bij van anderen natuurlijk. Controle van bloeddruk, gewicht en bf laat ik ook doen door mijn begeleider van de academie...

Voor de geestelijke ondersteuning heb ik alle members hier onder aanvoering van mijn grote broer Ariekanarie...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 11 2004,18:17)]precies maar als je dan de resultaten ziet ben je de kosten snel vergeten.
                    Mits je goed spul hebt.
                    En cur heeft dat  
                    Helemaal mee eens.

Greets...

Comment

Ik help je waar ik maar kan, Cur!
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 11 2004,19:00)]Dit geloof je niet maar ik wordt zelfs begeleid tijdens het trainen. Een gozer van 17/18 die op de sportacademie zit. Kijken of hij een ouwe rot nog wat kan leren wat betreft trainen..
                        Hij beweerde van wel en voor mij werkt het super motiverend dus helemaal top!

Begeleiding wat betreft voeding is in handen van een lieftallige jongedame beter bekend als Shannasse...

Begeleiding wat betreft AS doe ik zelf maar leer dagelijks bij van anderen natuurlijk. Controle van bloeddruk, gewicht en bf laat ik ook doen door mijn begeleider van de academie...

Voor de geestelijke ondersteuning heb ik alle members hier onder aanvoering van mijn grote broer Ariekanarie...

Greets...
                        inderdaad,broertje!

ik ben je grootste fan uiteindelijk

zo te horen bevalt het allemaal wel dus kan je nagaan als die sth gaat werken,daar ga je wel erg blij van worden.

ben erg benieuwd naar je huidige gewicht en bf%,

ik zal zo effe in mijn eigen topic updaten want bij mij begint het ook wel leuk te werken.

ben wel jaloers op alle begeleiding die je krijgt hoor....

ik moet het maar in mn eentje zien te rooien

greetzz
                        Attached Files

Comment

Je hebt dit forum toch arie, of was je ons vergeten?

GRtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Kreeg vandaag de vraag "wat is er met je kop gebeurd"...
                            Heb dus wel een plofkop blijkbaar..
                            Ben meteen een reformzaak ingelopen en heb brandnetelthee gehaald. Zit nu aan mijn 2e bakkie en kan niet anders zeggen dan dat het niet te zuipen is...

Ga het wel volhouden om te kijken of het werkt.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 12 2004,14:03)]Kreeg vandaag de vraag "wat is er met je kop gebeurd"...
                              Heb dus wel een plofkop blijkbaar..
                              Ben meteen een reformzaak ingelopen en heb brandnetelthee gehaald. Zit nu aan mijn 2e bakkie en kan niet anders zeggen dan dat het niet te zuipen is...

Ga het wel volhouden om te kijken of het werkt.

Greets...
                              Haha...Elke goed trainende persoon krijgt een dikkere kop als ze dbol en shit hebben gebruikt...Waarschijnlijk had je hij of zij lang niet gezien

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (harold @ Okt. 12 2004,06:44)]Je hebt dit forum toch arie, of was je ons vergeten?

GRtz..
                                das waar,harold!

jullie houden mij op de been in barre tijden!

ik hou ook heel erg veel van jullie en kan niet meer zonder deze site

curiosio
                                nu weet je zeker dat de anapolon werkt en moet je eens opletten als die sth aanslaat,krijg je een nog dikkere kop van omdat je nog meer vocht vast gaat houden.
                                dus wen maar vast aan je nieuwe look,broertje!
                                als je lief bent,neem ik je mee naar de kinderboerderij en misschien vinden we dan wel een leuk vriendinnetje voor je

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X