Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (harold @ Okt. 12 2004,06:44)]Je hebt dit forum toch arie, of was je ons vergeten?
GRtz..
das waar,harold!
jullie houden mij op de been in barre tijden!
ik hou ook heel erg veel van jullie en kan niet meer zonder deze site
curiosio
nu weet je zeker dat de anapolon werkt en moet je eens opletten als die sth aanslaat,krijg je een nog dikkere kop van omdat je nog meer vocht vast gaat houden.
dus wen maar vast aan je nieuwe look,broertje!
als je lief bent,neem ik je mee naar de kinderboerderij en misschien vinden we dan wel een leuk vriendinnetje voor je
greetzz
Kinderboerderij hè...
Maar serieus, van de STH vocht vasthouden?? Doe ff lekker normaal gek dat ga je niet menen zeker..
Zit aan de oxy`s, deca, cypionaat.... genoeg vocht lijkt me... dan ook de STH nog??
Ik denk dat we snel gezelschap gaan hebben en dat het geen leuke jonge dames zijn.... ..... hoewel tegenwoordig zitten er soms leuke bij in het blauw...
Varkenskop is een bekende uitdrukking voor een vochtkop hoor. En eerlijk is eerlijk, ook best wel toepasselijk...
Verder heeft Arie natuurlijk helemaal gelijk en hoeft Cur niet naar de kinderboerderij.
Het is nu nog een halve varkenskop denk ik
Kreeg vandaag de vraag wat ik had gedaan, de ene kant van mijn kop was dikker dan de andere kant...
Zuip me de tandjes aan die thee maar die doet blijkbaar zijn werk maar half..
Vandaag was weer cardio dag en kan niet anders zeggen dan dat het errug lekker ging. 30 minuten cross-trainer, 30 minuten fietsen, buik en kuiten gedaan. Kuiten doe ik als enige spiergroep tijdelijk 2xx per week.
Allemaal niet aantrekken Mr C wat ze van je zeggen, jij hebt binnenkort weer een fantastisch lichaam en daar kan de rest een puntje aan zuigen (belgische uitdrukking) . Die cardio doe je dat puur voor vetverbranding of voor een betere conditie te krijgen,
Mr C word je niet gruwelijk sterk van de anapolan.
Kreeg vandaag namelijk te horen die anapolan
had gebruikt dat je er gruwelijk sterk van werd en dat
hij die kracht ook nog heeft behouden dus wilde graag
weten of jij er ook zo sterk van wordt. Hij had inderdaad
ook zoveel last van het vocht en viel dan ook na zijn
kuur met anapolan weer een kilo of 6 a 7 weer af.
Verder succes
Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 13 2004,13:51)]Allemaal niet aantrekken Mr C wat ze van je zeggen, jij hebt binnenkort weer een fantastisch lichaam en daar kan de rest een puntje aan zuigen (belgische uitdrukking) . Die cardio doe je dat puur voor vetverbranding of voor een betere conditie te krijgen,
Grtz
Beide maar het meest voor mijn conditie.
De uitdrukking kende ik...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment