Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• het is gebeurd arie, maar ik ga dat niet kunnen volhouden ze al die post gaan nalezen, dus iedereen een beetje op zijn taal letten aub

Maar uw post ,tja arie die was van u he,dat begrijp je wel he

Grtz

Liefste fan ,kan je uw ondertekening een beetje aanpassen want dat maakt mij droefig ze

stil growing

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Okt. 15 2004,17:03)]het is gebeurd arie, maar ik ga dat niet kunnen volhouden ze al die post gaan nalezen, dus iedereen een beetje op zijn taal letten aub
      Laten we dat ook echt doen a.u.b. het gaat soms echt te ver. Geintjes moeten uiteraard gewoon kunnen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• ben het wel een beetje met jullie eens.....

soms is het wel aan de groffe kant en wordt het steeds gekker dus we moeten ergens een grens trekken.

ik zal maar weer het voortouw nemen en plechtig beloven dat ik op mn taalgebruik ga letten

stel dan ook meteen voor om Xeno te bannen voor onbepaalde tijd zodat we kunnen zien of het werkt

greetzz

Comment

Citaat[/b] (snipke @ Okt. 15 2004,17:03)]Liefste fan ,kan je uw ondertekening een beetje aanpassen want dat maakt mij droefig ze

vooruit dan maar!

ik mag je nog steeds wel een klein beetje dus zal nu even wat aanpassingen doen

greetzz

Comment

Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 16 2004,02:57)]ben het wel een beetje met jullie eens.....

soms is het wel aan de groffe kant en wordt het steeds gekker dus we moeten ergens een grens trekken.

ik zal maar weer het voortouw nemen en plechtig beloven dat ik op mn taalgebruik ga letten

stel dan ook meteen voor om Xeno te bannen voor onbepaalde tijd zodat we kunnen zien of het werkt

greetzz
            Ik blijf je een ettertje vinden arie.Je blijft me maar zwart maken.maar ik ga me ook wat inhouden ... .

Greetzz

Comment

• Vandaag gewogen op het vedergewicht van 120kg...
              Vetpercentage wordt maandag gemeten dus ben benieuwd. Ook vandaag met benen training weer een stuk sterker dus gaat helemaal goed.

Kiezen op elkaar lukt nog steeds niet helaas..

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 16 2004,14:02)]Vandaag gewogen op het vedergewicht van 120kg...
                Vetpercentage wordt maandag gemeten dus ben benieuwd. Ook vandaag met benen training weer een stuk sterker dus gaat helemaal goed.

Greets...
                Ga zo door Mr.c .... Kheb vertrouwen dat je er zometeen weer als een Schwarzenegger bij loopt....

Comment

• Helpt die brandnetel thee al wat tegen dat vocht?

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 16 2004,14:02)]Kiezen op elkaar lukt nog steeds niet helaas..
                    Komt vast goed, Cur! Gewoon ff doorbijten...
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,14:39)]Helpt die brandnetel thee al wat tegen dat vocht?

Grtz..
                      Minder dan gehoopt helaas maar wel wat. Drink nu elke dag ongeveer een liter, soms 1,5 liter.
                      Heb de eerste dag meteen 3 liter gedronken.

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 16 2004,14:58)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 16 2004,14:02)]Kiezen op elkaar lukt nog steeds niet helaas..
                        Komt vast goed, Cur! Gewoon ff doorbijten...    
                        Grapjes...

In dit geval nog ff ( één week ) doorslikken... Gok dat het snel over is als ik gestopt ben met de anapolon.

Greets...

Comment

• 120 kg ?

Gaat zekers de goede kant op !

En nog kwaliteits-massa ook (tnx to the sth).

Zal trouwens misschien die thee ook eens proberen, heb zelf namelijk en plofkop om U tegen te zeggen

Grtz 100%
                          Alias Homer Simpson ...

Comment

• Buiten het vocht loopt alles op wieltjes zo te lezen, en je bent nog sterker geworden zeg je, nog sterker kan dat dan

Grtz
                            stil growing

Comment

• Als het echt te erg word, zou je ook nolvadex kunnen nemen.
                              kost je misschien wel gains.. maar ja je weegt toch al 120kilo

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 16 2004,14:02)]Vandaag gewogen op het vedergewicht van 120kg...

Greets...
                                erg netjes hoor,gappie

heb je je armen al weer eens gemeten?

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X