Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 16 2004,14:02)]Vandaag gewogen op het vedergewicht van 120kg...
Vetpercentage wordt maandag gemeten dus ben benieuwd. Ook vandaag met benen training weer een stuk sterker dus gaat helemaal goed.
Kiezen op elkaar lukt nog steeds niet helaas..
Greets...
erg netjes hoor,gappie
heb je je armen al weer eens gemeten?
greetzz
Nee pas aan het einde maar volgens Shannasse waren ze gegroeid.
Zal trouwens misschien die thee ook eens proberen, heb zelf namelijk en plofkop om U tegen te zeggen
Grtz 100%
Is helaas wel behoorlijk wat vocht bij hoor..
Zodra ik stop met de oxy`s hoop ik dat het minder wordt en dan de echte gains beter te zien zijn. Ga nu pas mijn 3e week in dus de test moet nog gaan werken. Bij mij meestal pas eind 3e begin 4e week.
Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,19:06)]Als het echt te erg word, zou je ook nolvadex kunnen nemen.
kost je misschien wel gains.. maar ja je weegt toch al 120kilo
Grtz..
Zou erover denken als ik niet aan de STH zou zitten. De STH heeft aromatiseren nodig en dat is iets wat nolvadex tegen gaat. Clomid helpt ook tegen vocht en gaat aromatiseren in mindere mate tegen maar ook dat doe ik bewust niet.
Zal trouwens misschien die thee ook eens proberen, heb zelf namelijk en plofkop om U tegen te zeggen
Grtz 100%
Is helaas wel behoorlijk wat vocht bij hoor..
Zodra ik stop met de oxy`s hoop ik dat het minder wordt en dan de echte gains beter te zien zijn. Ga nu pas mijn 3e week in dus de test moet nog gaan werken. Bij mij meestal pas eind 3e begin 4e week.
Citaat[/b] (harold @ Okt. 16 2004,19:06)]Als het echt te erg word, zou je ook nolvadex kunnen nemen.
kost je misschien wel gains.. maar ja je weegt toch al 120kilo
Grtz..
Zou erover denken als ik niet aan de STH zou zitten. De STH heeft aromatiseren nodig en dat is iets wat nolvadex tegen gaat. Clomid helpt ook tegen vocht en gaat aromatiseren in mindere mate tegen maar ook dat doe ik bewust niet.
Greets...
weer wat geleerd, dat wist ik niet van de nolvadex en sth..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Nolvadex gebruiken tijdens een kuur kost zoals jezelf al aangaf inderdaad wat gains. Of dit veel ik weet ik niet daar verschillen de meningen nogal over.
Het "probleem" is in mijn geval de STH. Ik wil niets doen of gebruiken wat de werking ook maar een beetje kan belemmeren.
kan ik ook wel begrijpen ook, ik denk dat het ook heel wat gekost heeft en dan wil je er ook alles uithalen ook..
Hoe zit het dan met arimidex tijdens een sth kuur??
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
even iets totaal anders nu, als je gekuurt hebt met sth zoals jij nu bezig bent Mr C hoe zit dat na de kuur, ga je naturel nog iets groeien dan denk je of moet je nu altijd naar de as grijpen om iets te kunnen bijkomen
Denk dat het geen verschil maakt met een "normale" kuur. STH zorgt voor nieuwe spieren en die kunnen vast nog veeeeeeeeeeel meer groeien..
Zal eens kijken of er een studie of iets van kan vinden maar ben bang dat dat niet mee gaat vallen.
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 17 2004,12:11)]even iets totaal anders nu, als je gekuurt hebt met sth zoals jij nu bezig bent Mr C hoe zit dat na de kuur, ga je naturel nog iets groeien dan denk je of moet je nu altijd naar de as grijpen om iets te kunnen bijkomen
Grtz
het probleem zit hem niet in de sth want wat je lichaam zelf aan maakt onder normale omstandigheden is veel te weinig om van te groeien.
Denk het wel maar zoals sommige leden kunnen bevestigen is de kans op puisten, en dan geen kleintjes, erg groot en dat vind ik erger dan nu ff dat vocht..
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 17 2004,21:52)]Denk het wel maar zoals sommige leden kunnen bevestigen is de kans op puisten, en dan geen kleintjes, erg groot en dat vind ik erger dan nu ff dat vocht..
Greets...
Je kunt het niet laten, hè?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 17 2004,21:52)]Denk het wel maar zoals sommige leden kunnen bevestigen is de kans op puisten, en dan geen kleintjes, erg groot en dat vind ik erger dan nu ff dat vocht..
Greets...
Je kunt het niet laten, hè?
Sorry...
maar ook collega Bruce die het te druk heeft om te posten kan het bevestigen hoor..
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment