Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik moet zeggen als er hier veel over sth gepraat wordt het toch wel een beetje intresse gaat opwekken.
Het is alleen heel erg duur om zomaar te proberen
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Nog een bijwerking vandaag, cardio ging stukken gemakkelijker als een week geleden. Bijna dubbele tijd met dezelfde inspanning. Snap niet waardoor dit komt eigenlijk. De oxy heeft deze bijwerking niet, deca en test werken nog niet. Zou dan de STH zijn..
dat heb ik ook, ik heb totaal geen conditie, en op dit moment werken bij mij de deca en test ook nog nie, alleen de oxy maar ik ren altijd 3 minuten op de lopende band, normaal ben k dan best moe, maar t lijkt of k nu meer conditie heb
Citaat[/b] (joeyp @ Okt. 06 2004,14:22)]dat heb ik ook, ik heb totaal geen conditie, en op dit moment werken bij mij de deca en test ook nog nie, alleen de oxy maar ik ren altijd 3 minuten op de lopende band, normaal ben k dan best moe, maar t lijkt of k nu meer conditie heb
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 06 2004,13:39)]Nog een bijwerking vandaag, cardio ging stukken gemakkelijker als een week geleden. Bijna dubbele tijd met dezelfde inspanning. Snap niet waardoor dit komt eigenlijk. De oxy heeft deze bijwerking niet, deca en test werken nog niet. Zou dan de STH zijn..
Greets...
komt van de oxy.
niet van sth. die doet op dat gebied helemaal niets.
Oxy zorgt voor meer zuurstof in het bloed, betere pomp betere uithoudingsvermogen!
klinkt niet raar hoor,als je sterker van iets word maar op dezelfde intensiteit je dingen doet zal dat zich uiten in een langer uithoudingsvermogen.
stel;je doet normaal benchpress met 90 kilo 8x en als je dan sterker word kan je die 90 kilo wel 15 x omhoog pompen dus dat ga je dan ook met cardio merken,lijkt me.
Denk erom, die schouders niet te zwaar trainen hè...
Doe je normaal gesproken ook vrij weinig aan en zijn evengoed soort van best wel stevig, denk aan de verhoudingen!!
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment