Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 17 2004,12:32)]Denk dat het geen verschil maakt met een "normale" kuur. STH zorgt voor nieuwe spieren en die kunnen vast nog veeeeeeeeeeel meer groeien..
Zal eens kijken of er een studie of iets van kan vinden maar ben bang dat dat niet mee gaat vallen.
Greets...
dus denk je dat die nieuwe spieren ook gaan groeien zonder sth of as, want als ik real zijn post goed begrijp zal het niet lukken naturel want je normale aanmaak is te weinig
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 17 2004,12:32)]Denk dat het geen verschil maakt met een "normale" kuur. STH zorgt voor nieuwe spieren en die kunnen vast nog veeeeeeeeeeel meer groeien..
Zal eens kijken of er een studie of iets van kan vinden maar ben bang dat dat niet mee gaat vallen.
Greets...
dus denk je dat die nieuwe spieren ook gaan groeien zonder sth of as, want als ik real zijn post goed begrijp zal het niet lukken naturel want je normale aanmaak is te weinig
Grtz
ligt er aan waar je de klemtoon legt. nieuwe spiergroei of spiergroei.
nieuwe is alleen mogelijk met extra toevoeging van STH.
groei is ook mogelijk met AS.
Maar dan alleen met as, dus iedereen die sth heeft gebruikt traint zonder kuur voor onderhoud maar niet meer voor te groeien, moet toch ook frusterend werken denk ik als je weet dat je tijdens het trainen zonder as niet meer zal groeien maar enkel traint als onderhoud
Bekijk ik het nu verkeerd
Iedereen die AS heeft gebruikt traint op onderhoud zoals jij het bedoeld Snipke. Na gebruikt te hebben ga je normaal gesproken over je genetische max heen waardoor je zonder weer te gebruiken niet meer groeit.
STH staat hier opzich los van en maakt het niet erger ofzo. Je zou hoogstens nog verder over je genetische max heen gaan maar dan wel met NIEUWE spieren..
Citaat[/b] (bigbardie @ Okt. 18 2004,11:17)]Hmm heb zelf nooit ergens last van als ik proviron gebruik dus.....!!! Zou het dan een betere optie zijn als nolva?!!!
Dan wel ja.
Ik durf het zelf echter niet aan want als je last krijgt...
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 18 2004,15:13)]Iedereen die AS heeft gebruikt traint op onderhoud zoals jij het bedoeld Snipke. Na gebruikt te hebben ga je normaal gesproken over je genetische max heen waardoor je zonder weer te gebruiken niet meer groeit.
STH staat hier opzich los van en maakt het niet erger ofzo. Je zou hoogstens nog verder over je genetische max heen gaan maar dan wel met NIEUWE spieren..
Greets...
oke duidelijk Mr C, dacht dat de sth een grote rol zou spelen
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 18 2004,15:13)]Iedereen die AS heeft gebruikt traint op onderhoud zoals jij het bedoeld Snipke. Na gebruikt te hebben ga je normaal gesproken over je genetische max heen waardoor je zonder weer te gebruiken niet meer groeit.
Greets...
dus eigenlijk als je 1 keer gekuurd hebt dan groei je niet meer..
Maar dat is dan alleen als je echt over je max bent gegaan met je kuur?
Om het even simpel te zeggen je max=90 je gaat kuren als je 80 weegt.komt misschien op 85 schoon uit.
Dus kan je nog groeien zonder te kuren?
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Het meest logisch is beginnen met kuren als je echt stilstaat en alles verder op orde is. Je gaat dan met die kuur over je genetische max en zal daarna inprincipe niet meer groeien. Uiteraad kun je nog zat veranderingen teweeg brengen door bv te gaan cutten.
Veel mensen beginnen met kuren terwijl ze helemaal niet alles 100% hebben. Je ziet dan ook heel sterk dat ze alles in een zucht weer kwijt zijn als ze stoppen met trainen.
Krijg steeds meer last van mijn handen en polsen. Mijn horloge kon ik bv ronddraaien en krijg ik nu nauwelijks om mijn pols heen... Vooral vocht ben ik bang.
Heb besloten om deze week nog de anapolon te nemen en er dan vanuit te gaan dat de test wel werkt, dit ivm de STH.
Handen lijken af en toe te "slapen". Vooral `s nachts vervelend maar ook vanmorgen met bankdrukken niet bevordelijk..
Kreeg ook meedere opmerkingen vandaag in de trant van "ben je nou zo gegroeid". Wel leuk om te horen uiteraard..
Verder kan ik niet anders zeggen dan het moet niet gekker worden met dat vocht...
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 18 2004,18:17)]Bijna vergeten dit is mijn eigen topic...
Krijg steeds meer last van mijn handen en polsen. Mijn horloge kon ik bv ronddraaien en krijg ik nu nauwelijks om mijn pols heen... Vooral vocht ben ik bang.
Heb besloten om deze week nog de anapolon te nemen en er dan vanuit te gaan dat de test wel werkt, dit ivm de STH.
Handen lijken af en toe te "slapen". Vooral `s nachts vervelend maar ook vanmorgen met bankdrukken niet bevordelijk..
Kreeg ook meedere opmerkingen vandaag in de trant van "ben je nou zo gegroeid". Wel leuk om te horen uiteraard..
Verder kan ik niet anders zeggen dan het moet niet gekker worden met dat vocht...
Greets...
ja rot gevoel he dat met die handen!
maar gaat best goed komen
ik werd er snachts ook wakker van.
het is inderdaad tot het einde van de kuur. al zullen er dagen bij zitten dat het beter gaat.
maar wat je er ook tegen gebruikt niets helpt.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment