Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (harold @ Okt. 03 2004,18:44)]Als je sth neemt moet je toch veel langer kuren dan 12 weken?
Ik ben benieuwd hoe het gaat, en hoeveel je bf gaat dalen.
Grtz..
Nergens voor nodig hoor hangt vooral van je doel af.
Je zult dan ook zoals Arie veel langer aan de test e.d. moeten en daar heb ik absoluut geen zin in..
Wilde eigenlijk helemaal niet meer kuren maar die STH is zodanig interessant vind ik dat ik het niet kan laten...
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 03 2004,19:53)]zo zo zo collega, ga je er terug invliegen, de dosissen zijn aan de lage kant vind ik voor een kerel als jij, maar je zal daar wel een uitleg en reden voor hebben. Die test cyp begint precies op te komen de laatste tijd wat zijn daar de verschillen tussen met enht. of prop
Veel succes en hou ons op de hoogte
Grtz
Redenen staan vernoemd en wat de cypionaat betreft die had ik nog niet gehad...
Serieus de belangrijkste reden was dat ik maar 2x per week de deca en cyp hoef te zetten, zou zelfs één keer per week kunnen. De STH moet al 2x per dag en had niet zo`n zin om een speldekussen te worden..
Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 04 2004,08:47)]voor de sth gebruik je een insuline naald/spuit zit in 1!
en verders succes cur.
Dit gaat mooie resultaten geven.
Klopt helemaal..
Thanks verder gaat met deze spulletjes vast en zeker lukken!
Vraagje; hoe heet die thee ook al weer die zo goed vocht afdrijvend werkt?
Greets...
brandnetelthee
zeer smaakvol
mar goed het werkt wel.
@ mr. symmetry.
Ik ben sinds vorige week gestopt te veel pijntjes in armen en handen.
Niet helemaal gehaald wat ik voor ogen had.
maar goed bf wel gezakt naar 15%
gewicht toen ik begon 96 kg nu 90 kg.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment