Nieuw kuurplan in ontwerp nog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• was gisteren avond vergete te injecten :s werd om 5uur wakker en dacht er aan, dan maar gezet...
    inject was echt gevoelloos denk dat het een plekje zonder zenuwen was ofzo want ik voelde hem er totaal niet ingaan nu hopen dat de komende dagen even pijnloos zijn
    Pain is just weakness leaving the body...

Comment

• Originally posted by _ijnel View Post
      was gisteren avond vergete te injecten :s werd om 5uur wakker en dacht er aan, dan maar gezet...
      inject was echt gevoelloos denk dat het een plekje zonder zenuwen was ofzo want ik voelde hem er totaal niet ingaan nu hopen dat de komende dagen even pijnloos zijn
      zo hoort het altijd te gaan man.

Comment

• FF update:

Nu 6 weken On en winstrol is beeindigd gistere ook 7e test-e inject gehad, van de vorige weinig pijn gehad en voorlopig voel ik van deze ook niet veel dus ben het mss wat gewoon nu.

trainingen en gains lopen lekker, gisteren nog 7x115 gebenched na 3 zware sets, kracht is echt lekker nu elke oefn kan ik lekker doorgaan, zelfs als iets al redelijk zwaar voelt kan ik er toch nog bij aanhangen en dan gaat ie nog lekker . massa zit nu op 87kg alleen nog niet zo droog als ik had gewild maar dit is wat aan het goede leven te wijten maar zeker mooi gedropt in vet% tegen begin, alleen nu een dikke week stabiel door minder strickt te zijn maar nu weer ff wat strenger zijn.

kwa bijwerkingen heb ik weinig last, enkel snachts vaak wakker worden in het zweet (ook wel wat doort weer denk ik) bijna geen puistjes etc, gewrichten voelen raar genoeg beter dan voor de kuur (had hier wat schrik voor de winny) ook wel zware pumps tijdens de training die het trainen soms wat vermoeilijken zoals bij onderrug en schouders, maar daar bijt ik dan maar door, is langs de andere kant ook wel een lekker gevoel

Comment

• Hey,

Volgende kuur zal je minder last hebben van slecht slapen, is puur dat je eerste keer test in je lichaam spuit. Gaat lekker toch hoeveel vvm winst ?

Gr
          Een dag niet getraind...

Comment

• was niet de eerste keer test (als eens sust gedaan), maar vorige keer was wel 3 jaar + geleden dus mss wel zelde effect ofzo...

zit nu op 87, kom van 82 denk das vet 2% gedropped is van +- 14 naar +-12.
            dus zon 6kg vvm winst

aders beginnen ook op te komen overal en bodyparts waar ik normaal last mee heb om te groeien zijn nu ook goed mee, symmetrie zit wel lekker nu

nu alleen terug dieet weer wat opschroeven dat ik naar de 10% kan gaan

nu vraag ik me af... nu de win afgelopen is zal ik dan stilaan kracht verliezen, of zal ze nu even hetzelfde blijven of zelfs nog toenemen door de test...?

Comment

• Neemt toe

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                Neemt toe
                leuk om te horen die nieuwe kracht/vooruitgang maakt het trainen echt weer superleuk xD zie al uit naar killer-benen strax

gistere eens anders getraind niet echt HIT maar wat meer volume, voelde echt gigantische pomp was wel lekker, maar ik blijf toch meer voor de HIT aanpak

Comment

• Update:

Gains en kracht zitten lekker gewicht nu op 86kg maar vet is weer wat omlaag gegaan
                  bench zit nu op 5x120kg

kracht zit ook wel erg lekker, alleen is de test iets te snel op geraakt :s dus maar bij besteld...
                  was omdat het zo uitkwam (met citytripje) de test in kleinere porties over 5 dagen beginnen te verdelen (denk dat dit ook beter is voor stabiele waarden...
                  deet dus eerst 1,2ml /7dagen nu 0.8/5dagen , maar vrijdag kreeg ik er nog maar 0,5 ml uit :s ik hoop dus woensdag nieuwe gear te hebben...

ik ben nu wat aant twijfelen of ik de dosis of de kuurlengte wat zou verlengen of het gewoon op 10 weken aan 300mg/week hou...

een gedacht is om er 12 weken van te maken op 300mg (of zelfs op 500mg)

ik heb nu praktisch niets bijwerkingen en de test voelt wel lekker in me mss wat raad

Comment

• ben ook sinds een week terug begonnen met carbcyclen dit lijkt me prima te bevallen vandaag No carb day, dus dat suckt wel maar results zijn leuk

Comment

• Heb men kuurplan ook even aangepast omdat ik echt erg weinig last heb van de test en toch een nieuwe vail nodig heb ga ik dit doen:

1-6 win 50mg ed (voorbij)
                      1-7 test-e 300mg ew (voorbij)
                      7-13 test-e 500mg ew (start morgen)

16-18 nolva 20mg ed

Comment

• Ik zie hier toch vaker gezegd worden dat tijdens een kuur verhogen geen voordelen bied, dit vanwege de halfwaardetijd, eerder dat je wat merkt van de verhoging is je kuur al zo goed als afgelopen. En goed voor je bloedwaardes is het ook niet. Daarnaast zeg je ook dat je je voeding halverwege hebt veranderd.. die dingen moet je van te voren toch al allemaal gepland hebben staan of ligt dat nou aan mij ?
                        Broomstick_bodybuilding op insta
                        F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                          Ik zie hier toch vaker gezegd worden dat tijdens een kuur verhogen geen voordelen bied, dit vanwege de halfwaardetijd, eerder dat je wat merkt van de verhoging is je kuur al zo goed als afgelopen. En goed voor je bloedwaardes is het ook niet. Daarnaast zeg je ook dat je je voeding halverwege hebt veranderd.. die dingen moet je van te voren toch al allemaal gepland hebben staan of ligt dat nou aan mij ?
                          Andersom had dan logischer geleken om evt. te frontloaden. Nu verschillen de meningen natuurlijk weer over het nut hiervan, maar qua halfwaarde tijd is het best logisch, aangezien je dan eerder resultaten merkt van de test bijv.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Hij zit zo laag in de test, dat je echt nog wel wat gaat merken om hem omhoog gaat gooien..
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                              Hij zit zo laag in de test, dat je echt nog wel wat gaat merken om hem omhoog gaat gooien..

I dunno man! Ik kan alleen nog spreken van de theoretische kant helaas, dus het zal vast kloppen wat je zegt, theorie is ook niet alles. Ik persoonlijk zou m'n kuur afmaken zoals die is. En voor de volgende weten dat ik test een stuk hoger kan gooien.
                              Broomstick_bodybuilding op insta
                              F#CK heavy weights

Comment

• Kijk zit je op 500 heeft geen zin meer om naar 750mg te gaan...
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X