Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
gew: :113.5kg (gestart op 105.3kg)
vet : lijkt weer iets minder
lengte: 1.72m
Kortom, dus toch weer aangekomen deze week
Welliswaar niet zoveel als de eerste weken, maar ben toch zeer tevreden. Volgende week zal ik het totaal aan kcal met 200 verhogen.
Begin alleen me nu wel ERG te verheugen op de laatste dag Dboll ! Op mijn werk strompel ik de gehele dag als een ernstig rugpatient en moet geregeld gaan zitten gelijk een oude man.
Nu heb ik op een Amerikaans forum ergen gelezen, dat tren ook kan zorgen voor zón "lower back pain" (heeft iemand hier ervaring mee?). Ik hoop echter dat me dat bespaart blijft anders duurt de "marteling" nog een aantal weken langer
gew: :113.5kg (gestart op 105.3kg)
vet : lijkt weer iets minder
lengte: 1.72m
Kortom: hetzelfde !(+-)
Hierbij moet ik wel zeggen dat het trainen er deze week wat bij ingeschoten is. Verder ben ik begin van de week gestopt met de dbol, dus misschien dat er ook al wat vocht af is.
Vandaag de eerste shot Tren, ben erg benieuwd wat dit middeltje me zal brengen
Over het algemeen langzame, maar kwalitatief goede gains met een behoorlijke krachtstoename.
Citaat[/b] (been @ Mei. 15 2005,06:17)]klinkt tot nu toe al erg goed sjoerd
hoeveel weken moet je nog presies?
Nog 7wkn Been, heb er nu 5 opzitten
@ Harold,
Ikke ook , hoop alleen dat de "tren-cough" uitblijft.
Lijkt me nl. niet echt lekker om in een hoestbui te schieten terwijl je aan het injecteren bent.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment