Log Dbol met Test E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel weken ben je nu on?

Comment

• Va 19maart G_I.

Comment

• Zo'n 8/9 weken dus. Dat je op dit moment niet aankomt is dan ook vrij normaal. De rek is er dan wel zo'n beetje uit. Dit was bij mij ook zo.

Comment

• Is er nog veel nut om on te blijven de komende weken of raadt je eerder aan pct te doen en dan gewoon wachten tot volgende cycle? Of haal je wel nog genoeg voordelen uit de volgende weken om nog even door te trekken laat zeggen je lichaam aan de extra massa doen wennen enzovoort.. (ik zeg maar iets, dit is men eerste kuur en lijkt een logische gedachtegang)

Ben ook al eens aan het verder dromen over men volgende cycle, die wordt zowiezo een cutting cyclus waarbij ik nog klein beetje extra massa wil oppakken. Maar natuurlijk eerst time on = time off

Comment

• Va 19maart G_I.
            Correct !

Comment

• Originally posted by KaiGreenForO View Post
              Is er nog veel nut om on te blijven de komende weken of raadt je eerder aan pct te doen en dan gewoon wachten tot volgende cycle? Of haal je wel nog genoeg voordelen uit de volgende weken om nog even door te trekken laat zeggen je lichaam aan de extra massa doen wennen enzovoort.. (ik zeg maar iets, dit is men eerste kuur en lijkt een logische gedachtegang)

Ben ook al eens aan het verder dromen over men volgende cycle, die wordt zowiezo een cutting cyclus waarbij ik nog klein beetje extra massa wil oppakken. Maar natuurlijk eerst time on = time off
              Hypertrofie heeft tijd nodig

Verwar aromatisatie niet ermee.

Elke week een kilo erbij is echt niet kilo vvm.
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Hypertrofie heeft tijd nodig

Verwar aromatisatie niet ermee.

Elke week een kilo erbij is echt niet kilo vvm.
                Nee dat weet ik wel Maar aangezien je het meest haalt uit de eerste weken van je kuur lijkt het me mss in de toekomst een betere optie enkele kortere kuren te doen in een jaar bijvoorbeeld dan 2 of 1 lange per jaar. Zowiezo wordt het nog veel experimenteren en dingen uitproberen om zelf te bepalen wat voormij het best werkt, maar meningen/ervaringen zijn altijd welkom.

Comment

• Je bedoeld kuren van 6 weken zoals theorie van L. Rea?
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Zal eerst eens wat inlezen over wat L. Rea precies zei en zal dan erop terug komen !

Comment

• Originally posted by KaiGreenForO View Post
                      Zal eerst eens wat inlezen over wat L. Rea precies zei en zal dan erop terug komen !
                      Doe geen moeite, is een kneus

Comment

• Merk het precies al aan de eerste artikels 28 dagen cycles met elke dag injecties van Test E enzovoort.. Dat is niet echt waar ik op mikte. Ik had het eerder op een 8-9 weken cyclus in de plaats van een 12-14 weken cyclus (of langer)

Comment

• 12-14 weken is toch een korte cyclus

Comment

• Zal dan volgende keer een lange doen denk ik
                            Zou graag in de volgende cycle eens cutten tot 7% want ben nu in principe al 12 maanden op lean bulk en zou graag nog eens naar shredded zijn, zal wel pas voor november ongeveer zijn.

Comment

• Voor de mensen met interesse, heb foto van men benen gemaakt, ze komen er vanavond of morgen vroeg op (op de site waar de andere staan) pm me even als je de site en ww wilt.
                              Zijn wel wat overbelicht maar al bij al wel gelukt, je kan er mooi de vooruitgang op zien
                              Last edited by KaiGreenForO; 23-05-2014, 23:44.

Comment

• Voeding deze week was top, wss één van de beste weken ooit achter de rug.
                                Morgen doe ik echo om mijn triceps nog eens te laten controleren voor de zekerheid voor ik weer begin te trainen.

Deze week in het totaal:
                                - 859 g vet
                                - 4537 g carbs waarvan 600 suiker
                                - 2130 g eiwit

Acne is nu wel een beetje erdoor aan het komen maar nog geen ramp

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X