Log Dbol met Test E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey,

Heb standaard last van gyno tot harde grote schijven... nolva gehad arimidex enz enz... doet weinig tot niks bij mij. Gewoon lekker kuren en fuck die tepels en goed nakuren nolva met aromasin en na 1 week is het zo goed als weg en einde nakuur helemaal weg. MENSEN maken zich echt te druk er over tijdens de kuur helaas...
    Een dag niet getraind...

Comment

• Hey,

Heb standaard last van gyno tot harde grote schijven... nolva gehad arimidex enz enz... doet weinig tot niks bij mij. Gewoon lekker kuren en fuck die tepels en goed nakuren nolva met aromasin en na 1 week is het zo goed als weg en einde nakuur helemaal weg. MENSEN maken zich echt te druk er over tijdens de kuur helaas...
      Hierin kan ik me wel nog terug vinden (voor zover het mogelijk is natuurlijk, is nog steeds men eerste kuur ) In het begin wanneer ik nolva nam nu leek het wat minder maar kwam dan enkele dagen nadien plots weer erger op wanneer ik nog steeds nolva nam. Zal idd gewoon goed nakuren. Heb nu wel geen aromasin liggen thuis enkel arimidex maar ari en nolva zijn niet compatibel als nakuur lees ik overal.. Zou ik het gewoon bij nolva houden tijdens pct?

Comment

• Als je AI wilt pakken met een SERM dan zou je inderdaad Aromasin en nolva kunnen pakken.

Ari en letro verlagen de serum waardes van nolva of het was precies andersom. In ieder geval gooi je mg's van je AI en SERM weg als je Ari of letro combineert met nolva voor je PCT.
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
          Mast als je al gyno hebt?

zou het niet doen.

Zelf altijd last van mast gehad.
          Gyno ontstaat toch door een teveel aan oestrogeen? Als ik het bij het juiste eind heb kan masteron niet omzetten in oestrogeen, dus gyno zou je er niet van kunnen oplopen? Mast voorkomt als het goed is (enigszins) ook aromatase van test naar oestrogeen, dit zou je dus moeten merken in vochtretentie en afname gyno?

Correct me if im wrong Moet erbij zeggen dat ik mezelf niet erg verdiept heb in gyno.

Comment

• Zo te zien ga je wel lekker man, hoe sta je er bij nu? Ben wel benieuwd.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
              Gyno ontstaat toch door een teveel aan oestrogeen? Als ik het bij het juiste eind heb kan masteron niet omzetten in oestrogeen, dus gyno zou je er niet van kunnen oplopen? Mast voorkomt als het goed is (enigszins) ook aromatase van test naar oestrogeen, dit zou je dus moeten merken in vochtretentie en afname gyno?

Correct me if im wrong Moet erbij zeggen dat ik mezelf niet erg verdiept heb in gyno.
              Idd je krijgt dus tieten door de hoge waarde oestrogeen.
              Masteron zorgt ervoor dat de testosteron niet of minder aromatiseert, en dus de testosteron waarde hoger is.
              Het gaat om de verhouding test/oest.

Comment

• Thanks knul, zat ik toch goed.. post van Ruhl verwarde me even

Comment

• Thanks knul, zat ik toch goed.. post van Ruhl verwarde me even
                  Had wel ergens een post gelezen dat in detail omschreef hoe mast toch gyno kon veroorzaken, zal eens zoeken als ik die terug kan vinden. Mijn gedachtegang is allesinds dezelfde als die van jou.

Comment

• Zo te zien ga je wel lekker man, hoe sta je er bij nu? Ben wel benieuwd.
                    Begin echt wel grote verschillen in de spiegel ook te zien. Zowel men trainingspartner/vriendin als beste vriend zeggen dat het echt snel bijkomt nu. In het begin was het wat moeilijk te zien vind ik omdat alles natuurlijk mee groeit dus de verhoudingen in je lichaam blijven hetzelfde waardoor je minder snel het verschil ziet.

De weegschaal zegt nu smorgens net geen 93 kg.

Merk wel sinds ik gestopt ben met dbol dat ik soms weer wat stijf ben en het tempo in de gym wat zal moeten laten zakken waarschijnlijk, hiermee bedoel ik hoe snel ik een spiergroep opnieuw kan trainen.

Comment

• Had wel ergens een post gelezen dat in detail omschreef hoe mast toch gyno kon veroorzaken, zal eens zoeken als ik die terug kan vinden. Mijn gedachtegang is allesinds dezelfde als die van jou.
                      Heb de post terug gevonden en had toch verkeerd gelezen. Stond idd in dat mast niet zelf gyno kon veroorzaken wegens het feit dat het niet kan aromatiseren. Maar mast zal bijvoorbeeld bij deca niet helpen omdat deca op progesteron werkt en dat je daardoor ook last krijgt van je tepels en daartegen kunnen DHT middelen niet helpen. Daar kwam die post die ik gelezen had op neer.

Comment

• Ik ken bbrs waarbij de zwelling al zo groot was als n walnoot, en masteron direct in de gyno hebben gezet en letrozole erbij namen.
                        Ik zeg niet dat het slim is, maar ik heb ze in n paar weken zien verdwijnen.

Comment

• Originally posted by KaiGreenForO View Post
                          Heb de post terug gevonden en had toch verkeerd gelezen. Stond idd in dat mast niet zelf gyno kon veroorzaken wegens het feit dat het niet kan aromatiseren. Maar mast zal bijvoorbeeld bij deca niet helpen omdat deca op progesteron werkt en dat je daardoor ook last krijgt van je tepels en daartegen kunnen DHT middelen niet helpen. Daar kwam die post die ik gelezen had op neer.
                          Nee bij Nandrolon Deca helpt het niet.

Comment

• Originally posted by KaiGreenForO View Post
                            Begin echt wel grote verschillen in de spiegel ook te zien. Zowel men trainingspartner/vriendin als beste vriend zeggen dat het echt snel bijkomt nu. In het begin was het wat moeilijk te zien vind ik omdat alles natuurlijk mee groeit dus de verhoudingen in je lichaam blijven hetzelfde waardoor je minder snel het verschil ziet.

De weegschaal zegt nu smorgens net geen 93 kg.

Merk wel sinds ik gestopt ben met dbol dat ik soms weer wat stijf ben en het tempo in de gym wat zal moeten laten zakken waarschijnlijk, hiermee bedoel ik hoe snel ik een spiergroep opnieuw kan trainen.
                            Vergeet je nu niet ff, dat: je nogal wat extra kilo's de hele dag mee moet slepen?
                            Het gaat snel, je lichaam moet er ff aan wennen.

Comment

• Vergeet je nu niet ff, dat: je nogal wat extra kilo's de hele dag mee moet slepen?
                              Het gaat snel, je lichaam moet er ff aan wennen.
                              Ben nu even niet mee hoor, bedoel je op men gewicht?
                              Of op het feit dat ik weer wat stijf ben en het tempo sinds ik met dbol gestopt ben mss wat moet verlagen?
                              Nam tot nu toe 1 dag rust in de week en ging perfect, maar zal nu deze week wss 2 dagen rust nodig hebben.

Comment

• Nee kerel, je snapt niet wat ik zeg.
                                Het word soms wat lastiger en vermoeiender omdat je nu meer gewicht mee moet slepen.. Dat is dus dag en nacht extra gewicht meeslepen bij alles wat je doet.
                                Doordat je gewicht en spiermassa zo snel groeien kost dat ook weer extra energie.
                                Je herstel is veel sneller dan normaal.

Alles bij elkaar geeft dat een vermoeiend gevoel waardoor jij denkt dat je niet zo snel herstelt.
                                En ja kuren is ook vermoeiend, je lichaam is bezig met topprestaties neer te zetten. Zonder dat je het merkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X