Originally posted by generation_iron
View Post
Log Dbol met Test E
Collapse
X
-
Ja daarom dat ik als ik zwaar ga knee wraps of elbow wraps gebruik, wil nu helemaal niet geblesseerd raken. Normaal hou ik het bij ietswat lagere gewichten en wat hogere reps met een slow pace om het toch moeilijk te maken op een lichter gewicht.
Zal btw toch proberen men kcals naar de 4700-4800 te brengen.
Comment
-
Originally posted by KaiGreenForO View PostHeb nog eens voluit gegaan op squats.
160 kg voor 11 reps, kon 5 maanden geleden nog geen 155 kg voor 2I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by KaiGreenForO View PostJa daarom dat ik als ik zwaar ga knee wraps of elbow wraps gebruik, wil nu helemaal niet geblesseerd raken. Normaal hou ik het bij ietswat lagere gewichten en wat hogere reps met een slow pace om het toch moeilijk te maken op een lichter gewicht.
Zal btw toch proberen men kcals naar de 4700-4800 te brengen.
Niet eigenwijs zijn en gewoon niet toppen.
Ik ken er zat die iets af hebben getrokken tijdens n kuur. Als je tijdens kuren pijn voelt ga je te ver, vergis je niet in het verminderende gevoel van pijn tijdens trainen. Vandaar dat je meer aankan dan normaal en meer herhalingen kan maken.
Je bent n bodybuilder neem ik aan? Dan is het gewicht wat je kunt verplaatsen van minder belang dan wanneer je een pl of strongman zou zijn.
Doe je oefeningen netjes, gebruik daar je extra kracht voor en verhoog telkens matig. Niet om even uit te testen hoeveel je meer kan dan eerder. De aanhechting waarschuwd met pijn, ga je te ver trek je m af...
Kun je weer helemaal opnieuw beginnen, als ze het al willen repareren. Dat is weer leeftijd gebonden.
Zoals je ergens kunt lezen heb ik zelf (terwijl ik het weet) de rechter kuit afgetrokken, hetgeen niet gerepareerd is vanwege mijn leeftijd.
Comment
-
Waren die beneden parallel?
Die wraps zullen je niet beschermen tegen het aftrekken van de aanhechtingen kerel.
Niet eigenwijs zijn en gewoon niet toppen.
Ik ken er zat die iets af hebben getrokken tijdens n kuur. Als je tijdens kuren pijn voelt ga je te ver, vergis je niet in het verminderende gevoel van pijn tijdens trainen. Vandaar dat je meer aankan dan normaal en meer herhalingen kan maken.
Je bent n bodybuilder neem ik aan? Dan is het gewicht wat je kunt verplaatsen van minder belang dan wanneer je een pl of strongman zou zijn.
Doe je oefeningen netjes, gebruik daar je extra kracht voor en verhoog telkens matig. Niet om even uit te testen hoeveel je meer kan dan eerder. De aanhechting waarschuwd met pijn, ga je te ver trek je m af...
Kun je weer helemaal opnieuw beginnen, als ze het al willen repareren. Dat is weer leeftijd gebonden.
Zoals je ergens kunt lezen heb ik zelf (terwijl ik het weet) de rechter kuit afgetrokken, hetgeen niet gerepareerd is vanwege mijn leeftijd.
When properly used, wraps can dramatically improve knee safety during heavy squatting. More important, however, is the fact that wraps give you at least a 5-10 percent increase in how much you can lift. But there's a downside to using wraps also. Wearing them while squatting under 80-85 percent or so is counterproductive to providing adaptive overload to various tissues comprising the knee. Simply, the wrap absorbs the stress instead of the tissues, so they never get stronger.
Comment
-
Originally posted by KaiGreenForO View PostDie waren tot parallel, bovenbeen evenwijdig met de grond. Ik ga niet voorbij parallel omdat ik een lichte afwijking heb in men onderrug en dit dan teveel stress daarop zet. Als ik beneden parallel ga kantelt men bekken in anteversie en komt er teveel druk op de onderrug.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by KaiGreenForO View PostZal volgende keer eens filmen als ik nog eens heavy squats doe
Ik heb sterk het vermoeden dat jij niet tot parallel gaat; dat denken heel veel mensen namelijk maar in de meeste gevallen zie ik dat het er net boven is. Degene die de oefening uitvoert kan dat zelf niet goed zien en naarmate het gewicht oploopt worden de squats ook vaak minder diep.
Probleem met ondiepe squats is dat er onnodig veel spanning komt op de pezen rondom het kniegewricht en dat ga je voelen na verloop van tijd als je een beetje pech hebt. En als je daarbij ook nog eens die straps gebruikt verhoog je het risico alleen maar, want die pezen krijgen het dan nog zwaarder te verduren.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Van mij is het weldegelijk een afwijking, onderste wervels in men rug zitten vergroeid met men bekken en dat heeft verschillende bijwerkingen op het spierstelsel rondom dit gebied. Heb een echo laten doen 2 jaar geleden omdat ik verschrikkelijk veel last heb bij langdurig lopen, touwtje springen, lang staan enzovoort. Die oefeningen die je zegt kunnen het probleem wel helpen maar bij mij niet oplossen. Ik volg nu een opleiding NASM personal trainer en volgende les gaat gedeeltelijk daarover, en hoe je dit probleem kan verhelpen of kan verlichten dus ik kijk er allesinds naar uit. Heb al kine gedaan maar dat heeft me toen niets geholpen. En ik ga meestal wel tot parallel want ik train met een partner en we corrigeren elkaar altijd continu als er iets niet klopt, ga niet zeggen dat elke squat ik gedaan heb de laatste jaren perfect was, maar ik let er wel sterk op. Zal volgende keer eens heavy squats van mezelf filmen en zien als ik dan mss minder diep ga of mss dat het wel goed is.
Comment
-
Originally posted by KaiGreenForO View PostWelke oefeningen raadt jij btw aan voor die buttwink, heb de theorie errond al bekeken en zag ook wat oefeningen en methodes staan, maar zolang ik de les nog niet gehad heb hou ik dat gewoon nog in men achterhoofd
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/6...ml#post1210633
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er nooit sprake is van stijfheid, maar het komt zo vaak voor dat ook mensen die vrij lenig zijn toch die buttwink hebben.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ga niet zeggen dat ik extreem lenig ben, maar ben toch allesinds geen stijve hark
Zal wel eens een video proberen te posten van squat, je kan dan zelf eens zien als ie deftig is of niet, je zal dan wss de buttwink wel zien. Heb al gelezen dat het aan een te zwakke core kan liggen of verkorte hamstrings, maar aan core zal het bij mij niet liggen. Die train ik vaak en is sterk, hamstrings kan ik wel eens wat foam rollen en statisch stretchen en kijken als dit het probleem wat verbeterd maar heb niet echt het gevoel dat ze verkort zijn. Zowiezo zal men volgende lesdag me veel bijbrengen.
Comment
-
Zal vanaf nu tot savonds laat carbs dooreten, en men fats gewoon verdelen over alle maaltijden die niet rondom men training zitten. Zo kan ik men carbs intake verhogen en daar fats te verdelen over bijna alle meals vertraag je de opname van carbs zodat er zeker geen insuline spikes meer komen (fats vertragen het verteerproces enz). Ga laat op de avond wss volkoren pasta of bruine rijst eten om zo de meest complexe carbs source te gebruiken.
Meningen hierover?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: