Hoeveel weken ben je nu on?
Log Dbol met Test E
Collapse
X
-
Is er nog veel nut om on te blijven de komende weken of raadt je eerder aan pct te doen en dan gewoon wachten tot volgende cycle? Of haal je wel nog genoeg voordelen uit de volgende weken om nog even door te trekken laat zeggen je lichaam aan de extra massa doen wennen enzovoort.. (ik zeg maar iets, dit is men eerste kuur en lijkt een logische gedachtegang)
Ben ook al eens aan het verder dromen over men volgende cycle, die wordt zowiezo een cutting cyclus waarbij ik nog klein beetje extra massa wil oppakken. Maar natuurlijk eerst time on = time off
Comment
-
Originally posted by KaiGreenForO View PostIs er nog veel nut om on te blijven de komende weken of raadt je eerder aan pct te doen en dan gewoon wachten tot volgende cycle? Of haal je wel nog genoeg voordelen uit de volgende weken om nog even door te trekken laat zeggen je lichaam aan de extra massa doen wennen enzovoort.. (ik zeg maar iets, dit is men eerste kuur en lijkt een logische gedachtegang)
Ben ook al eens aan het verder dromen over men volgende cycle, die wordt zowiezo een cutting cyclus waarbij ik nog klein beetje extra massa wil oppakken. Maar natuurlijk eerst time on = time off
Verwar aromatisatie niet ermee.
Elke week een kilo erbij is echt niet kilo vvm.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Hypertrofie heeft tijd nodig
Verwar aromatisatie niet ermee.
Elke week een kilo erbij is echt niet kilo vvm.Maar aangezien je het meest haalt uit de eerste weken van je kuur lijkt het me mss in de toekomst een betere optie enkele kortere kuren te doen in een jaar bijvoorbeeld dan 2 of 1 lange per jaar. Zowiezo wordt het nog veel experimenteren en dingen uitproberen om zelf te bepalen wat voormij het best werkt, maar meningen/ervaringen zijn altijd welkom.
Comment
-
-
Voor de mensen met interesse, heb foto van men benen gemaakt, ze komen er vanavond of morgen vroeg op (op de site waar de andere staan) pm me even als je de site en ww wilt.
Zijn wel wat overbelicht maar al bij al wel gelukt, je kan er mooi de vooruitgang op zienLast edited by KaiGreenForO; 23-05-2014, 23:44.
Comment
-
Voeding deze week was top, wss één van de beste weken ooit achter de rug.
Morgen doe ik echo om mijn triceps nog eens te laten controleren voor de zekerheid voor ik weer begin te trainen.
Deze week in het totaal:
- 859 g vet
- 4537 g carbs waarvan 600 suiker
- 2130 g eiwit
Acne is nu wel een beetje erdoor aan het komen maar nog geen ramp
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-