Hoeveel weken ben je nu on?
Log Dbol met Test E
Collapse
X
-
Is er nog veel nut om on te blijven de komende weken of raadt je eerder aan pct te doen en dan gewoon wachten tot volgende cycle? Of haal je wel nog genoeg voordelen uit de volgende weken om nog even door te trekken laat zeggen je lichaam aan de extra massa doen wennen enzovoort.. (ik zeg maar iets, dit is men eerste kuur en lijkt een logische gedachtegang)
Ben ook al eens aan het verder dromen over men volgende cycle, die wordt zowiezo een cutting cyclus waarbij ik nog klein beetje extra massa wil oppakken. Maar natuurlijk eerst time on = time off
Comment
-
Originally posted by KaiGreenForO View PostIs er nog veel nut om on te blijven de komende weken of raadt je eerder aan pct te doen en dan gewoon wachten tot volgende cycle? Of haal je wel nog genoeg voordelen uit de volgende weken om nog even door te trekken laat zeggen je lichaam aan de extra massa doen wennen enzovoort.. (ik zeg maar iets, dit is men eerste kuur en lijkt een logische gedachtegang)
Ben ook al eens aan het verder dromen over men volgende cycle, die wordt zowiezo een cutting cyclus waarbij ik nog klein beetje extra massa wil oppakken. Maar natuurlijk eerst time on = time off
Verwar aromatisatie niet ermee.
Elke week een kilo erbij is echt niet kilo vvm.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Hypertrofie heeft tijd nodig
Verwar aromatisatie niet ermee.
Elke week een kilo erbij is echt niet kilo vvm.
Comment
-
-
Voor de mensen met interesse, heb foto van men benen gemaakt, ze komen er vanavond of morgen vroeg op (op de site waar de andere staan) pm me even als je de site en ww wilt.
Zijn wel wat overbelicht maar al bij al wel gelukt, je kan er mooi de vooruitgang op zienLast edited by KaiGreenForO; 23-05-2014, 23:44.
Comment
-
Voeding deze week was top, wss één van de beste weken ooit achter de rug.
Morgen doe ik echo om mijn triceps nog eens te laten controleren voor de zekerheid voor ik weer begin te trainen.
Deze week in het totaal:
- 859 g vet
- 4537 g carbs waarvan 600 suiker
- 2130 g eiwit
Acne is nu wel een beetje erdoor aan het komen maar nog geen ramp
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment