Log Dbol met Test E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heel toevallig las ik gisteren over gyno etc.
    Het advies was nolva niet samen te nemen met arimidex (anastrozole).

Arimidex verlaagt de werking van nolva.. Aromasin zou een betere keuze zijn.

Hoewel beide Arimidex en Aromasin suicidal AI's zijn en beide een aromatase remmer zijn.
    Ik weet dus niet tot hoe ver dit waar is..

Gewoon wat extra info van mijn kant uit =)

Hier de link
    anastrozole oral and tamoxifen oral Drug Interactions - RxList

Comment

Oeps, ik zeg ook niet deze samen te nemen.
      Ik zei alleen dat voor deze Nolvadex een betere keuze was voor dit in mijn inzicht.

Comment

Ik zie dat je in je begin post de D-Bol verdeelt in 3x per dag?
        Hoe verdeel je die, als ik vragen mag?

Comment

knulletje bedankt voor je uitgebreide reacties alvast, wel ik verdeelde men dosis dbol eerst over de dag (30mg) maar doe nu 15 mg voor training en 15 mg na training.

Wat je zegt over die irritatie van de klieren zou wel goed kunnen, ze zijn wat gevoelig en zien er soms wel wat raar uit alsof ik een soort van stijve tepel heb ofso. Zou gewoon geen risico willen lopen om dan gyno te ontwikkelen en ermee te zitten, maar jij zegt dus dat dit zich niet zo snel ontwikkeld? Heb al verschillende artikels gelezen omtrent gyno maar velen spreken elkaar tegen en is dus wel wat verwarrend. Zou ik doorgaan tot week 6 met dbol als gepland op 30 mg ED of zou ik na 4 weken stoppen? Wil het liefst zo veilig mogelijk doen. De test staat nu op 600 mg per week verdeeld over 2 injecties de dinsdag en de zaterdag.

Ben gewoon wat paranoid over de gyno, wat iedereen wss wel een beetje is zijn eerste keren

Comment

Daarboven als je me aanraadt nolvadex te gebruiken in deze instantie zou ik dan nu terug overschakelen op nolva na 2 dagen arimidex? Of nu doorgaan met ari?

En wat is de reden dat je kiest voor nolva ipv ari in dit geval?
            Ik zie ook dat je zegt mss de test verhogen, maar voor mijn eerste kuur zou ik graag niet te hoog gaan in mijn dosis. Zou het dan geen oplossing zijn arimidex on cycle te nemen met dbol om de omzetting af te remmen zodat het evenwicht test/estrogeen toch weer verbeterd in plaats van de test inname te verhogen?

Comment

ben je tevreden met dianabol op 30mg?

Comment

Strength gains zijn al zeker aanwezig.. Kan het natuurlijk wel niet vergelijken met andere cycles of producten want dit is men eerste, de eerste week ging men gewicht wel vlot omhoog, nu blijft het wat hangen. Ging ook abnormaal zijn als het zo bleef stijgen

De aromatisering wel onderschat van dianabol, zal in het vervolg wss kiezen voor iets die niet of toch niet zoveel aromatiseerd

Comment

dus voor jou ook geen test meer?

Comment

Test is niet zo erg als dbol op dat vlak, heb ik toch al overal gelezen, dat dbol daar toch een 'extreem' geval in is, test moet nog beginnen werken bij mij dus weet nog niet precies hoe ik het zal ervaren.

Zal pas duidelijk worden als de dbol ten einde loopt en de test dan alleen nog verder loopt

Comment

lol, ga je nog wel merken dan

Comment

hoe bedoel je?
                        dat test ook sterk aromatiseerd?

Comment

aangezien je een aardige dosis test in je lichaam propt zal je lichaam het balans willen herstellen tussen test en oestrogeen

Comment

raadt je dan aan arimidex op 0.5 mg ed door te nemen of eod om de omzetting grotendeels te voorkomen ofniet?

Comment

nee gewoon aankijken hoe je er op gaat reageren, daar is een test only ook voor

Comment

Ok ik heb t gelezen.
                                Je wilt de D-bol voor 6 weken inzetten op 30mg.
                                Ik zou dan voor een andere optie gaan, en dat kan nu nog.
                                Trek van het plan van 6 weken 1 week af, en zet je D-Bol op 40mg (10mg meer) neem het niet in 2 delen maar trap je 40mg erin ongeveer n half uurtje voor je training, en kijk wat dat oplevert.

Daar ik vind dat je de D-Bol a te kort op elkaar hebt zitten met de inname. Zo maak je de tijd van werking alleen maar langer. Dus wat verhogen en korter innemen, en alles tegelijk net voor de training (half uurtje)
                                Geeft je waarschijnlijk door het verkorten van de werking minder irritatie..

Van de testosteron, zal je nog niet zo heel veel merken in 3 weken. Maar ja ook die kan aromatiseren.
                                Dan ligt het aan de verhouding test oestrogeen hoe jij dit zal ervaren.
                                Ik denk dat het mee zal vallen.
                                Heb je dan nog teveel omzetting, kun je er n Masteron bijzetten.. Maar ik verwacht niet dat het nodig zal zijn.
                                Is het niet nodig, moet je het niet doen.

Maar ik blijf erbij, dat: ik nolvadex het beste middel vind tegen een evt Gyno.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X