Log Dbol met Test E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok ik snap je.
    De D-Bol trekt altijd wat vocht, dus zou je niet mogen zien NU dat je droger word. Veel vocht trekken is ook niet goed, maar je zou toch iets moeten trekken en dus niet droger mogen lijken.
    Als jij lean gaint bij 3400Kcals, zou je er nu bv 800 moeten opgooien, en kom je op 4200Kcals.
    Dan kijk je wat het doet en kun je evt nog aanpassen naar wens.
    Je hebt gekozen voor een bulk steroid, dus zal je ook moeten eten daarnaar. Vergeet niet dat alles n stap harder gaat met gebruik van steroiden. Je werkelijke berekeningen kloppen dan niet meer en moet je zorgen voor een overschot, maar ook weer niet te hoog. Die 800Kcal extra lijkt heel veel, maar is het tijdens een kuur niet daar je ook meer verbruikt. Ook het groeien van je spiermassa kost energie.
    Je zorgt voor een extra overschot daar je anders elke week je voeding uit moet gaan rekenen, ook omdat straks je vvm omhoog schiet als n raket....
    Mits je voldoende gaat eten en dat blijft doen.... Het is zaak zoveel mogelijk uit je kuur te halen wat er in zit.
    En helaas moet alle groei die je wilt hebben door je broodmolen naar binnen.

Comment

Volledig mee eens
      Ik snap dat ik meer moet eten, en dag bij dag lukt het meer te eten. (snachts doe ik ook maaltijden)
      Maag moet zich nog wat aanpassen, dacht niet dat ik ze zoveel ging moeten verhogen omdat in het begin het wel vlot omhoog ging het gewicht, maar dat zal gewoon die vochtopname geweest zijn die wat drastisch was in het begin. Heb men arimidex nu naar 1 tab om de 3 dagen gebracht (afgebouwd), als ik weer gevoelige tepels krijg breng ik het weer op eod, maar voorlopig blijf ik afbouwen zolang ik geen last krijg ervan.

Comment

Een maag moet idd oprekken, maar hoeft niet als je de voeding wat meer verdeeld.
        Hetgeen je makkelijk meeneemt en heel makkelijk is weg te stompen zijn pannekoeken die kun je ook beleggen met wat je wilt of je bakt er al wat in mee. Pannekoek met banaan is ook erg lekker en duwt makkelijk weg.
        Kijk is snap best dat je het niet opeens in 3 maaltijden wegkrijgt als je het niet gewend bent, maar je kunt ook kleine beetjes per keer nemen en zo toch aan je Kc komen zonder dat je maag op gaat spelen door het volle gevoel.
        Wil je ze meenemen en toch zacht houden, draai er aluminium folie omheen en dan in n plastic zakje. Worden ze niet klef of droog.

Comment

Bedankt voor de tip
          Verdeel men voeding nu wel over 8-10 maaltijden, waarvan 7 overdag en hangt het er vanaf als ik niet doorheen men wekkers slaap snachts (ben nogal een vaste slaper).
          Laatste tijd geraak ik telkens aan minstens 9 maaltijden.
          Van 7u smorgens tot 19u savonds eet ik ongeveer 90-100% van men koolhydraten.
          Van 19u savonds tot 7u sochtends eet ik bijna al men vetten, overdag zitten er natuurlijk ook heel wat vetten door men melk (1.5g vet per 100ml) en 1 maaltijd brood dat ik eet.
          En men eiwitten verdeel ik ongeveer even doorheen de volledige dag.

Ps: Maak je gewoon standaard pannekoeken klaar of heb je een speciaal gerecht?

Comment

pannekoeken at ik ook altijd ik nam er 10 van een euro bij de appie, per pannekoek 140 kcals, en die dingen waren echt klein van formaat.
            clean was het niet, pakte er ook wel wat vocht mee.. maar mijn aantallen daar kwam ik wel aan, 1 euro voor 1400 kcals en 60 gram eiwit.. fair deal.

Comment

Nee niet echt, maar ik ben al best veel bezig met mn eten overdag. Ik eet nogal wat he hahaha.
              Dus ik neem de makkelijke weg en neem eier pannekoek meel en mix deze met de meergranen en doe er 800ml melk en 800ml water bij voor de mix waarbij ik ook 6 eitjes gooi.
              Verder kun je het zo gek niet verzinnen of het kan er wel bij, en soms maak ik er boeren pannekoeken van met groenten en wat fruit met wat honing...

Ze hebben hier op de site weleens pannekoeken geplaatst die je zelf kunt maken en lekker zijn.
              Als je even zoekt zal je het best kunnen vinden.

Ik kan en mag niet alles eten, daar ik diabeet ben. Dus ik moet n beetje oppassen.

Comment

Ok bedankt
                Als ik moeite heb met men kcals clean te eten zal ik mss eens wat pannekoeken proberen overdag!
                Maar het lijkt erop dat ik morgen of overmorgen wel aan de 4200 zal geraken, vandaag gaan de maaltijden veel vlotter binnen dan gisteren en heb zelfs wat extra genomen soms.

Comment

Zou het eventueel kunnen dat ik wat droger lijk omdat arimidex een rol begint te spelen en de vochtopname grotendeels verhindert? Ik heb wel nog altijd wat gevoel in m'n tepels maar is al veel verminderd, dus niets tegen gyno nemen vind ik wel nog een risico nu, persoonlijk. Als je er anders over denkt moet je het maar zeggen.

Comment

met arimidex geen ervaring maar dit had ik wel bij mast

Comment

• Ik gebruik ook liever mast.

Comment

• Zal dat in men achterhoofd houden voor volgende cycle stacks

Comment

• Gisteren heb ik uiteindelijk clean 4077 kcals binnengekregen:
                          290 g eiwitten, 466 g carbs, 117 g vet.

Afkomstig uit:
                          - volkoren pasta
                          - kip
                          - biefstuk
                          - rijst
                          - havermout
                          - olijfolie
                          - lijnzaadolie
                          - makreel
                          - tonijn
                          - zalm
                          - ei
                          - whey
                          - banaan
                          - dextrose + waxy maize
                          - haring
                          - groentensoep
                          - rode bietensap

Comment

• Doen jullie cheatmeals on cycle? Bijvoorbeeld 1 keer in de week pizza/frieten/..?
                            Normaal is off cycle de zondagmiddag voormij cheatmeal, maar heb dit on cycle nog maar 1 keer gedaan, ik kan zonder, maar als het mag/kan geniet ik er wel graag eens van.

Comment

• Ik hou nu gewoon 1 cheat in de week aan. (patat/pizza/sushi)

Meestal zaterdag avond na mijn meting en training bij Jerry.
                              Hij bepaald of er wel of geen cheat is die week en soms zijn het er 2 (ook vervelend )
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ik ook 1x per week... De beloning naar mezelf toe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X