Cuttingskuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cuttingskuurtje

Ik ga binnen kort een cuttingskuur beginnen. Hij gaat ongeveer zo uit zien, ligt aan jullie reacties.

Deca 1 t/m 8 600mg
    Sus   1t/m 8 750mg
    dboll 1t/m6 50mg
    tren 7t/m12 75mg eod
    prop 7t/m12 100mg
    Clen 1t/m15 1week op 1 week af.

T3 1tm6
    dag 1; 25
    dag 2: 62.5
    dag 3 tm 18; 100
    dag 19 tm 21: 75
    dag 22 tm 26: 50
    dag 27 tm 31: 37.5
    dag 32 tm 36: 25
    dag 37 tm 42: 12.5

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, zelf twijfel ik nog over de sus of ik hem moet verhogen  naar 750mg per week.
    De clen ga ik 1 week op nemen en 1 week af. Ik weet nog niet of dit goed werkt, maar daar ben ik nu mee bezig dus weten we binnenkort. Ik doe dit omdat ik na 1 week clen het effect teveel ga afnemen om door te slikken.

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Die dagen gaan over t3?... ziet er goed uit imo alleen zal je ff moeten wachten tot het vocht weg is voordat je de echte resultaten kan zien, maar dat maakt niet zoveel uit...
    Ga je ook nog cardioen? bij mij was dat echt eenverschrikking met clen... conditie storte echt in..
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Inderdaad dat gaat over T3 cardio ben ik nu al mee begonnen. 4x per week 30min na de kracht training. Tijdens de kuur wil ik 3x per week ook 's ochtend op een bijna nuchtere maag gaan hardlopen. ik zeg bijna omdat ik een ligt eiwitrijke maaltijd neem van te voren..

Grtz..

Comment

Nou, ik vind het een strak kuurtje Harold!
        Vraag me alleen af, waarom je de clen 1 week op / 1 week af neemt? Gedurende de gehele kuur lijkt mij ook wat lang. Het werkt toch in op je zenuwstelsel. Heel veel succes in elk geval! (kijk zo ook ff in de ergogene sectie...)
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

De clen neem ik 1 week op en 1 week af omdat ik vind dat de werking na 1 week bijna niet te merken is, en dus veel meer moet gaan nemen voor een degelijk resultaat. T3 met een combi van clen schijnt een super te werken. tijdens de nakuur zou het anti-katabool werken. Ik dacht zelf dat clen een positieve werking had op de schildklier. Wat goed is als ik er mee stop. Maar kan ik verkeerd hebben..
          Nakuur uiteraad een combi van nolva clomid..

Grtz..

Comment

waarom die sus,dbol en deca erin harold. Cut kuurtje veronderstel ik laag kcal dieet en cardio , niet focussen op spiertoename maar vetafname met behoud van spier, maar dat kan je gewoon realiseren met tren, test prop en desnoods t3 en clen.

Dat clen anti catabool werkt is waar , als je na 1week niets merkt van de clen waarom doe je het dan, en niet gewoon 2weken op en 2 af

Grtz
            stil growing

Comment

ik stop toch na een week, als ik vind dat de werking niet meer optimaal is. Vind ik zonde van de clen om door te gaan. Ik weet alleen niet of die 1 week off voldoende is. Maar dat ben ik nu aan het uitproberen.
              De combi tren winny en prop t3 lage doses 25mcg heb ik vorig jaar gedaan en beviel niet.
              Het enige nadeel van deze kuur is dat ik vocht ga vast houden. Als ik straks in bf ga zakken zie ik daar het probleem niet zo van in, en het verdwijnt na de kuur. Heb eventueel ook nog proviron bij de hand..

Grtz..

Comment

Ik wens je in iedergeval veel suc6 harold maar met jouw komt het natuurlijk wel goed

Comment

harold ze cuttingskuurTJE haah strakke kuur man. ik ben zeer benieuwd hoe je de cutten op deca sus en dbol gaat ervaren. ik ben helemaal met je eens van dat het vocht geen probleem is het verdwijnt toch na de kuur. wat zijn je begin stats? hou wel logboekje bij en hoe hoog ga je in kcal zitten?grts en veel suc6

Comment

Succes,ben superbenieuwd naar het resultaat met deze combinatie.
                    Heb je er niet aan gedacht om ipv Tren de Winny te nemen?
                    Heeft Tren beter effect dan Winny in de cut?
                    B.T.W ik heb ze beiden graag hoor,vroeg me het enkel af

Jeof
                    If you wanna get big...
                    You've got to eat like a pig!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Mei. 29 2005,21:00)]waarom die sus,dbol en deca erin harold?
                      Omdat Harold het als een van de weinige wél begrijpt...

Het gaat er niet om wat er TIJDENS je kuur gebeurt maar wat er NA je kuur van overblijft en dus zijn deca,test en dbol prima middelen om te cutten.

Ik hoor sommigen al denken,ja jij lult makkelijk met je sth maar ik heb op amerikaanse boards veel cutschema's gezien waar deze middelen in gebruikt werden.

Kijk,je gaat dit niet doen als je het podium op moet binnen een paar maanden maar om zo af en toe eens toe te passen ipv de bekende combi's zie ik er zeker wel wat in.

Succes Harold,ben zéér benieuwd hoe je het gaat doen.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Jeoffrey @ Mei. 30 2005,01:05)]Succes,ben superbenieuwd naar het resultaat met deze combinatie.
                        Heb je er niet aan gedacht om ipv Tren de Winny te nemen?
                        Heeft Tren beter effect dan Winny in de cut?
                        B.T.W ik heb ze beiden graag hoor,vroeg me het enkel af

Jeof
                        tren is inderdaad wat heftiger dan winny, winny heb ik ook nog over zitten denken maar is meer belastend voor de lever als tren. Tren is weer slecht voor de nieren. Ik ben zelf ook benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Zeker omdat ik er ook t3 en clen bij ga gebruiken en cardio, dus denk zelf dat het wel mee gaat vallen met het vocht vast houden. De dboll is weer van g.s. ondanks ik vorige keer heb gezegd dat ik voor een human grade merk wilde gaan. Maar ik wilde de axupuh maar was niet beschikbaar. Dus toch weer voor g.s. gekozen.
                        Hoeveel kcal ik ga nemen moet ik nog ff uitrekenen.
                        Ik ga tot ik ga starten met de kuur mariadistel nemen..

Grtz..

Comment

Harold,

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is het geen idee om anti-e´s tijdens de kuur te pakken. Zo kan je tijdens de kuur misschien beter beoordelen hoe deze verloopt. Ik bedoel als je de deca.dbol en sus neemt zal je wat "fatsiger" gaan ogen (dit geeft natuurlijk niets), maar je zou hierdoor kunnen gaan denken dat je te hoog in cal. zit en deze onnodig verminderen. Of je moet niet van plan zijn de calorien "op het oog" te verhogen of verlagen.

Zelf begin ik as. woensdag ook met T3 en twijfel zelf nog over de anti-e´s. Graag jouw visie hierop Harold (de anti-e´s dan he?).

Voor de rest is mijn kuur ongeveer hetzelfde. Moet wel zeggen dat ik van de tren 75mg/ed. weinig merk.

Grtz.. Sjoerd,

Alias Homer Simpson ...

Comment

Strak kuurtje

Voordeel van cutten met die as is dat je beetje vocht gaat vasthouden, wat later weer verdwijnt dus er dan nog beter uitziet.

Dat vind ik altijd klote met die normale as voor cutten. Daarvan hou je weinig vocht vast en vervolgens is kuur afgelopen en dan kom ik weer vocht aan

Ps op hoeveel gr eiwitten denk je te gaan zitten tijdens T3?

Comment

Ziet er goed uit ben benieuwd.

Was je niet pas klaar met en kuur?

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X