Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
MTS high Row machine
12x110
10x130
12x130
Leverage chest press
10x90
9x90
8x90
Staand kuiten in smith
15x110
15x110
15x140
Kuiten op de leg press
15x240
15x240
15x240
Db Arnold press
12x22
12x22
Db side raises
10x16
10x16
Dips
10xbw
10xbw
10xbw
Zittend hammer curl
10x30
10x30
10x30
10x30
Triceps rope pushdown
10x70
10x70
10x70
10x70
Leg press
12x240
12x240
12x240
12x240
En toen naar huis, geen tijd meer voor cardio. Gym ging dicht.
Ben nu in week 9, nog 3 prikken zetten.
Inmiddels ben ik wel klaar met die injecties haha. Kuren is heerlijk maar dat prikken wordt aan het eind van de kuur een beetje irritant.
Donderdag weer trainen.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Tijdje niet geĂĽpdate, wel getrained enzo.
Laatste prik vorige week maandag gezet, langzaam aan de koolhydraten aan het verhogen.
Eet nu 3 rijstewafels, appel en 75 gram rijst extra per dag.
Hoe is de kuur bevallen? GOED.
Nagenoeg geen sides, sowieso ben ik niet agressief aangelegd, geen puisten, geen dip in sexdrive en fucking sterk en hard.
Sides die ik wel had: snel buiten adem, zweten en warm, slapen was iets minder en tepels waren erg gevoelig. Hopelijk trekt dat weer weg.
Heb geen mogelijkheid om de voor en na foto's naast elkaar te plakken nu. Zal dat later nog ff doen.
Zijn wel een paar dingen die ik volgende keer anders ga doen: merk dus erg weinig sides, van de masteron heb ik voor mijn gevoel niks gemerkt, 250 mg ew is dus gewoon te weinig.
Verder zou ik vanaf het begin T3 mee laten lopen.
Al met al een geslaagde kuur, ben zeker niet teleurgesteld. echt een pak droger, meer aders groter en zwaarder.
Tijdje niet geĂĽpdate, wel getrained enzo.
Laatste prik vorige week maandag gezet, langzaam aan de koolhydraten aan het verhogen.
Eet nu 3 rijstewafels, appel en 75 gram rijst extra per dag.
Hoe is de kuur bevallen? GOED.
Nagenoeg geen sides, sowieso ben ik niet agressief aangelegd, geen puisten, geen dip in sexdrive en fucking sterk en hard.
Sides die ik wel had: snel buiten adem, zweten en warm, slapen was iets minder en tepels waren erg gevoelig. Hopelijk trekt dat weer weg.
Heb geen mogelijkheid om de voor en na foto's naast elkaar te plakken nu. Zal dat later nog ff doen.
Zijn wel een paar dingen die ik volgende keer anders ga doen: merk dus erg weinig sides, van de masteron heb ik voor mijn gevoel niks gemerkt, 250 mg ew is dus gewoon te weinig.
Verder zou ik vanaf het begin T3 mee laten lopen.
Al met al een geslaagde kuur, ben zeker niet teleurgesteld. echt een pak droger, meer aders groter en zwaarder.
???????
Sorry Shred, als ik even mag reageren.
Waarom zou je het anders doen?
Je kuur is je goed bevallen en bent stevig gegroeid zonder noemenswaardige side's (je eigen woorden)...
De verhoudingen waren op elkaar gezien heel netjes uitgezocht, vandaar ook weinig sides.
Het laatste wat je wil zijn die sides!
Daarbij moet jij ook rekening houden met de interval van je trainingen, je traint niet zo vaak he?
Hetgeen erin gaat moet je wel verwerken, zo niet krijg je dus wel de sides om je oren.
Zoals ik je logje lees, is het prima gegaan...
De masteron zal je niet zo merken, daar neem/nam je het ook niet voor. Je hebt de masteron erbij genomen voor de opwaardering van je testosteron. Het word dan minder omgezet, thats it.
Kijk zelf eens wat je zegt in het laatste stukje. Je bent zeker niet teleur gesteld.
Wat wil een mens nog meer?
Het verhogen, is niet altijd beter. Balans is zoeken, jij hebt het gewoon goed gehad.
Het is niet als je dubbele hoeveelheden zet dat het dan ook 2x zo goed gaat kerel, soms werkt het je tegen.
Ik zeg, gezien het resultaat. Heb je echt wel voldoende middelen tot je genomen.
Al met al, keurig gedaan kerel. Dat alles mag blijven zitten zoals je wenst.
Merk logischerwijs een kleine terugval in kracht.
Merk ook dat vocht weggetrokken is, zie meer aders oa op mijn borst dik spinneweb, armen helemaal vol met aders, bovenbenen idem.
En dat was 't.
Helaas niemand om ff wat foto's te schieten, voelde me groot en droog
Donderdag weer trainen dan hopelijk ook wat foto's.
Bodyweight heb ik twee weken niet gewogen, laatste keer was 105,5 kg.
Nakuur sinds deze week gestart, krijg sinds ik met nolva ben begonnen wel gelijk puisten, heb de hele kuur nergens last van gehad .....
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment