Turinabol gs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga je nu elke dag krachttraining doen om het maximale uit je kuur te halen of neem je om de dag rust?

Comment

ik denk dat ie wel veel gaat trainen in ze kuur bro..

zou zonde van de $$$ zijn.

Comment

Kan wel zijn maar om het maximale uit een kuur te halen zul je toch echt ook moeten rusten hoor.
        Je herstelt weliswaar sneller maar net als zonder kuur groei je nog steeds tijdens rust niet tijdens trainen...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (elabaa @ Aug. 25 2005,10:54)]Ga je nu elke dag krachttraining doen om het maximale uit je kuur te halen of neem je om de dag rust?
          maandag;    borst / biceps
          dinsdag;      benen / buik
          woensdag;   rust ( overdaadt schaadt)
          donderdag;  rug / triceps
          vrijdag;       schouders/  biceps

Ik heb vorige week niet getraind, en ik ben er vanaf maandag echt volgas tegenaan gegaan, dus ik ga deze week kapot van de spierpijn. Echt elke spiergroep voel ik. Ik hoop dat die t-bol goed zijn anabole werk doet, want die kan ik nu wel ff gebruiken  

Comment

Waarom 2x biceps trainen?

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 25 2005,11:55)]Kan wel zijn maar om het maximale uit een kuur te halen zul je toch echt ook moeten rusten hoor.
              Je herstelt weliswaar sneller maar net als zonder kuur groei je nog steeds tijdens rust niet tijdens trainen...
              traine geeft je de prikkel toch tot groeien... zonder groei je ook niet.ik zou niet in een kuur er langer dan 2 dagen uitgaan alleen weekend zou ik rusten.ik zelf train dan nog door gewoon wat bicep oefeningen enzo.Ik sloop het gewoon en dan rust ik 2 dagen in het weekend..om helemaal te herstellen.

@mr.c : ik train ook altijd 2x biceps...tis de leukste spiergroep en dat is hetgene wat je groot wil hebben geloof me ..

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 25 2005,13:01)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 25 2005,11:55)]Kan wel zijn maar om het maximale uit een kuur te halen zul je toch echt ook moeten rusten hoor.
                traine geeft je de prikkel toch tot groeien... zonder groei je ook niet.ik zou niet in een kuur er langer dan 2 dagen uitgaan alleen weekend zou ik rusten.ik zelf train dan nog door gewoon wat bicep oefeningen enzo.Ik sloop het gewoon en dan rust ik 2 dagen in het weekend..om helemaal te herstellen.

@mr.c :  ik train ook altijd 2x biceps...tis de leukste spiergroep en dat is hetgene wat je groot wil hebben geloof me   ..
                dat zal voor iedereen anders zijn man..de ene wil een grote borst en de ander een dikke arm..alles moet goed zijn toch..ikzelf hou het op goed gespierde benen..greetz

Comment

Is een misvatting hè Xeno, als je grote bovenarmen wil moet je triceps trainen en niet biceps. Triceps zijn 2/3 van je arm namelijk...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 25 2005,13:01)]@mr.c :  ik train ook altijd 2x biceps...tis de leukste spiergroep en dat is hetgene wat je groot wil hebben geloof me   ..
                    Juistem!

en ze lopen achter   , dus ze kunnen we een extra'tje gebruiken

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 25 2005,13:49)]Is een misvatting hè Xeno, als je grote bovenarmen wil moet je triceps trainen en niet biceps. Triceps zijn 2/3 van je arm namelijk...

Greets...

Idd je triceps maakt je arm, maar een mooie biceps is ook mooi. Maar een grote triceps nog mooier. Bij mij gaan me armen niet zo snel dus moet deze ook 2 x per week trainen.

Maar suc6 met je kuurtje bro,

Grtzz D
                      !Use my shit and feel the power!

Comment

Train je dan tot je spieren op zijn of houd je het op maximaal een uurtje trainen?

Meestal doe ik het zo

Ma : Borst en triceps en onderarmen
                        Di : Rug en biceps
                        Wo : rust of een half uurtje cardio
                        Do : benen en buikspieren (maar niet zoveel zodat ik geen dikke buikspieren krijg.) Vooral de zijwaartse spieren train ik harder.
                        Vr : schouders en kuiten
                        Za en Zo ga ik werken dus doe ik niets.

Comment

Die avatar is wel mega-gay hoor Elabaa!!

Meer iets voor Biggie of Freekie...

Comment

met jouw reken ik binnekort wel af

Comment

Maandag zeker?

Greets...

Comment

Freek doe anders maar ff "de zweefmolen" met Testo dan piept ie weer wel anders...!!!!
                                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X