Turinabol gs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zullen we het weer even gewoon over de kuur met t-bol gaan hebben misschien?!?
    Off-topic is echt heel ergens anders hoor dus de laatste tig posts en zeker die link zijn vreselijk misplaatst...

Comment

Oke goed hoor,

Grtzz D
      !Use my shit and feel the power!

Comment

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het zijn ook altijd dezelfde gasten die er een zootje van maken he...

Comment

jullie verneuken mijn topic helemaal  

morgen een update trouwens, maar eerst me helemaal de ###### in zuipen vanavond, ff m'n lever reinigen met wat alcohol.

(geintje; vroeg naar bed vanavond)

Comment

Hier ben ik weer met mijn gay avatar....
              Ter verduidelijking ; het gaatje in de broek is veroorzaakt door een zware storm ,gecreeerd in de dieptes van mijn zwaar belaste darmen ... Zoals je hier kan zien ging het om een zware depressie ter hoogte van de endeldarm , welke enkel voorzien is voor uitgaande zwoele winden en het is er strikt verboden tegen de windrichting in te gaan...

@Loo ; train jij je spiergroep tot ze op ( volledig vermoeid ) of houd je het op max een uur trainen?

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (elabaa @ Aug. 27 2005,18:46)]Hier ben ik weer met mijn gay avatar....
                Ter verduidelijking ; het gaatje in de broek is veroorzaakt door een zware storm ,gecreeerd in de dieptes van mijn zwaar belaste darmen ... Zoals je hier kan zien ging het om een zware depressie ter hoogte van de endeldarm , welke enkel voorzien is voor uitgaande zwoele winden en het is er strikt verboden tegen de windrichting in te gaan...

@Loo ; train jij je spiergroep tot ze op ( volledig vermoeid ) of houd je het op max een uur trainen?
                Pittig stukje tekst gozer  

ik train in principe 4 sets van 12, 10, 8 (of 6),14 reps.
                dus 1 set opwarmen, 2e set zwaar, 3e set gruwelijk knallen, en 4e weer ff iets lichter en pompen.

Maargoed, ik "luister"gewoon goed naar hoe mijn spieren aanvoelen. Als ik na een setje niet tevreden ben, dan pak ik gewoon nog een setje zwaarder (of lichter).

En als ik na drie oefeningen nog niet het idee heb ik dat ik "vol" zit, dan pak ik nog een oefening. Vice Versa; als ik na een paar oefeningen helemaal kapot ben, dan sla ik een oefening over.

Kortom; ik varieer een beetje, maar ik zorg altijd dat ik m'n spiergroep gewoon helemaal gesloopt heb, dat ze zo vol met bloed zitten dat ze uit elkaar knallen.

Je moet doen wat voor je zelf het beste voelt, zo werkt het voor mij het beste...3 set echt maximaal en weinig reps, 4e set ietsje lichter en goed uitvoeren.

Comment

ben benieuwd wat het resultaat wordt gozer
                  mag ik vragen wat de leeftijd en de begin stats waren??

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Loo @ Aug. 27 2005,19:53)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (elabaa @ Aug. 27 2005,18:46)]Hier ben ik weer met mijn gay avatar....
                    Pittig stukje tekst gozer  

Comment

UPDATE WEEK 1

het is nu zondag, en de eerste week zit erop.

Qua trainen heb ik nog weinig van de turinabol gemerkt.
                      Ik heb geen noemenswaardige krachtstoename gezien.
                      Wel heb ik vrijdag en vandaag (zondag) een iets betere pomp gevoeld in de schouders en biceps, maar nog geen spectaculaire verschijnselen.
                      Ik verwacht deze volgende week wel te merken...

Ik ben wel 2 kg in gewicht omhoog gegaan.
                      Ook dit vind ik geen spectaculaire toename, in ieder geval niet boven mijn verwachting, omdat ik me ten eerste de hele week de ###### in heb gegeten, en omdat ik ten tweede nu pas weer op mijn oude gewicht zit (80 kg).

De aankomende week wordt pas echt interessant voor mij, ik hoop en verwacht een kilo aan te komen, en nu echt profijt te krijgen van de betere pomp/kracht.

See you next week  

Comment

GA DER VOOR PIMP!

Comment

Had eigenlijk eerder al wat kracht verwacht..
                          Heel benieuwd hoe het komende week gaat!
                          2 kg is overigens lekker hè

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Loo hoe zit het met je libido eigenlijk....??

De mijne is net als normaal maar niet dat ik zeg dat ik geil vab de tboll word zoals bij de winny

Goeie vooruitgang trouwens

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Infinity @ Aug. 28 2005,21:39)]Loo hoe zit het met je libido eigenlijk....??

De mijne is net als normaal maar niet dat ik zeg dat ik geil vab de tboll word zoals bij de winny

Goeie vooruitgang trouwens
                              Ik merk nog weinig verschil eigenlijk.
                              Misschien dat ie ietsje beter is, maar theoretisch zou dat niet eens kunnen omdat T-bol je eigen testosteron-productie platgooit, terwijl het product op zich zelf geen vervanger is van testosteron, noch het convergeert naar DHT.
                              (athans, ik las op erogenics dat het niet omzet in DHT)
                              In principe zou het dus slechter moeten worden in de loop der weken.

(dit heb ik ondervonden tijdens mijn primo/var kuurtje; libido lag namate de kuur vorderde op een laag pitje omdat je echt testosteron mist )

EDIT; dit is mijn eigen theorie, ik heb me er niet voldoende in verdiept om het met zekerheid te zeggen

Comment

hehehe suc6 verder met kuren..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X