Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dbol is idd 1 week en dat merk je dan ook gelijk helaas aan je slechtere slapen en dat je soms de volgende ochtend met koppijn opstaat of je staat moeilijk op
koppijn is echt een probleem dat je krijgt door vocht te kort zoals cur al zegt.
Of je spoelt de tabs weg met wishkey dan kan het zijn dat je daar koppijn van krijgt
De momenten dat ik de 40 mg tegelijk nam kon ik moeilijk slapen en slaapte heel slecht .Ik ben nu overgeschakeld door de 40 mg te verdelen over de dag en ik slaap al veel beter ....
Hoe zou dat komen ; is het dan beter dat je ze in een keer neemt of maximaal in twee keer ? s morgends vb en een uur voor de training?
denk idd dat ik te weingi water drink op dit moent ik ga maar liters flessen naast me computer zetten zodat ik blijf zuipen zoals ik altijd deed...goede tip was het alweer helemaal vergeten...
Voor de mooiste bloedwaarden moet je ze verdelen over de dag.
Als je echt gaat voor kracht zou je alles in één keer een uur voor de training in moeten nemen.
door kracht krijg je wel een betere motivatie maar over de dag verspreiden is idd het beste....of mss 2 op de dag en 2 voor de training ofzo..in mijn geval met dbol doe ik er 3 over de dag en 2 voor de trainen heheheh
Kan het daarom zijn dat je plots gaat zweten als je de 40 mg in een keer hebt genomen?
Met verhoogde bloedwaardes bedoel je dat de lever in één keer teveel moet verwerken?
Waarm is het slecht voor het lichaam als je bloedwaardes niet gelijkmatig zijn?
Ik denk het zo te doen zoals xeno het zegt . dan kan ik zwaar doorgaan op de training.
Nu iets anders ; ik woog voor het weekend 81 . In het weekend heb ik heel veel gegeten ( 3300 kcal per dag) . Zou het kunnen dat de T-boll na een weekenhalf meer energie begint de vragen waardoor ik uiteindelijk meer verbrand en dus weer vet verbrand....
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment