Turinabol gs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je lever kan maar een bepaalde hoeveelheid per keer afbreken dus als je 40mg inneemt en je lever zou bv 5mg afbreken houdt je 35mg over. Als je 20mg per keer neemt hou je aan het einde 'maar' 30mg over omdat er 2x5=10mg wordt afgebroken.

Let op dit zijn voorbeelden ik weet niet precies hoeveel mg je lever per keer afbreekt uiteraard!

Hoe stabieler je bloedwaarden zijn des te beter je resultaten, zo moet je het zien.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Dus die 5mg dat afgebroken wordt, word dan gebruikt of gaat die dan verloren ?

Ik versta uit je uitleg nu dat het dan beter is alles in een keer te nemen om zo weinig mogelijk van het werkende bestandeel te verliezen ... Klopt mijn gedachte?

Comment

• probeer gewoon om de 3 uur een pilletje te nemen dat houd de bloed waardes vrij stabiel

al die moeilijke calculaties van Mr.C hoef je allemaal niet te weten

Comment

• Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je gebruikt want bij hoeveelheden van 30mg schiet het niet op om over 3x te verdelen omdat je dan te weinig werkzame stof in je bloed krijgt doordat je lever het meeste al afbreekt.

Als je wat hogere hoeveelheden gebruikt is het wel aan te bevelen voor stabielere bloedwaardes om zo goed mogelijk te verdelen.

Comment

• 2 smorgens 2 savonds is toch mooi genoeg
            Who's the Chef

Comment

• Ja toch 2 x per dag verdelen. Ik nam ook wel een d-boll een uurtje voor het trainen, en dan meteen 40mg. Kon wel knallen maar had pijn in me buik en zag sterretjes en steeds een droge mond. Maar de pomp was er zeker. Maar ben overgegaan op verdelen 3 x per dag, smorgens 10m smiddags 10mg en uur voor het trainen 20mg. En heel soms nam er er nog wel 1tje voor het slapen gaan. Ging er beter op dan in ze in 1 x nam...Iedereen is natuurlijk anders...

Grtzz D
              !Use my shit and feel the power!

Comment

• als ik zo lees, ben je ong. goeie 2 weken bezig?
                en er is weinig kracht toename?

ik kan je vertellen: ik heb nog NOOIT kracht toename gemerkt in de eerste twee weken. niet met tren, niet met winny, niet met dboll, niet met oxy. dus maak je niet druk bro.
                als de spullen goed zijn moet dat heus wel komen.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• nou bruce met dbol vole ik na 1 week zeker al krachttoename van een paar kilos zeker..

Comment

• kracht toename van paar kilos.
                    ja, dat is het placebo gebeuren. je gaat ook ineens zwaarder.

ouwe

Comment

• neuh dat niet..ken niet zowat......man.......ik drukte nu net voor me kuur 3x110 nu 8x110 en 5x120 na 1 week ken ook door de sustanon met korte esthers komen maar...daar gloof ik neit zoveel van.

Comment

• Raar dat het niet werkt bro, het is wel van gs. Heb hier nog nooit nep spullen van gehad. Dus misschien heb je een grotere hoeveelheid nodig, misschien is dat het wel.

Grtzz D
                        !Use my shit and feel the power!

Comment

• en tabbie of 20 extra moet ze werk doen

Comment

• Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 06 2005,12:58)]neuh dat niet..ken niet zowat......man.......ik drukte nu net voor me kuur 3x110 nu 8x110 en 5x120 na 1 week ken ook door de sustanon met korte esthers komen maar...daar gloof ik neit zoveel van.
                            ja DOOH.
                            jij vult gewoon de levels aan die nog in je zitten.

knaap

Comment

• ga lekker een endje fietsen ouwe maar mss heb je gelijk... ...

hehe naja lekker belangrijk maarja...

Comment

• Bruce heeft in dit geval zeker gelijk met het 'aanvullen' van je levels..

Ik merkte zelf ook de eerste 2 weken nooit zoveel. Werd wel altijd zwaarder maar dat zal vooral vocht geweest zijn.

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X