Turinabol gs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Testo @ Sep. 08 2005,02:40)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Loo @ Sep. 07 2005,19:17)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 07 2005,18:51)]Denk dat je het heel verstandig doet zo. Als je volgende week nog niets merkt zou ik verhogen.

Greets...
    helemaal met die 17aa in m'n lijf, ik heb geen zin om mijn lever nog meer onder stress te zetten voor iets dat tot dus ver geen ####### doet.

als ik na 4 weken vrijwel niks ben aangekomen, dan  gooi ik de rest van die rotzooi direct door de plee.

maar voor alsnog wil geen overhaaste conclusie trekken, ik ben pas net bezig.
    Maak je toch niet zo druk om je lever,man!

Je doet net alsof je op sterven ligt ofzo...

Lever kan ongelofelijk veel hebben en is echt niet zo onder de indruk als jijzelf bent....
    in dat geval ga ik op 50 mg zitten....

Comment

• idd man knallen nu..wil je wat berijken of niet..

Comment

• Feel heb nog wel een goed gebruikte donor lever van zichzelf over voor je

Comment

Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 08 2005,15:42)]Feel heb nog wel een goed gebruikte donor lever van zichzelf over voor je          
          Zit er ook garantie bij

Comment

• Zou het zeker een week proberen Loo.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Gewoon pompen met die shit.

Comment

• alsi k nisk had gemerkjt had ik er al een tabje of 6 ,7 of 8 ingerot.....anders weggesmeten geld

Comment

• Daarom ben jij ook een rand-debiel en Loo niet.    

Comment

• Als hij met 50mg nog niks merkt zou ik die tabs eens laten nakijken..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Citaat[/b] (Testo @ Sep. 08 2005,16:29)]Daarom ben jij ook een rand-debiel en Loo niet.    

ik zit vanaf nu op 50mg, ff kijken of ik nu het ijzer door het plafond kan gooien  

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 08 2005,17:42)]Als hij met 50mg nog niks merkt zou ik die tabs eens laten nakijken..

Greets...

zou ik ook eens aan gaan denken dan ja
                        Who's the Chef

Comment

• Volgens mij werkt het ;ik blijf voorlopig op de 80 kilo hangen en ik heb merkbaar minder pijn tijdens en na het trainen.

Ik neem wel de 40 mg in één keer een uur voor het trainen zo vind ik het best ...

Om maar een voorbeeld te geven ; seated row was ongeveer twee weken geleden 97 kg nu ging ik gemakkelijk over de 100...

Comment

• UPDATE WEEK III

De derde week zit erop.

Ook na deze week is mijn enthousiasme over de t-bol van G.S niet echt toegenomen.

Ik ben deze week niet noemenswaardig in kracht vooruit gegaan. Ik heb wel het idee dat ik ietsje sterker ben geworden, maar het zijn geen spectaculaire vooruitgangen. Hier en daar een paar kilo erbij, maar zeker geen grote stappen.
                            Ik heb deze week geprobeerd wat meer op de pomp te trainen, misschien dat ik dan wat meer baat had van de t-bol, maar ik heb weinig (zeg maar niks) van een betere pomp gemerkt.
                            Ik moet wel zeggen dat ik het idee had dat mijn spieren iets voller waren aan het einde van de training.

Het feit ik hier al twijfelachtig praat en echt moet zoeken naar de positieve effecten van de t-bol, zegt al iets over de mate waarin het product werkt.......

Verder heb ik deze week gemerkt dat ik het een stuk warmer heb (misschien door het weer..) en wat meer aan het zweten ben.
                            Daarbijkomend drink ik meer, en plas ik minder.
                            Of ik zweet alles eruit, of ik houdt iets vocht vast....(ik hoop het eerste).

Ik ben deze week wel een kilo aangekomen, iets waar ik dan wel weer positief over ben. Het is leuk als ik in the gym wat kan merken van die t-bol, maar uiteindelijk gaat het mij enkel en alleen om de winst in kg's.
                            Ik heb het idee dat die t-bol nu pas een klein beetje begint te werken, maar dit kan ook heel goed het placebo-effect zijn. (who cares).

Vanaf vandaag zit ik op 50 mg, als ik nou volgende week weer iets meer merk van krachtstoename en pomp en weer een kilo pak, dan zie ik dit kuurtje toch niet als een mislukking.

Ciao, Lo

PS: ik heb vorige week maar ff een vetmeting gedaan (11%), om aan het einde van deze kuur een objectievere mening te geven en geen credits aan de t-bol te geven voor gewonnen kg's terwijl mijn vet zoveel % is gestegen  

Comment

• gewoon door knallen bro.als je de komende weken elke weeek 1kg pakt dan heb je t gewoon goede gedaan.grts

Comment

• knap hoor dat je het vool houd kan best de frustratie begrijpen ik had die pillen misschien allang een rot gooi gegeven.
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X