Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zeg maar niks meer wimmemke, ik vind het nog steeds maar een beetje aanklooien..Beter je geld bewaren en sparen voor een goede serieuze kuur en een keer stoppen met aanklooien...
Volgens mij zei je in de laatste posts in je topic dat je tevreden was met je resultaten, toch niet dus...
Maar zoals cur al zei het is jou lichaam...
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (harold @ Dec. 10 2004,20:30)]Ik zeg maar niks meer wimmemke, ik vind het nog steeds maar een beetje aanklooien..Beter je geld bewaren en sparen voor een goede serieuze kuur en een keer stoppen met aanklooien...
Volgens mij zei je in de laatste posts in je topic dat je tevreden was met je resultaten, toch niet dus...
Maar zoals cur al zei het is jou lichaam...
Grtz..
Ik ben tevreden maar wil toch nog meer tot nieuwjaar....goed is nooit niet goed genoeg.
Een bodybuilder zal volgens mij nooit echt helemaal tevreden zijn
Maar ik weet dat jullie wel gelijk hebben, ik zelf zou het advies niet geven om na een kuurtje(7 weken) nog aan de 4/1 AD te gaan.
Maar eigenlijk ben ik in totaal dan 10 weken aan het kuren wat wel normaal is.
De meesten pakken dan nog 10 weken de zware stuff.
Maar je hebt ook wel gelijk als je zegt dat ik met mijn geld betere producten zou kunnen kopen hebben (en meer effectievere = zwaardere) maar je moet ook begrijpen dat ik op mijn werk geen 10 kg kan bijkomen met één kuur en daarna 5 kg verlies, dat zou teveel opvallen.
Ook kan ik het mij niet permiteren om ziek te worden ofzoiets.
Nu ben ik 9 kg bijgekomen op 3 maand en ben daar best tevreden over, zonder maar enig neveneffectje of puistje.
Maar op gebied van geld kan ik idd mijn eigen wel
grtz wim(meke)
77 kg / 14% vet
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Ik wilde er eigenlijk helemaal niet op ingaan, het is duidelijk dat je het niet wilt horen dus leek me beter.
Moet echter toch één dingetje kwijt, ik hoop dat je jezelf realiseert dat je heel veel verschijnselen vertoont van iemand die van de ene verslaving in de volgende rolt?
En dan bedoel ik helaas niet een verslaving aan het ijzer maar aan de middeltjes...
Ja kan best zijn, maar al bij al train ik 2 jaar en heb ik nog maar één deftige kuur gedaan die nu bijna afgelopen is, daarvoor ben ik ervan gebleven ook al sprak het me aan.
Ik neem anders wel veel supplementen maar dat zijn gainers, creatine en multivitaminen, deze heb ik idd. nodig voor mij motivatie, ik zal altijd iets willen nemen als ik train maar hormoniale producten heb ik nog maar éénmaal gebruikt en ben niet van plan om dat zeer veel te doen...misschien krijgen jullie die indruk maar ik dacht aan één kuur per jaar tot ik mijn doel bereikt heb en dat is 85 kg met 9% vet dus zoveel zal ik niet meer aan de vuiligheid zitten, ik ben me daar wel bewust van en mijn gezondheid is het belangrijkste.....dit was nu mijn kuur maar ik had ze veel beter kunnen samenstellen.
Als het over het blowen gaat...daar ga ik werk van maken, wil alleen nog eentje blowen voor het slapen en niet de hele avond lang.
Maar mijn doel tegen de zomer heb ik bijna al. ( 80kg/ 12%vet)
Voor de rest leef ik wel heel gezond tegenwoordig en dat zal ook zo blijven want mijn werk en trainen is belangrijk.
Binnen een goede week zit mijn eerste kuur erop (behalve die halve mislukte deca-kuur vorig jaar)en neem maar aan dat ik dan niet meer aan de hormonen gaan zitten.
Ik heb gezegd in september dat ik tegen nieuwjaar wou gedaan hebben met kuur en nakuur en dat is nu het geval.
Misschien hebben jullie wel een verkeerd beeld van mij want ik ben niet meer dezelfde persoon als vroeger, ik heb het gehad en mijn lessen uit geleerd, ik kom van ver en weet wat de gevaren zijn (voor degenen die weten over wat ik het heb).
Heb veel mensen onderuit zien gaan maar ik ben erdoor gekomen en daar ben ik fier op
Dat ik nu kuur heeft niet met mijn verleden te maken dat mij achtervolgd....thuis en blijkbaar hier ook....
Ik snap wel dat je zo denkt maar je kende me vroeger niet en nu ook niet, het verschil is groot.
Maar je opmerking kan ik wel volledig begrijpen.....maar je bent wel een beetje verkeerd.
grtz wim(meke)
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Als jij het zegt is het zo Wimmeke dat lijkt me duidelijk.
Overigens heb ik uiteraard niet gezegd dát je een verslaving aan wat dan ook zou hebben alleen dat je er wel degelijk verschijnselen van vertoont.
Ik ken je verder inderdaad niet, moet het dus doen met wat ik op het board van je lees en daar baseer ik me dan ook op.
Succes verder en trainse.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 11 2004,20:12)]Voortaan eerst mij een pm sturen met een vraag of dat wel ken natuurlijk
Ruim jij je kamer nou eerst maar eens op
zijn gewoon me computer spullen etc...die er allemaal liggen....soms is het een bende soms is het netjes.....ligt er maar net aan...BEN EEN JONGEN HOOR>>>>>DUS ROTZOOI KAMER
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment