In deze, blijft die andere tenminste schoon en overzichtelijk.
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Kijk dat doet me goed, ben ook non stop hard aan het trainen 5x per week! En dankzij dit forum ook goede voeding kunnen vinden.. had ik dat 6 jaar geleden geweten.. Zit alleen nog met oud vet op me buik en rondom wat ik echt niet weg krijg (voor mijn gevoel) of toch nog meer geduldt hebben. Of ik moet echt diep gaan cutten, maar dan verlies ik weer spier...Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postoff topic maar als je meer dan 2 jaar lid bent en nog steeds geen oud vet weg krijgt doe je iets verkeerds imo.
minderen in de koolhydratenFailure is your friend
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostKlinkt eng man
maar wat bedoel je er precies mee?
Je wil toch juist zo droog mogelijk zijn.
Het gaat goed, en als je mentaal erg sterk bent dan bereik je de 7/8%. Veel mensen halen dit niet eens omdat ze niet de juiste disipline hebben. Sommige halen het wel, maar omdat je dit niet gewend bent, zal je weer snel op je oude niveau zitten.
Daarom is het ook zo moeilijk om constant onder de 10% te zitten. Je lichaam heeft dit liever niet, waardoor je hersenen signalen geven die je weer naar je oude niveau brengen.
Als je echt volledige controle hebt over je gedrag en je onderbewustzijn dan lukt het je. Maar dit is het moeilijke. Het schijnt dus dat het onderbewuste deel van je hersenen sterker is dan het bewuste deel (rationele deel) in beslissingen maken.
De truc is om je onderbuste deel VOOR je te laten werken ipv tegen je. Alleen hierdoor moet je mentaal echt sterk zijn. Er zijn wel trucjes voor, alleen dan wordt het echt te psychologisch.Failure is your friend
Comment
-
Doel je met 'mentaal erg sterk zijn' op het constant eten van de juiste producten en het aanhouden van een consistent trainingsschema?
Wanneer je er eenmaal inzit gaat het best makkelijk imo.
Vandaag bijvoorbeeld, heb ik buiten mijn schema moeten eten en kwark met een banaan genomen ipv eieren met rauwkost en noten.
Gezonde keuzes maken is echt een makkie als je het mij vraagt.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostDoel je met 'mentaal erg sterk zijn' op het constant eten van de juiste producten en het aanhouden van een consistent trainingsschema?
Vandaag bijvoorbeeld, heb ik buiten mijn schema moeten eten en kwark met een banaan genomen ipv eieren met rauwkost en noten.
Ik denk dat je erg gelijk hebt met 'als je er inzit'. Daar zit gelijk ook de kern denk ik, het moet echt een lifestyle zijn. Alleen is het overschakelen van de ene lifestyle naar de andere soms mentaal moeilijk. Kijk maar hoeveel mensen het willen, en hoeveel mensen het daadwerkelijk lukt.Failure is your friend
Comment
-
Klopt 2 jaar lid, maar pas echt een jaar actief op het forum. Kom van best ver ruim jaar geleden stond ik nog op 93 kilo met 27% vet ofzo... Rug problemen waardoor ik 3 jaar paar maanden trainen 2 maanden niet enz enz. Nu sta ik op 88 kilo 14% of iets lager..
Wat el magico zegt klopt zeker, je moet op een bepaald moment alles gaan laten. Wil je dat? en lukt je dat.. zeker met zo'n snoepkont als een vrouw naast me die geen gram aankomt !Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostDoel je met 'mentaal erg sterk zijn' op het constant eten van de juiste producten en het aanhouden van een consistent trainingsschema?
@ Frankey, goed resultaat! En nu door blijven zetten!
Comment
-
Als je aan een plafond komt te zitten als het gaat om progressie dan gaat je mind idd games met je spelen. Gewoontes hebben sterke bedradingen in je hersenen lopen, die je kunt afzwakken door patronen te doorbreken.
Sta eens een uur eerder op, ga eens langs een andere route naar je werk of school, doe eens iets wat je anders nooit doet. Het doet voor je flexibiliteit wonderen, je leert makkelijker denken en jezelf niet op te hangen aan tijdelijke tegenslag.beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by Beeps View PostAls je aan een plafond komt te zitten als het gaat om progressie dan gaat je mind idd games met je spelen. Gewoontes hebben sterke bedradingen in je hersenen lopen, die je kunt afzwakken door patronen te doorbreken.
Sta eens een uur eerder op, ga eens langs een andere route naar je werk of school, doe eens iets wat je anders nooit doet. Het doet voor je flexibiliteit wonderen, je leert makkelijker denken en jezelf niet op te hangen aan tijdelijke tegenslag.
Heb ik zelf ook ondervonden en werkt prima..
Je krijg zo een ander inzicht op dingen en breek daarmee weer een barriere.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-