De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by El Magico View Post
    Als je echt volledige controle hebt over je gedrag en je onderbewustzijn dan lukt het je. Maar dit is het moeilijke. Het schijnt dus dat het onderbewuste deel van je hersenen sterker is dan het bewuste deel (rationele deel) in beslissingen maken.

De truc is om je onderbuste deel VOOR je te laten werken ipv tegen je. Alleen hierdoor moet je mentaal echt sterk zijn. Er zijn wel trucjes voor, alleen dan wordt het echt te psychologisch.
    Sterk staaltje brotelligence dit. Het heet niet voor niets onderbewustzijn.

Er zijn wel determinanten die een lichte correlationele invloed hebben op je impliciete (onbewuste) processen, maar dit is slechts een lichte correlatie en is nooit hoger dan .50.

Als je onderzoeken wilt zal ik die voor je posten, heb net een afstudeerproject over impliciete processen gedaan dus ik weet waar ik het over heb.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
      Als je aan een plafond komt te zitten als het gaat om progressie dan gaat je mind idd games met je spelen. Gewoontes hebben sterke bedradingen in je hersenen lopen, die je kunt afzwakken door patronen te doorbreken.
      Sta eens een uur eerder op, ga eens langs een andere route naar je werk of school, doe eens iets wat je anders nooit doet. Het doet voor je flexibiliteit wonderen, je leert makkelijker denken en jezelf niet op te hangen aan tijdelijke tegenslag.
      Originally posted by erik1982 View Post
      Gezonde keuzes maken is niet zo moeilijk. Maar wanneer je lange tijd te maken hebt gehad met een hoog vetpercentage en dat terug weet te brengen naar een laag nivea blijft het moeilijk dat te handhaven. De meeste vetcellen zijn er nog gewoon ook al zijn ze niet gevuld. Deze cellen zijn geprogrammeerd om zich te vullen en scheiden daardoor stoffen om je er toe aan te zetten de cellen weer te vullen. Een prima overlevingsmechanisme in de oertijd, maar in tijden waarin er altijd een voedsel overvloed is. Dit vraagt om grote discipline, die niet voor iedereen haalbaar is om 100% van de tijd vol te kunnen houden.

@ Frankey, goed resultaat! En nu door blijven zetten!
      Originally posted by Milestone View Post
      Sterk staaltje brotelligence dit. Het heet niet voor niets onderbewustzijn.

Er zijn wel determinanten die een lichte correlationele invloed hebben op je impliciete (onbewuste) processen, maar dit is slechts een lichte correlatie en is nooit hoger dan .50.

Als je onderzoeken wilt zal ik die voor je posten, heb net een afstudeerproject over impliciete processen gedaan dus ik weet waar ik het over heb.
      In deze zaken ben ik dus echt geïnteresseerd. Want ik wil op den duur toch echt naar die 7/8%, alleen tot nu toe saboteer ik al mijn pogingen door irrationeel gedrag.
      Qua kennis over voedingschema's en trainingsschema's etc kan ik zo een top plan maken wat mij gegarandeerd naar die 7% brengt, mits ik het strikt uitvoer.

Alleen op een of andere manier krijg ik na een paar weken cutten altijd een terugslag. Dit heb ik al jaren. Nu ga ik voorlopig nog niet cutten, want ik wil eerst nog wat massa aanzetten, maar volgend jaar wil ik zeker richting die 7%.

Voor mij zijn de psychologische punten steeds de valkuil. Een beetje zoals Eric zegt, het lijkt wel of dat 'overlevingsmechanisme' steeds optreed als ik de 10% benader.

@milestone: ik ben wel geïnteresseerd in die onderzoeken, kan er misschien wel nieuwe inzichten door krijgen, waardoor me cut volgende keer wel lukt!
      Failure is your friend

Comment

• Ik denk dat iedereen tijdens het cutten in meer of mindere mate wel een terugslag krijgt. Het punt is, hoe ga je er mee om. En kun je het corrigeren? Een niet geplande junkmaaltijd betekend niet dat je cut niet meer succesvol kan zijn. Corrigeer je zelf en ga door met het plan dat je hebt opgesteld.
        Cutten is lang niet altijd een lineaire neergaande beweging maar zal af en toe afvlakken of zelfs even wat stijgen. Dus doorgaan met de cut na een misstap is een bepalende factor, naar mijn mening.

Comment

• Kleine update, helemaal ontspannen en na een week niet trainen:
          Attached Files

Comment

• nog netjes in het zwembroekje

netjes bro, nu nog alleen een zonnebankje extra pakken voor de laatste foto's voor extra tanning en finish first

benen OGEN wel wat klein op deze foto. kan vertekenen...
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Ziet er inderdaad goed uit!
              BF is serieus gedaalt.

En dan nog zwembroek haha

Doe zo voort kerel!
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                Kleine update, helemaal ontspannen en na een week niet trainen:
                Train jij toevallig in Adam?

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                  Ziet er inderdaad goed uit!
                  BF is serieus gedaalt.

En dan nog zwembroek haha

Doe zo voort kerel!
                  Originally posted by gain is pain View Post
                  nog netjes in het zwembroekje

netjes bro, nu nog alleen een zonnebankje extra pakken voor de laatste foto's voor extra tanning en finish first

benen OGEN wel wat klein op deze foto. kan vertekenen...
                  Dank beiden, gok inderdaad dat de benen klein ogen, onder die zwembroek zitten nog best brede benen terwijl definitie op de benen ook alweer terugkomt. Heb alleen ook vaker het gevoel dat zeker met een dergelijke broek de massa niet te zien is en je alleen het smalle stuk ziet, en wat ook slecht te zien is, is mijn kuiten, toch krijg ik zelfs complimenten over de dikte van mijn kuiten.

Laatste doel is nu de buikspieren nog iets meer zichtbaar maken net als de v cut.

Originally posted by Viking18 View Post
                  Train jij toevallig in Adam?
                  Haha nee, woon in Brabant.

Comment

• Netjes

wat zijn de stats?

Comment

• Nice Tommy.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• +1

Frankey ook!
                        Mind is everything.

Comment

• Thx en tommy jij bent ook goed bezig !!
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Lees ik nou dat Tommy zijn zwembroek moet uitdoen???
                            Waarschuw even, want daar kan ik misschien niet heel goed tegen op mijn leeftijd.............
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Waarschuw mij dan ook even...want ik wil dat niet missen
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Beeps, ik waarschuw je, het kan teveel worden, hoor.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X