De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In deze, blijft die andere tenminste schoon en overzichtelijk.

Comment

• schat op 14%. Je hebt nog wel wat vetmassa zitten rond je middel.
      Failure is your friend

Comment

• Kijk dat doet me goed, ben ook non stop hard aan het trainen 5x per week! En dankzij dit forum ook goede voeding kunnen vinden.. had ik dat 6 jaar geleden geweten.. Zit alleen nog met oud vet op me buik en rondom wat ik echt niet weg krijg (voor mijn gevoel) of toch nog meer geduldt hebben. Of ik moet echt diep gaan cutten, maar dan verlies ik weer spier...
        Een dag niet getraind...

Comment

• off topic maar als je meer dan 2 jaar lid bent en nog steeds geen oud vet weg krijgt doe je iets verkeerds imo.

minderen in de koolhydraten

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
            off topic maar als je meer dan 2 jaar lid bent en nog steeds geen oud vet weg krijgt doe je iets verkeerds imo.

minderen in de koolhydraten
            Vergeet niet de mentale aspecten van cutten he.. Soms zijn je hersenen 'geprogrameerd' om een bepaald vetpercentage te hebben. Als je dan daaronder komt te zitten, dan gaat je mind hele nare trucjes met je spelen om weer zo snel mogelijk op het oude vertrouwde vetpercentage te komen..
            Failure is your friend

Comment

• Klinkt eng man

maar wat bedoel je er precies mee?

Je wil toch juist zo droog mogelijk zijn.

Comment

Klinkt eng man

maar wat bedoel je er precies mee?

Je wil toch juist zo droog mogelijk zijn.
                Dat je mentaal heel erg sterk moet zijn om echt droog te worden. Stel je zit al jaren op 15%. Je besluit dat je naar de 7/8% wil. Je hebt alle kennis in huis, stelt een perfect plan op en voert het uit.

Het gaat goed, en als je mentaal erg sterk bent dan bereik je de 7/8%. Veel mensen halen dit niet eens omdat ze niet de juiste disipline hebben. Sommige halen het wel, maar omdat je dit niet gewend bent, zal je weer snel op je oude niveau zitten.

Daarom is het ook zo moeilijk om constant onder de 10% te zitten. Je lichaam heeft dit liever niet, waardoor je hersenen signalen geven die je weer naar je oude niveau brengen.

Als je echt volledige controle hebt over je gedrag en je onderbewustzijn dan lukt het je. Maar dit is het moeilijke. Het schijnt dus dat het onderbewuste deel van je hersenen sterker is dan het bewuste deel (rationele deel) in beslissingen maken.

De truc is om je onderbuste deel VOOR je te laten werken ipv tegen je. Alleen hierdoor moet je mentaal echt sterk zijn. Er zijn wel trucjes voor, alleen dan wordt het echt te psychologisch.
                Failure is your friend

Comment

• Doel je met 'mentaal erg sterk zijn' op het constant eten van de juiste producten en het aanhouden van een consistent trainingsschema?

Wanneer je er eenmaal inzit gaat het best makkelijk imo.

Vandaag bijvoorbeeld, heb ik buiten mijn schema moeten eten en kwark met een banaan genomen ipv eieren met rauwkost en noten.

Gezonde keuzes maken is echt een makkie als je het mij vraagt.

Comment

Doel je met 'mentaal erg sterk zijn' op het constant eten van de juiste producten en het aanhouden van een consistent trainingsschema?

Vandaag bijvoorbeeld, heb ik buiten mijn schema moeten eten en kwark met een banaan genomen ipv eieren met rauwkost en noten.

Ja zeker ook consistentie, maar ook bijvoorbeeld aanpassingen als je op een plateau zit, geduld opbrengen voor resultaten, vertrouwen in je doel, maar vooral de juiste motivatie. Het is zeker niet makkelijk om richting 7/8% te gaan, ik heb het zelf ondervonden.

Ik denk dat je erg gelijk hebt met 'als je er inzit'. Daar zit gelijk ook de kern denk ik, het moet echt een lifestyle zijn. Alleen is het overschakelen van de ene lifestyle naar de andere soms mentaal moeilijk. Kijk maar hoeveel mensen het willen, en hoeveel mensen het daadwerkelijk lukt.
                    Failure is your friend

Comment

• Klopt 2 jaar lid, maar pas echt een jaar actief op het forum. Kom van best ver ruim jaar geleden stond ik nog op 93 kilo met 27% vet ofzo... Rug problemen waardoor ik 3 jaar paar maanden trainen 2 maanden niet enz enz. Nu sta ik op 88 kilo 14% of iets lager..

Wat el magico zegt klopt zeker, je moet op een bepaald moment alles gaan laten. Wil je dat? en lukt je dat.. zeker met zo'n snoepkont als een vrouw naast me die geen gram aankomt !
                      Een dag niet getraind...

Comment

• de vooruitgang is er zeker dus das mooi

Comment

Doel je met 'mentaal erg sterk zijn' op het constant eten van de juiste producten en het aanhouden van een consistent trainingsschema?

Gezonde keuzes maken is niet zo moeilijk. Maar wanneer je lange tijd te maken hebt gehad met een hoog vetpercentage en dat terug weet te brengen naar een laag nivea blijft het moeilijk dat te handhaven. De meeste vetcellen zijn er nog gewoon ook al zijn ze niet gevuld. Deze cellen zijn geprogrammeerd om zich te vullen en scheiden daardoor stoffen om je er toe aan te zetten de cellen weer te vullen. Een prima overlevingsmechanisme in de oertijd, maar in tijden waarin er altijd een voedsel overvloed is. Dit vraagt om grote discipline, die niet voor iedereen haalbaar is om 100% van de tijd vol te kunnen houden.

@ Frankey, goed resultaat! En nu door blijven zetten!

Comment

• Als je aan een plafond komt te zitten als het gaat om progressie dan gaat je mind idd games met je spelen. Gewoontes hebben sterke bedradingen in je hersenen lopen, die je kunt afzwakken door patronen te doorbreken.
                            Sta eens een uur eerder op, ga eens langs een andere route naar je werk of school, doe eens iets wat je anders nooit doet. Het doet voor je flexibiliteit wonderen, je leert makkelijker denken en jezelf niet op te hangen aan tijdelijke tegenslag.
                            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Thx Erik! 5 juni op vakantie dus ga er deze maand echt hard voor
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
                                Als je aan een plafond komt te zitten als het gaat om progressie dan gaat je mind idd games met je spelen. Gewoontes hebben sterke bedradingen in je hersenen lopen, die je kunt afzwakken door patronen te doorbreken.
                                Sta eens een uur eerder op, ga eens langs een andere route naar je werk of school, doe eens iets wat je anders nooit doet. Het doet voor je flexibiliteit wonderen, je leert makkelijker denken en jezelf niet op te hangen aan tijdelijke tegenslag.
                                Ben ik het volledig mee eens..

Heb ik zelf ook ondervonden en werkt prima..
                                Je krijg zo een ander inzicht op dingen en breek daarmee weer een barriere.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X