Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@ ijsblok, ik keek naar je deadlift, en hoelang je hier lid was en je posts zagen er wel pro uit haha. niet om je fysiek af te kraken hoor.
Ik weet wel hoe het moet maar het eten is nog steeds een obstakel voor me.
Ook moet ik veel eten waar ik gek van word, zal maar weer een voedingsschema maken want zo uit de losse pols schiet het idd niet op
En ik weet best dat ik een dunne ecto ben, dat is geen geheim
Ik weet wel hoe het moet maar het eten is nog steeds een obstakel voor me.
Ook moet ik veel eten waar ik gek van word, zal maar weer een voedingsschema maken want zo uit de losse pols schiet het idd niet op
En ik weet best dat ik een dunne ecto ben, dat is geen geheim
Kleine man hoeft niet zoveel te eten toch?
Kben 1,95 en 100 kg pff :P
Pffff door tentamens en andere stress al 3 nachten niet geslapen. Enkel van sochtends 9 tot 12 uur nog wat kunnen slapen . Ook helemaal geen honger, ben bang ik ik niet eens aan mijn kcal behoefte kom, maarja.. krijg geen hap door m'n keel! Neem even 1.5 week rust kwa training. Door al het leerwerk en daarnaast nog een baantje gewoon even geen tijd. Daarnaast zit mijn sportschool in mijn school, waar ik 2 weken niet heen hoef.. daarnaast heeft training weinig zin als ik niet genoeg eet.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment