Originally posted by melvinafca
View Post
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Originally posted by kojak View Postik ook.. zo zie je maar dat een scharminkel ook aardig sterk kan zijn
Originally posted by melvinafca View Post@ ijsblok, ik keek naar je deadlift, en hoelang je hier lid was en je posts zagen er wel pro uit haha. niet om je fysiek af te kraken hoor.
Ook moet ik veel eten waar ik gek van word, zal maar weer een voedingsschema maken want zo uit de losse pols schiet het idd niet op
En ik weet best dat ik een dunne ecto ben, dat is geen geheimCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostHaha, ecto's kunnen idd ook sterk zijn
Ik weet wel hoe het moet maar het eten is nog steeds een obstakel voor me.
Ook moet ik veel eten waar ik gek van word, zal maar weer een voedingsschema maken want zo uit de losse pols schiet het idd niet op
En ik weet best dat ik een dunne ecto ben, dat is geen geheim
Kben 1,95 en 100 kg pff :P
Comment
-
Pffff door tentamens en andere stress al 3 nachten niet geslapen. Enkel van sochtends 9 tot 12 uur nog wat kunnen slapen . Ook helemaal geen honger, ben bang ik ik niet eens aan mijn kcal behoefte kom, maarja.. krijg geen hap door m'n keel! Neem even 1.5 week rust kwa training. Door al het leerwerk en daarnaast nog een baantje gewoon even geen tijd. Daarnaast zit mijn sportschool in mijn school, waar ik 2 weken niet heen hoef.. daarnaast heeft training weinig zin als ik niet genoeg eet.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postals het jou gaat lukken om die pens weg te werken, dan houd je een gruwelijk fysiek over.
Originally posted by kojak View Postik ook.. zo zie je maar dat een scharminkel ook aardig sterk kan zijn
Ben eens allemaal lekker kritisch op jezelf en minder op anderen.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...7 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: