Zoals gezegd stel ik 75 euro beschikbaar. En ik zal even wat supplementen sponsors proberen te regelen
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Originally posted by Bilo View PostMoet eerlijk bekennen dat ik het ook beetje raar vind van Ashley.
Je trekt je terug omdat je er niets meer voor terug krijgt?
Begrijp me niet verkeerd;..je hebt alle recht om je terug te trekken. Als je het financieel niet kan bolwerken of je vindt het niet meer gezellig;..prima.
Maar alleen maar iets geven omdat je er iets voor terug krijgt, gaat tegen mijn principes in. En had ik niet van je verwacht!!!
Maar gezien je replies terug zal je ook om mijn mening wel "geen zak geven"
Ik wil iig best voor een deel sponsoren. Misschien nog iemand anders? Dan komen we een eind. Ik stel iig 75 euro beschikbaar. kijken of we de overige 95 euro ergens anders vandaan kunnen halen.
Ik heb toen ik nog een eigen zaak had meerdere jeugd elftallen van nieuwe voetballen voorzien zonder er ook maar iets voor terug te krijgen..
De kids waren er blij mee en dat gaf mij al genoeg voldoening.
En een donatie is trouwens ook nog aftrekbaar van de belasting....
De reacties zoals.. who care's... en daar heb ik schijt aan ..geeft wel hun nivo aan vind ik..
als ashley zo ook met zijn klanten omgaat...
Het prijzengeld is niet belangrijk in deze contest..
De sfeer omtrent de contest is door sommige mensen hier iedergeval goed verziekt...
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostZoals gezegd stel ik 75 euro beschikbaar. En ik zal even wat supplementen sponsors proberen te regelen
Niet allemaal tegelijk of op eigen beweging gaan regelen Bilo. Dat werkt niet, graag als je wat wil regelen in overleg doen. Er is al een potentiele sponsor benaderd, alleen zie ik het somber in met hoe e.e.a. nu weer loopt hier.
Dit gedoe is niet echt aantrekkelijk voor sponsors.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ja ik weet het niet hoor, dacht dat dit forum juist wat beter was dan DBB... Maar zo te zien zijn de mensen die hier al lang zitten net zo zielig... Beetje het topic proberen te verzieken.. De mensen die foto hebben gemaakt en meedoen zijn wel serieus.. Aangezien het voor Ashley totaal niks betekend en aan iedereen schijt heeft en veel aanhang heeft zorgen ze er even voor dat het hele gebeuren verziekt wordt.. gelukt
Net zoals Nibor is bij mij de lol er ook vanaf trek ik me ook terug..Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostDit vind ik dus ook een vage reden van ashley..
Ik heb toen ik nog een eigen zaak had meerdere jeugd elftallen van nieuwe voetballen voorzien zonder er ook maar iets voor terug te krijgen..
De kids waren er blij mee en dat gaf mij al genoeg voldoening.
En een donatie is trouwens ook nog aftrekbaar van de belasting....
De reacties zoals.. who care's... en daar heb ik schijt aan ..geeft wel hun nivo aan vind ik..
als ashley zo ook met zijn klanten omgaat...
Het prijzengeld is niet belangrijk in deze contest..
De sfeer omtrent de contest is door sommige mensen hier iedergeval goed verziekt...
Ik za op een manier met mijn klanten om dat 3x per jaar op vakantie kan en 2 bedrijfsruimte's en mij hypotheek kan betalen. Zal ik wel iets goed doen.
Maar je word saai, je hebt zeker niks beters te doen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by frankey View PostJa ik weet het niet hoor, dacht dat dit forum juist wat beter was dan DBB... Maar zo te zien zijn de mensen die hier al lang zitten net zo zielig... Beetje het topic proberen te verzieken.. De mensen die foto hebben gemaakt en meedoen zijn wel serieus.. Aangezien het voor Ashley totaal niks betekend en aan iedereen schijt heeft en veel aanhang heeft zorgen ze er even voor dat het hele gebeuren verziekt wordt.. gelukt
Net zoals Nibor is bij mij de lol er ook vanaf trek ik me ook terug..ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostAch mensen wie we ook als jury krijgen, uiteindelijk is er toch maar 1 de baas dus zal jureren al bijvoorbaat vriendjes politiek zijn!
De jury staat in principe vast, en zal absoluut geen vriendjespolitiek zijn Phoenix. Er zal ook geen sprake zijn van persoonlijke voorkeuren.
De jury zal zelfs geen voorkeuren naar elkaar toe aangeven.
Het geklier van sommigen moet gewoon afgelopen zijn, gaat nergens over.
@ iedereen:
er is geen overleg geweest mbt de jury, er zijn geen andere juryleden aangesteld of benoemd.
Als er al andere juryleden bij zouden komen dan gaat dat in overleg met de jury en de deelnemers.
Iedere member van bodynet heeft kans gehad zich aan te bieden om de jury bij te staan. Als leden zich niet aanbieden moeten ze niet gaan mekkeren.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by frankey View PostJa ik weet het niet hoor, dacht dat dit forum juist wat beter was dan DBB... Maar zo te zien zijn de mensen die hier al lang zitten net zo zielig... Beetje het topic proberen te verzieken.. De mensen die foto hebben gemaakt en meedoen zijn wel serieus....
Hoeveel mafkezen er ook zitten op DBB, dit zou daar niet gebeuren. Dan heb je toch wel snel een rode kaart in je PM box zitten.
Hier is op BN is op dit moment nog te weinig controle en te weinig sanctie op doelbewust zieken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostWie zijn jullie om je tot jury te verheven?
Het is niet balen voor mij aangezien ik onder deze omstandigheden niet eens meer meedoe met deze belachelijke onzin...
Dus met deze jury trek ik mij terug uit de contest!!!
Veel plezier allemaal!!!
Originally posted by marnop View PostDe jury staat in principe vast, en zal absoluut geen vriendjespolitiek zijn Phoenix. Er zal ook geen sprake zijn van persoonlijke voorkeuren.
De jury zal zelfs geen voorkeuren naar elkaar toe aangeven.
Het geklier van sommigen moet gewoon afgelopen zijn, gaat nergens over.
@ iedereen:
er is geen overleg geweest mbt de jury, er zijn geen andere juryleden aangesteld of benoemd.
Als er al andere juryleden bij zouden komen dan gaat dat in overleg met de jury en de deelnemers.
Iedere member van bodynet heeft kans gehad zich aan te bieden om de jury bij te staan. Als leden zich niet aanbieden moeten ze niet gaan mekkeren.
Originally posted by marnop View PostJe kent me toch al een beetje Phoenix?
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe kent me toch al een beetje Phoenix?
Jazeker! Ik had het ook niet over jou want jij zit toch niet meer in de jury?
Mijn uitspraak is gebaseerd op iets want iemand mij duidelijk maakte hier op het board, dat hoe langer en hoe meer info je hier achter laat hoe meer privileges je hebt toz van "standaard" members.
Maar goed ik zal er verder niet op in gaan!
Maar jij kent me nu ook wel een beetje toch? jij en ik:
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment