De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodynet = FM

Maar goed ik geloof dat er nog niks officieel is over die poll, al lijkt een poll me wel het leukst.

Comment

• zoals eerder aagekondigd wil 1 jury lid opnieuw jureren, dus het word hoogstwaarschijknlijk een poll

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
        zoals eerder aagekondigd wil 1 jury lid opnieuw jureren, dus het word hoogstwaarschijknlijk een poll
        Ok, het zou wel leuk zijn moesten de mensen die stemmen, hun motivatie erbij plaatsen waarom die persoon de BBC zou moeten winnen.

Is goeie feedback voor de deelnemers.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
          ok, het zou wel leuk zijn moesten de mensen die stemmen, hun motivatie erbij plaatsen waarom die persoon de bbc zou moeten winnen.

Is goeie feedback voor de deelnemers.
          +1...
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• +33333333333333V:P
            ik win

Comment

• + 3.

Anders wint het buffste fysiek weer direct, net als vorig jaar. Toen won een regelrechte bodybuilder ipv een beachboy!
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• da was nie eerlijk nee...

Comment

• Ik krijg me laatste vetjes niet weg, Hou van lekker eten Jam Jam
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
                    + 3.

Anders wint het buffste fysiek weer direct, net als vorig jaar. Toen won een regelrechte bodybuilder ipv een beachboy!
                    Motivatie erbij lijkt me ook het leukst, gewoon een poll houden zonder anoniem stemmen, dus dat je ziet wie er gestemd heeft en dat je de stem pas meetelt als de motivatie aanwezig is.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                      Motivatie erbij lijkt me ook het leukst, gewoon een poll houden zonder anoniem stemmen, dus dat je ziet wie er gestemd heeft en dat je de stem pas meetelt als de motivatie aanwezig is.
                      Lijkt me inderdaad een goed idee, ik weet niet wat de andere deelnemers hiervan vinden?
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
                        nu doet er toch geen enkele regelrechte bb'er mee?

je moet beachboy toch niet zien als 'ecto die enkel z'n armen, borst en buik traint' maar als 'strandwaardige fysiek'?

(lees: als in m&f modellen fysieken)
                        Last edited by Triple Aces; 06-05-2011, 10:56.
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Best een goed idee...

Zolang iedereen gewoon eerlijk stem en zijn of haar motivatie erbij zet is het een prima plan..
                          ook omdat de deelnemers dan kunnen leren van de commentaren die ze krijgen..

Ik ben benieuwd wat nou volgens de leden een echt beachboy fysiek is en inderdaad geen bodybuild fysiek.

Toch leuk dat ondanks al het gezeik de contest toch doorgaat en ik wens alle deelnemers dan ook weer veel succes ..

Comment

• een beachboy is eigenlijk iemand die vaak op het strand te vinden is en er sportief uitziet..

Maar ik vermoed dat het toch richtig een covermodel zou gaan...dus inderdaad fitness fysiek..

Comment

• Ben benieuwd naar de eindfoto's. Nibor, jij bent wel wat droger geworden zag ik. Netjes man. Alleen ik vind je borst wel iets achter lopen. Als je je daar de komende periode iets meer op focused dan heb je een prima beachboy fysiek
                              Failure is your friend

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                                Ben benieuwd naar de eindfoto's. Nibor, jij bent wel wat droger geworden zag ik. Netjes man. Alleen ik vind je borst wel iets achter lopen. Als je je daar de komende periode iets meer op focused dan heb je een prima beachboy fysiek
                                Dank je..

Grappig... ik hoor juist van iedereen dat mijn borst juist erg voorloop op de rest en dat mijn biceps juist achterlopen...
                                Ik heb nu de juiste manier gevonden voor mijzelf om droog te worden zonder spierverlies en ik hoop dat op de eindfoto's er ook nog wat blokjes te zien zijn..

Ik doe mee voor de fun en ik ben gewoon benieuwd waar ik zal eindigen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X