De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by IJsBlok View Post
    je zou toch 1000 jonge dames het moeten vragen om de ideale beachboy te vinden.
    .

Ja, precies want oudere dames hebben daar toch geen benul meer van.

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Waar staan de eind foto's en wanneer kunnen we stemmen?

Comment

• Lijkt me inderdaad een goed systeem!

Het wordt inderdaad niet makkelijk stemmen, kies ik nu (wat ik vind) de mooiste fysiek of nu eerder de fysiek die het meeste beachboy lijkt..

Punten systeem lijkt me erg goed idee.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• ik zou eerst afwachten tot vandaag , vandaag is de eind dag toch om foto's in te leveren? Als er morgen 10 of minder zijn dan kun je gewoon een poll maken.
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Definitie van beachboy proof is nog al vaag, uiteindelijk beoordeeld iedereen toch wel op het meest goede fysiek. zou hier dus rekening mee houden.

Comment

• Originally posted by Limit View Post
              ik zou eerst afwachten tot vandaag , vandaag is de eind dag toch om foto's in te leveren? Als er morgen 10 of minder zijn dan kun je gewoon een poll maken.
              jup maar zit al op 9 incl mezelf zonder tommy en bdbe dus hangt daar vanaf, en ik verwacht opeens nogwel een ludieke aktie van dynobet om ineens te posten.
              maar zien et morgen wel. ik moet morgen ochtend werken dus morgen middag zal ik de meningen van jullie hier bekijken over het punten systeem.

en jah vele kiezen beste fysiek boven Beachboy. anyways het is voor de fun!
              morgen middag ergens verwacht ik de poll te posten als het niet te laat word op het werk.

graag jullie begrip hiervoor

Comment

• Neem je tijd!
                Het is al fantastisch dat je dit werk doet!
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                  Neem je tijd!
                  amen
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Nibor, zit er strak uit goos!

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                      Neem je tijd!
                      Helemaal mee eens!!

Possel is de redder van de Beachboy contest 2011!!!

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
                        Nibor, zit er strak uit goos!
                        Bedankt man..

Helaas zag ik de dag na de foto's er beter uit.. maarja..

Je mag best je stem uitbrengen op mij hoor

Comment

• Dus "we" zijn nu met 9? Immers geen foto's meer voorbij zien komen...

Comment

• klopt 9 deelnemers. twijfel alleen nog ff tussen poll en punten systeem. poll is het gemakkelijskte ook voor mij :P

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                              klopt 9 deelnemers. twijfel alleen nog ff tussen poll en punten systeem. poll is het gemakkelijskte ook voor mij :P
                              Je moet doen wat het gemakkelijkste ook is voor jou natuurlijk. Wel jammer uiteindelijk maar 9 man, van de 15...

Comment

• Originally posted by WK81 View Post
                                Je moet doen wat het gemakkelijkste ook is voor jou natuurlijk. Wel jammer uiteindelijk maar 9 man, van de 15...
                                vooral jammer dat dominique niet meedoet, ben benieuwd naar zijn zotte gains...

LOL

ff serieus, jammer wel dat dyno, tommy en sean niet meer meedoen, ze gingen erg goed
                                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X