Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
stilletjes neem ik deze uitdaging aan... er volgen vele doelen in deze maanden. winst in kracht (massa mag ook nog groeien), winst in cardio conditie voor de 10KM loop, behendigheid en kracht voor mn judo examen 1e dan, dan kan een bodymania er ook nog wel bij ik ga voor elke prijs die er te verdienen valt. doen we trouwens met gezicht of censureren we dat?
verder nog 1 vraag: hoe zat dat nou van de datum? snap niet helemaal hoe ik de datum van een foto herkenbaar maak ofzoiets:S...
stats nu: 100 KG (+ 3 KG vocht e.d.), +/- 12% BF, 183
kracht: DL: 165, SQ: 130, BP: 80 push press: 70 KG
"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Zal wellicht meedoen met grand champ award effe kijken hoe ik ervoor sta.
Doe niet mee aan progression award, dit zal niet 'eerlijk' zijn tegenover de 'naturels'
Mss dat ik ook wel een poging ga wagen. Gaat dyno ook meedoen? Die schat ik in als een goede kanshebber, UD2.0 ftw!
aangezien het MT beslist wie er wint (bij 2 van de 3 prijzen) en ik in het MT zit...Nee doe dus niet mee. Maaar ondanks dat ga ik wel een top fysiek bouwen
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik wil wel nog even benadrukken dat wij van het MT gewoon steekpenningen aannemen. PM voor onze bankrekeningnummers.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment