Originally posted by pescatore
View Post
Body Mania 2014
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Naardat sodaar zo ligt trainde en slecht was met voeding, kunnen ze allemaal zeggen wat ze willen. Kijkend naar die foto die werd geplaatst door Pren, zullen er nog velen zijn die daar jaloers op mogen zijn.
Dat hij n eigenwijs mannetje is en vele malen beter er voor kan staan, doet niet ter zaken.
Nibor was ook n eigenwijs uit shake's bestaand kereltje, waar ik best veel tijd aan heb gespandeert toen hij nog lid was van M4B. Maar al mijn goede bedoelingen liet hij voor wat het was en klooide verder.
Zelfs na vele malen aanschrijven heen en weer bleef hij doen zoals hij deed.
Zo jammer, zo veel energie steken in niets. En 100% dat hij er wel uit wilde zien als sodaar.
Comment
-
Gewoon lezen! zo moeilijk is het allgemaal niet.
- We willen 3 foto's. Op 2 van de foto's mag je zelf weten wat voor pose je aanneemt, doe wat jij denkt dat goed is voor het beachboygehalte. Voor de derde foto geldt dat dit in een relax pose met gewoon je armen langs je lichaam. Zorg wel dat de foto's aan het begin, in het midden en aan het eind hetzelfde zijn.
Comment
-
Ik zou best mee willen doen, maar heeft weinig zin of enig nut.
Gewoon omdat er bij mij niet zo'n verschil zit in nog geen 2 maanden.
Cutten hoef ik nog niet, ben tussen 8 en 9%, Bulken op mijn gewicht heeft ook geen zin, daar ik mn bf niet omhoog wil hebben.
Dus zou er heel misschien 1 kg verschil in zitten in die periode.
En helaas zie je die niet.
Toch vind ik het spannend wie er zal overheersen..
Comment
-
In mn logje opnieuw pffff staan er n paar, maar die zijn gemaakt net na mn blessure (rug) en weeg daar nog niet zoveel en alles is pudding. Mn verzwakte beentjes staan er ook ergens in.
Er komen nieuwe zoals beloofd, maar dan wil ik wel dat het weer toppie is. Ik kom er wel, maar gaat zo tergend langzaam nu.. Op die foto's sta ik al voldoende voor lul met mn paplijf..
Comment
-
En moeten de fotos op dezelfde plek gemaakt worden want dmv lichtinval kan er natuurlijk ook heel wat gedaan worden..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Ja zo kan je wel meer dingen verzinnen.....vol vreten en before pictures maken lam zuipen en alle vocht eruit pissen voor eindfoto......"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment