Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben er niet zo blij mee hoor haha. hij zit scheef omdat mn chest nogal is gegroeit afgelopen maande.
ga hem laten coveren volgend jaar
Hj zit scheef omdat je borst zoveel is gegroeit de afgelopen maanden?
Hoe verzin je het zeg.....
Waarom zitten ze bij mij dan niet scheef? De meeste stonden er al op voor ik ging sporten. En geloof me of niet, ik ben ook wel wat gegroeid sinds die tijd! Ongeveer n +50kg in totaal... Ze zijn wat opgerekt, meer niet.
Hj zit scheef omdat je borst zoveel is gegroeit de afgelopen maanden?
Hoe verzin je het zeg.....
Waarom zitten ze bij mij dan niet scheef? De meeste stonden er al op voor ik ging sporten. En geloof me of niet, ik ben ook wel wat gegroeid sinds die tijd! Ongeveer n +50kg in totaal... Ze zijn wat opgerekt, meer niet.
Wellicht is RobinVM meer dan 50kg aangekomen afgelopen maanden.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Robin, je moet je niet altijd persoonlijk aangevallen voelen kerel.
Hetgeen ik zeg, is eigenlijk dat je tattoo wel kan uitrekken naar alle kanten toe.
Maar het scheef staan ervan is mij vreemd...
Zoals ik al zei had ik ze al voor het sporten, en ook ik was bang dat het zou tegenvallen als ik zou gaan groeien.
Wat helemaal niet het geval is..
Ik geef een voorbeeld: toen ik begon met mn 74kg had ik een bovenarm omtrek van iets meer dan 37cm.
En ook toen ze +- 54cm waren zag ik nog weinig verschil. Dan zou je zeggen dat het toch flink moet vervormen?, Nee dus..
Misschien ook wat inzenden, verwacht niet te winnen eigenlijk omdat ik weet dat sommige flinke cutplannen hebben waar ik niet tegenop kan. Maar kan toch net dat zetje motivatie te zijn om wat effectiever vet weg te spelen de komende tijd
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Kamagra is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. Erectile dysfunction occurs...
Cenforce is a popular medication used for the treatment of erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. The active ingredient...
Comment