Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
brb opnieuw foto's maken, maar nu na 2L limonade/cola en 10g zout. Buik max uitzetten en kut belichting.
Verder gewoon lekker meedoen man, mooie uitdaging voor jezelf.
Mooi om al die smoesjes voorbij te zien komen, eerlijk gezegd heb ik die smoesjes ook vandaar dat ik het nog niet aandurf foto's te plaatsen
Soms denk ik dat ik er mooi bij sta en schiet ik foto's en schrik ik toch zeg maar.
Misschien volgend jaar voor mij..
Ha ha haaa! Ja precies, buik een beetje los laten hangen en met een ongeschoren kop een beetje chagrijnig kijken. Net zoals in die reclamefoto's voor supplementen. En over een paar weken iedereen versteld doen staan wanneer hij helemaal droog is. Rick heeft het spel goed door.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ha ha haaa! Ja precies, buik een beetje los laten hangen en met een ongeschoren kop een beetje chagrijnig kijken. Net zoals in die reclamefoto's voor supplementen. En over een paar weken iedereen versteld doen staan wanneer hij helemaal droog is. Rick heeft het spel goed door.
Hahahaha, nice one. Kheb 5 juli fotoshoot dus komt perfect uit Daarvoor ff paar zonnebankjes pakken, cutje en alles netjes scheren. Perfect haha
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Vergeet niet om even lekker zout te eten :P
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Ik heb gister zitten kutten met m'n zelfontspanner maar na 10x een half lichaam/plafond/vloer op de foto gehad te hebben besloot ik het wel even te doen als er andere thuis zijn :P
Vanmiddag nog een poging, t/m morgen toch? Moet ze ook nog even op de pc zetten dan namelijk...
En nogmaals de vraag of begin/eindfoto's op dezelfde plek moeten zijn? Dan doe ik ze beide denk ik gewoon buiten namelijk
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Ik heb gister zitten kutten met m'n zelfontspanner maar na 10x een half lichaam/plafond/vloer op de foto gehad te hebben besloot ik het wel even te doen als er andere thuis zijn :P
Vanmiddag nog een poging, t/m morgen toch? Moet ze ook nog even op de pc zetten dan namelijk...
En nogmaals de vraag of begin/eindfoto's op dezelfde plek moeten zijn? Dan doe ik ze beide denk ik gewoon buiten namelijk
Heb je geen telefoon met een camera aan de voorkant? Dat je kan zien wat je doet?
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment