Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Pff maatje zou kaarten regelen via iemand van de organisatie, had zij hem ook toegezegd , belt hij gister zegt ze dat ze nog wel 300 kaarten te kort komt..
Iedereen die vorig jaar met tas/rugzak kwam werd gecontroleerd.
Maar nu is in tamboer dus zal wel loslopen.
Sowieso loop ik wel door die ecto security's heen
ik drop hem in delen.
Lol, wtf is dat nou weer voor bullshit. Serieus, het is al 20-50 eu entree en dan ook nog daar verplicht moeten eten.. Als dat echt zo is, vind ik dat zij dat dienen te vermelden op de site etc. Anders mag je er niet vanuit gaan dat mensen daar gaan betalen voor het eten als zij hier niet van op de hoogte zijn gesteld van tevoren.
Ik ga morgen ook een cheatdag inlassen vanaf wanneer in binnen ben. Ff van te voren in de auto nog mijn laatste eten wegwerken en voor de rest koop ik het daar wel
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment