waar komen de foto's trouwens? hier op het forum? op dropbox? of anders?
BB / PL Seminar - 16-11-2014 Fitness Boulevard Den Haag
Collapse
X
-
Supergeslaagde dag gisteren!
Wij vonden het erg gezellig om te doen en iedereen te spreken.
Veel nieuwe gezichten gezien wat altijd leuk is.
Bedankt XXL / SSN / Musclejunkie / Ice76 / FoxGym voor de sponsoring
Iedereen die er was bedankt en op naar de volgende in Maart / April in Rotterdam.
Link naar de pics in zowel kleur als zw.
https://www.dropbox.com/sh/p2zwyc62z...F35bVu1Aa?dl=0
Video komt eraanLast edited by Mvos; 17-11-2014, 12:06.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Zo weer uit coma geraakt... nadat ik die oudste snel naar school had gebracht. Hoop dat ik niet te veel mensen heb aangestoken met mijn gebalf haha, voelde me toch minder fit dan ik had gehoopt maarja! Was erg leuke dag veel nieuwe gezichten gezien en wat kunnen plaatsen nu!
Wat is Jerry een top gozer gewoon 100% zichzelf en neemt geen blad voor zijn mond heerlijk! Zijn nog genoeg vragen maar die komen wel in de loop van de tijd.
Bedankt Maarten en de rest voor deze top dag en op naar de volgende !!Een dag niet getraind...
Comment
-
Vette pics Maarten!
Was voor mij een absoluut geslaagde dag, kijk nu al uit naar de volgende.
Veel geleerd weer.
Denk dat iedereen weer nieuwe motivatie heeft gekregen. Zo ik ook, mijn doel is om de volgende meet mee te doen met het poseren zonder me compleet voor schut te voelen staan....so cutting it is :P (jij doet toch mee East? :P)
Ik zie al aan de foto dat er genoeg te doen is voor me, I've got more chins than a chinese phonebook!
1 rep BW bench signing out :PWinners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Originally posted by Neproadie View PostVette pics Maarten!
Was voor mij een absoluut geslaagde dag, kijk nu al uit naar de volgende.
Veel geleerd weer.
Denk dat iedereen weer nieuwe motivatie heeft gekregen. Zo ik ook, mijn doel is om de volgende meet mee te doen met het poseren zonder me compleet voor schut te voelen staan....so cutting it is :P (jij doet toch mee East? :P)
Ik zie al aan de foto dat er genoeg te doen is voor me, I've got more chins than a chinese phonebook!
1 rep BW bench signing out :PGoed gejat is het halve werk!
Comment
-
Supergave foto's. Ziet er allemaal top uit en hoor alleen maar positieve reacties.
Mijn complimenten voor de organisatie. Ik baal ervan dat ik niet aanwezig kon zijn voor deze leerzame dag.
Van de andere kant ben ik blij dat ik moest werken en thuis moest blijven.
Om 5 uur moesten we onverwachts onze hond in laten slapen, dus ben blij dat ik daar nog even bij ben geweest.
Volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn.Stats: 74kg at 11%
Vision: 85kg at 8%
Comment
-
Maarten, Jerry, Lisanne en Lieke bedankt voor een super dag! en ook hulde aan de sponsors uiteraard voor de leuke goodiebag.
Echt een gezellige dag en een hoop nieuwe mensen leren kennen, volgende keer ben ik er zeker weer bij! Leuke foto's ook alleen jammer dat ik overal kijk alsof ik moet poepen'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
59 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
4 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-