BB / PL Seminar - 16-11-2014 Fitness Boulevard Den Haag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Jullie hebben ook maar 1 vinger nodig he..
    Dat kun je toch ook wel verwachten als je een bepaalde groep mensen met aasgieren aanduidt? Wie kaatst kan de bal verwachten, toch? Hetzelfde geldt voor Rickbeen. Beetje jammer om gelijk te gaan schelden. We weten immers allemaal wat je bedoelt.

Verder eens met Iguana.
    Ik doe een gok

Comment

• Aasgieren? Aasgieren?

Volgens mij hebben 'ze'aardig normaal gereageerd tot een paar posts geleden.
      Je kan natuurlijk ook zelf aas opgooien, dan is het wachten op de gieren.

Jammer dat er altijd zulke groepen ontstaan ,volgens mij hebben we allemaal ongeveer hetzelfde doel.
      Maar het zal helaas waarschijnlijk wel weer ontaarden in moddergooien, net als bijna alle discussies de laatste tijd.
      Last edited by rain; 18-11-2014, 16:17.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Goh Q gooit een balletje op en er wordt gereageerd. Denk dat het halve forum inmiddels dejavu's krijgt, het begint nogal zielig te worden man. Denk dat Mvos geen PR-manager nodig heeft hoor.
        Tot aan jouw post zijn er trouwens alleen leuke reacties geweest en hebben meerdere 'aasgieren' jullie veel plezier toegewenst. Ik heb persoonlijk ook genoten van de foto's want die straalden een geslaagde seminar uit.

Gelet op het feit dat je Q er alleen maar een plezier mee doet door te bijten kan ik een ieder ook alleen maar afraden hier verder op in te gaan (ook zonde van dit topic).

Ik ben persoonlijk heel benieuwd naar het verslag vd meet daar ik er niet bij ben geweest.

Verder eens met Iguana trouwens.

Comment

• Nou alle topics waar met modder gegooid wordt ben ik al een tijdje afwezig en ik ben niet de enige.
          aasgieren was wellicht niet de juiste woordkeuze maar mijn inziens zijn er gewoon leden die de boel graag opruien.
          dat clubje zou ik eerder een subcultuur noemen dan de 34 man die op de meet waren die niet constant de boel opjutten.
          feit dat jij ze "ze" noemt zegt al genoeg want kennelijk weet je dus om wie het gaat en ben je niet verbaasd.
          Maar goed dat is momenteel idd de trend dus ik trek me weer terug en bekijk het modder gooien gewoon weer van een afstand.

Comment

• Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen over het moddergooien, daar doet iedereen aan mee.

Wie 'ze 'zijn, lijkt me algemeen bekend en daar hoef ik dus niet verbaasd over te zijn nee.
            Feit is dat 'ze'positief waren over de meet en ik geen afzeikreacties of sarcastische reacties heb gelezen.

Zoals ik ook al op de meet gezegd heb, is dit forum ten dode opgeschreven zolang we allemaal de grootste willen hebben.
            En nee…, ik hoef absoluut niet het geweten te zijn van het forum,maar ik vind het eeuwig zonde als ik niks meer kan leren hier.
            Een paar jaar geleden waren er ook regelmatig flinke discussies, maar op het eind van de discussie was het weer goed.
            En dat ontbreekt er nu jammer genoeg.

Maar op deze manier wordt het muscleboard 2.0 .
            En dat is 50% kans zoals je weet.
            Last edited by rain; 18-11-2014, 16:41.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik voelde me niet persoonlijk aangevallen.
              Er is nog een vrij lang gesprek geweest mbt het forum en vrij veel leden zijn het idd een beetje zat.
              dat is jammer maar ook een beetje de tijd denk ik, men vind het nu eenmaal leuk om de boel een beetje op te stoken.
              heb dat zelf ook gedaan bij de betreffende personen maar was en ben daar wel klaar mee.
              discussies zijn toch niks meer als iedereen zich vasthoudt aan een onderzoek dan is de discussie klaar ook.
              enfin genoeg over gezegd nu.

Comment

• Iedereen die er was nogmaals bedankt voor de in onze ogen zeer geslaagde eerste opzet van wat Jerry en ik aan uitbreiden naar meerdere kanalen.

De 8 personen die me via PM al hun punten hebben aangeven heb ik genoteerd en daar kan ik weer van leren voor de volgende keer ,als is het onmogelijk om iedereen het naar hun zin te maken. (of je post ze hier,maar dan bestaat de kans dat ik ze mis)

Deze meet heeft me erg veel tijd en inzet gekost om het iedereen naar hun zin te maken en ik denk dat de oude garde die op de vorige meets aanwezig waren wel het verschil gezien hebben en dat het gewaardeerd werd door (bijna) iedereen.

Nogmaals een geslaagde dag in mijn optiek!

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik voelde me niet persoonlijk aangevallen.
                  Er is nog een vrij lang gesprek geweest mbt het forum en vrij veel leden zijn het idd een beetje zat.
                  dat is jammer maar ook een beetje de tijd denk ik, men vind het nu eenmaal leuk om de boel een beetje op te stoken.
                  heb dat zelf ook gedaan bij de betreffende personen maar was en ben daar wel klaar mee.
                  discussies zijn toch niks meer als iedereen zich vasthoudt aan een onderzoek dan is de discussie klaar ook.
                  enfin genoeg over gezegd nu.
                  Draai er niet om heen en zeg gewoon dat je pescatore, pren, akito, aldo en mij niet mag omdat wij niet met alle winden meewaaien en kritisch zijn op alles wat er gepost wordt. Sinds een klein jaar is het forum langzaam getransformeerd in een soort cult. Iedereen die niet doet wat de kudde doet valt buiten het bootje. Als zelfs een moderator hier voor waarschuwt dan zal er vast een kern van waarheid in zitten.
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Het spijt me verschrikkelijk,maar ik vind het erg teleurstellend dat een leuke seminar op deze manier in dit topic de grond in geschopt moet worden.

Het heeft me genoeg tijd en energie gekost om dit op te zetten voor iedereen die aanwezig wou zijn en om het forum weer een goede impuls te geven omdat men elkaar face to face ziet en om de laatse pagina's dan te lezen is geen pretje moet ik zeggen.

En dan heb ik het over iedereen die nu tegen elkaar bezig is en niet een persoon of groep uitgezonderd.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Idd m srry daarvoor
                      @gus je zit er wat naast gaat me namelijk niet om pren of aldo ook geen idee hoe jr daar bijkomt.

Comment

• Gaat lekker hier.. Quibus mag mij ook niet Gus join the team..

Comment

• Hoe de fuck kom je daar nou weer bij?

Comment

• Lol, dit allemaal omdat ik zei dat ik een verslagje wou typen en een input wou doen?
                            Was leuk bedoeld maar heb hier niet eens de behoefte meer aan als iedereen zo kinderachtig naar elkaar doet.
                            Ik zal Maarten mijn input sturen en thats it.

Het was een super dag en leuke trucs geleerd, hier laat ik het bij. Bedankt mannen.
                            In between obsessed periods

Comment

• het was en blijft een mooie meet... en alle afwezigen hadden ongelijk!
                              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Hoe de fuck kom je daar nou weer bij?
                                Je doet nooit aardig.. Maar als je me wel mag dan heb ik niks gezegt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X