Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
BB / PL Seminar - 16-11-2014 Fitness Boulevard Den Haag
Wordt nog wat morgen. Ik heb belooft mee te gaan stappen in eindhoven vanavond.
Er is een feestje "We are Electric".
Vannacht terug. Slapen en dan op naar Den Haag.
Heb er echt heel veel zin in en ben blij dat ik toch kom.
ik ben nu op mijn werk, vanochtend al mijn trainingspak en bikini ingepakt en voldoende eten om vooruit te kunnen tot morgen avond.
Ik kijk er echt naar uit. Super benieuwd naar de combo oefeningen die de meiden gemaakt hebben, of ik tips zou kunnen oppikken om mijn buik/bovenbeen pose dusdanig te verbeteren dat ik wel mooie lijnen in mijn bovenbenen krijg (ik doe daar echt iets niet goed, want ze zitten er wel, maar ik krijg ze niet tevoorschijn getoverd) en dan natuurlijk.... zou het gaan lukken om mijn eigen BW te pressen. (45kg redde ik deze week, maar zou naar 51kg moeten.... spannend)
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Nou vandaag maar weer besloten niet te gaan trainen en maar weer mijn bed in te duiken... wat een irritante kut verkoudheid/griep. Zo maar weer naar de drogist om shit te halen om het los te krijgen het gaat wel 70% beter dan paar dagen geleden maar schiet niet op dit al ruim een week bezig verdomme!!
Maar goed wel erg zin in morgen Q dat wordt maar niet zoenen wil je niet aansteken
Donderdag 4x10x80 gebenched moest wel weer ff wennen maar we zullen zien morgen in iedergeval word het gezellig en leerzaam denk ik zo, tot morgen peeps.
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment