BB / PL Seminar - 16-11-2014 Fitness Boulevard Den Haag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• edit: dubbel post??
    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
      Ik skip gewoon meal tussendoor hoor, meer ruimte om die chinees naar binnen te duwen

Zin in zondag. Blij dat het poseren voor het eten is. Mega charmant anders met zo'n zwangere pens van het vreten met abs erop poseren

Dat uur poseren wordt wel afzien hoor, fucking hell...
      Haha dat was mijn idee ook, alleen een shake mee en 's avonds lekker bunkeren. Uiteraard zaterdag alvast flink carbloaden Sinds vanochtend zit alleen me hele kop vol en keelpijn, dus maar hopen dat het aan me voorbij trekt.

Ik heb er in ieder geval zin in! Mochten er nog mensen mee willen rijden vanaf utrecht (en omstreken) dan kan dat
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Ik loop al te kutten vanaf zaterdag... vannacht eindelijk goede nacht gehad en het begint weer wat los te raken! Vanavond is kijken of ik training kan doen en benchen :P
        Een dag niet getraind...

Comment

• Heb er echt ontzettend veel zin in! Leuke goodies zo te zien wordt sowieso sporttas + een Bigbag voor de goodies
          In between obsessed periods

Comment

• Vanavond komt Ice76 zijn speciale box met goodies afleveren.

En die zijn fokking vet!!!!!
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Volgens mij krijgen we alleen al 25 euro aan goodies terug, super geregeld maarten!
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
                Volgens mij krijgen we alleen al 25 euro aan goodies terug, super geregeld maarten!
                Inderdaad super geregeld dames en heren!
                Damn cant wait! Leuk om iedereen te ontmoeten. Zullen we Maarten eens ff laten zien wat trainen is ;p

Comment

• Haha dat heb ik ook weleens gezegd....nog niet gelukt die gast is een fucking robot

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Haha dat heb ik ook weleens gezegd....nog niet gelukt die gast is een fucking robot
                    Gewoon met hem gaan trainen als hij 2 weeks out is :P
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Beetje laxeer door z'n koffie... Haha.kom jij ook Ruhl?

Comment

• Nog een paar daagjes!

zin in!

@martijn - post #153 staat de lijst met de deelnemers.
                        meer dan deze personen zullen niet toegelaten worden, ook al vind ik het jammer dat er toch een flink aantal zijn die zich niet aangemeld hebben.
                        Last edited by Mvos; 13-11-2014, 13:29.

Comment

• is maar goed dat ik geen koffie drink trouwens

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                            Gewoon met hem gaan trainen als hij 2 weeks out is :P
                            ahaha 1 week out heb ik met hem getraind en was even gedreven als normaal.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Nog een paar daagjes!

zin in!

@martijn - post #153 staat de lijst met de deelnemers.
                              meer dan deze personen zullen niet toegelaten worden, ook al vind ik het jammer dat er toch een flink aantal zijn die zich niet aangemeld hebben.
                              Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn maat!
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                ahaha 1 week out heb ik met hem getraind en was even gedreven als normaal.
                                Shiiiittt, dan maar het beste van maken... Haha. Heb er echt zin in. 3 uur lang met Emiel en Koen in de trein, hebben nu een groepsapp, best gezellig daar..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X